Welkom bij het Nationaal HengelSportForum. Als dit uw eerste bezoek is, klikt u dan op FAQ voor de spelregels van dit forum.
Om te deelnemen op het forum dient u zich te registreren.
Meldt u zich vandaag nog aan bij de leukste hengelsportsite van Nederland en België en ontmoet uw (nieuwe) visvrienden online!
We waarderen uw bezoek aan het NHSF. We zouden het echter nog meer waarderen indien u aan de discussies meedoet.
Dus kom op, reageer op een vraag of stel zelf een vraag in het forum!
Nee ik vis niet mee met de wedstrijden van HSV de brasem. Alhoewel ik wel interesse had om eventueel mee te doen.
Ik woon dan in weesp maar ik ben lid geworden omdat ik het leuke wedstrijden vind en ook omdat er veel variatie zit .
En wat ook heel belangrijk is ze doen als club veel voor hun leden .
Gr johnny
Weten jullie of het mogelijk is om te matchen in het AR kanaal nabij Diemen. Ik match zelf veel maar het AR kanaal is voor mij nu niet echt hét matchwater rondom amsterdam. Maar als jullie ervaring anders is dan hoor ik dat natuurlijk graag.
Weten jullie of het mogelijk is om te matchen in het AR kanaal nabij Diemen. Ik match zelf veel maar het AR kanaal is voor mij nu niet echt hét matchwater rondom amsterdam. Maar als jullie ervaring anders is dan hoor ik dat natuurlijk graag.
Kan jij ook het water op het javakade in Amsterdam 10 meter diep en soms zo glad als een aal.
Alleen het parkeren is een crime. En dan nog alle passanten. Het IJ is trouwens een mooi witviswater. Maar een geschikte plek vinden wordt steeds lastiger.......
Reageer