fox matchhengels

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Fishermannl
    Frequent aanwezig
    • 24-08-2004
    • 103
    • Adam

Men is hier op het forum wel heel erg pro Shimano. Nu heb ik zelf ook 2 fantastische shimano matchhengels (blauwe ultegra) dus ik zeg niet dat shimano slecht is. Verre van.
    Het probleem is dat shimano een van de weinige merken is die een fatsoenlijk match/ feederpacket in de winkels heeft liggen. Wanneer je naar een markt als de UK kijkt dan zijn er veel meer merken.
    Drennan, Garbolino, Normark, Daiwa, Fox en nog wel een paar. Deze merken hebben stuk voor stuk een breed assortiment aan hengels, vele die voor de Nederlandse totaal onbekend zijn. Om dan te roepen dat iets slecht is dan is het een oer Ned spreuk: wat de boer niet kent, vreet ie niet

Reageer

• † John van der Zee
      [In Memoriam]
      • 16-11-2005
      • 1761
      • in zuidholland in een mooi visgebied

ik heb zelf ook spullen van shimano maar ik zal nooit echt merk gebonden zijn en worden. als het maar goed is en aan de eisen van de persoon voldoet die ermee wil vissen dan maakt het toch niks uit
      en we kunnen niet bij iemand anders in zijn portemonnee kijken en zeggen je moet die kopen want die is goed maar is wel twee keer zo duur.
      als je ook kids hebt die ook wat willen en zo dan gaan die toch wel voor
      dan maar kijken naar een hengel die wat goed koper is maar wel aan de kwaliteiten niks onder doet van dure merken
      en die zijn er heus wel het is alleen even zoeken af en toe.
      dan een gewetensvraag

als fox vraagt of je met hun spullen wilt vissen dat ze je sponseren wat zeg je dan???
      Vissen is ontspannend.
      Maar wedstrijdvissen is juist inspannend

Met Vriendelijke Visgroeten

vaste stokvisser????????

Reageer

• Kosmozz
        Match en Feeder
        • 25-07-2005
        • 1959
        • Hannut

Off topic: de nieuwe Fox Match hakendozen zijn ook geweldig. De mooiste die ik tot nu toe heb gezien..

Ik vind het verder ook jammer dat er niet meerdere merken zo goed als shimano vertegenwoordigd zijn op de NL markt. Misschien is de NL markt er te klein voor, geen idee.
        Carpe Diem

Reageer

• Jakob
          <*{{{{><(

• 06-03-2007
          • 1870
          • Staphorst

Een goeie hengel is die waar je zelf mee vist. Ik heb met de meeste merken matchhengels gevist, voordeel van het hebben van Engelse vrienden. Ik heb toen ik bij hen op vistie was ook gelijk maar een paar aangeschaft, buiten de Shimano beastmaster, heb ik nog een Daiwa, een Drennan een Fox en de goedkoopste, de Garbolino Gunstick. Elk van deze stokken heeft zijn eigen specifiek kwaliteiten. Al deze stokken zijn in mijn ogen juweeltjes, ik heb ze namelijk geselecteerd op hun kwaliteiten. Trouwens 1 van mijn eerste matchhengels gebruik ik nog steeds, is een ouwe Lankhorst, onverwoestbaar. Perfect op barbeel in Frankrijk en als er een keer wat sterkers gevangen moet worden. Is nog met een lager percentage carbon, maar o zo vergevingsgezind.
          Merk, het zegt mij geen zak, ze moeten kunnen wat ik wil en dat probeer ik zo goedkoop mogelijk te krijgen.
          Plezier zit voor mij met het matchen voor een heel groot deel in de actie van de stok.

Reageer

• Fishermannl
            Frequent aanwezig
            • 24-08-2004
            • 103
            • Adam

Het is jammer dat er maar weinig winkels in Nederland zijn waar je een groot scale aan match hengels kan voelen. Vaak hebben ze een sterke voorkeur voor een bepaald merk en vaak is dat shimano.

Zo ben ik erg gecharmeerd geraakt van alle Garbolino G-series hengels. Ik geloof ook dat Jakob van wedstrijdvissen.nl faam er niet al te negatief over was, althans de feeder hengels.

Reageer

Working...