Shimano Match Masters 2008
Collapse
X
-
Ik vond het vandaag te slecht weer en te gevaarlijk op de weg om te gaan kijken en kan volgende week iig ook niet. Het zal dus 1 van de laatste wedstrijden worden. Toch alvast bedankt voor het denken aan ons Ronald.To match or not to match thats the question
Reageer
-
hallo, ben even wezen kijken bij die koc wedstrijd (2 daagse) te kerkdriel, was erg koud en de vangsten vielen tegenReageer
-
Tot 2 uur was het prima weer, daarna begon het te sneeuwen. Echt alles onder gesneeuwd. De vangsten waren zeer slecht. Wat ik gehoord heb, zijn er in ons vak maar 7 vissen gevangen, 1 persoon had er 5. Ik zat zelf naast de kop en heb geen beet gezien. De kop had ook niets. Volgende keer beter.Carpe DiemReageer
-
Tja; en bij ons vak (nr's 13 - 27) hadden er drie man vis. Theo Hartogs won met 2500 gram en twee vissen. De kop had 2400 gram met twee vissen. Ikzelf was hekkensluiter met één voorntje van 700 gram.
Als je dan nagaat dat Ton Ruijs (naast me) twee vissen loste tijdens het binnen drillen en daarna nog eente verspeelde door de onderlijn te breken. Hij werd hierbij afgeleid door z'n mobieltje!
Als je kijkt naar de vangsten van vorige week is het frappant om op te merken dat het voorvoeren van de stekken dus niet altijd resultaat oplevert.
Verder werden we allemaal levende sneeuwpoppen tijdens het opruimen. Dat er weinig toeschouwers waren is dus helemaal niet zo verwonderlijk. Toch had dat mooie witte landschap met die grijze lucht wel iets wonderlijks. ...Zoiets als wandelen in een kerstkaart.Reageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse

't Ja, ik zal er niet zijn morgen, de weersvoorspellingen ontnemen me de moed de (verre) verplaatsing te maken
.
Hopelijk 'regelen' we de pennen een andere keer wel?
Succes aan de 'Dy Hards' die er morgen wel zullen zijn!

Reageer