hulp bij keuze vaste stok

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Amadeus
    Knoeit wat aan het water.

• 02-09-2007
    • 1626
    • Westerlee

Of ik struin de beurs af of struin ik marktplaats af.
    gezien dat de beurs de laatste tijd niet meer in groningen wordt gehouden hou ik het nu een beetje op marktplaats.
    Soms staan er leuke dingen tussen die hagelnieuw net van een vrachtwagen af zijn gevallen.
    https://excelsior-hoogkerk.jouwweb.nl

Reageer

• preston-freak
      wedstrijd, specimenvissen

• 12-04-2008
      • 1834
      • Oss

Hoezo standaard? Alleen tijdens de vaste stokken aktie en de stokken voor bodemprijzen betreffen meestal verouderde modellen.
      Wie een voorn niet eert is een brasem niet weerd.

Reageer

• Amadeus
        Knoeit wat aan het water.

• 02-09-2007
        • 1626
        • Westerlee

Een verouderde stok maakt nog geen slechte stok, doch slechts betaalbaarder voor een kleinere beurs.
        Doch problemen kun je wel krijgen met het naleveren van eventuele delen, informeer hier eventueel naar.
        https://excelsior-hoogkerk.jouwweb.nl

Reageer

• Foxdonut
          I have a bream!

• 09-04-2010
          • 1237
          • Gro

Wat ik juist zie in het vaste hengel segment is dat vooral de duurste modellen zegge 1500 euro plus (al dan niet in pack vorm), dat dit segment steeds kleiner wordt. Eigenlijk ook logisch, gezien de economische crisis, materiaalprijzen etc is het ook relatief moeilijk voor een winkelier zo'n stok te verkopen. Toch zou het kunnen betekenen dat een aantal soorten vaste stokken uit het hoge segment, die tweedehands zijn misschien kwalitatief beter kunnen zijn.

Zo heb ik persoonlijk meer vertrouwen in mijn spro plantinum class, waarvan ik weet dat hij in italie is geproduceerd ten opzichte van de nieuwe cresta's in het hoge segment. Naar verluid worden deze allemaal in china gemaakt...
          Groet,

Foxdonut

www.wedstrijdvisser.com

Alles voor de witvisser en wedstrijdvisser....

Reageer

Working...