Geers dobbers (discussietopic)

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Ron
    Met enige kennis...
    • 06-02-2002
    • 356
    • Willemstad

Ja, ik heb toen een paar Dino's en nog een Exners gekocht, kosten daar nog goedkoper als hierzo.
    De pennen doen het goed en kosten veel minder dan Geer.
    Prutsvisser

Reageer

• Boto
      pennenbouwer

• 09-02-2009
      • 9
      • Valkenswaard

Oorspronkelijk geplaatst door PeBo
      Zou Geer echt de mooiste, sterkste en gladste lak hebben?? Misschien is het wel G-8 lak van Vosschemie Maar Preston freak geloof me dat hij die niet alleen gebruikt.
      kan jou wel vertellen pebo dat ik geen G8 lak gebruik, slechte kwaliteit lak

Geer

Reageer

• PeBo
        Hengelaar

• 29-09-2007
        • 2643
        • Oosterhout

Oorspronkelijk geplaatst door Boto
        kan jou wel vertellen pebo dat ik geen G8 lak gebruik, slechte kwaliteit lak

Geer
        Dat is de eerste keer dat je wat vrijgeeft over dobberbouw. Ik hoop dat het ook de laatste keer is. Daar zou je veel dobberbouwers een plezier mee doen.
        ]Member of the Easterwood dreamteam.
        Also member of the Winning team 2012 en 2014. 67% winnings over the last three years

Groeten,
        PeBo.

Reageer

• Boto
          pennenbouwer

• 09-02-2009
          • 9
          • Valkenswaard

Volgens mij is dit een topic Geerwedstrijdpennen

jij suggereerd dat ik G8 lak gebruik,nog een keer nee
          g8 lak gaat na verloop van tijd barsten.

Reageer

• Foxdonut
            I have a bream!

• 09-04-2010
            • 1237
            • Gro

Oorspronkelijk geplaatst door Boto
            Volgens mij is dit een topic Geerwedstrijdpennen

jij suggereerd dat ik G8 lak gebruik,nog een keer nee
            g8 lak gaat na verloop van tijd barsten.
            Meneer Geer dat dit een discussietopic over uw dobbers is betekend nog niet automatisch dat iedereen ze zal ophemelen.

Als u uw energie nou eens ging steken in positieve dingen en ons mag verlichten met bewijs dat die G8 lak daadwerkelijk gaat barsten en/of die laksoort die u gebruikt nou zoveel beter is. Tot die tijd zijn de 9 'unieke' eigenschappen die u op uw site aandraagt om voor een geerpen te kiezen boven een andere pen gemakkelijk te evenaren door een van u collega dobberbouwers. Ik ben er in ieder geval van overtuigd omdat ik er persoonlijk ken.

Een beetje meer respect voor uw collega's dobberbouwers lijkt me trouwens op zijn plaats, zeker gezien de informatie die zij delen en in het verleden hebben gedeeld die u waarschijnlijk mede hebben gebracht waar u nu staat.
            Groet,

Foxdonut

www.wedstrijdvisser.com

Alles voor de witvisser en wedstrijdvisser....

Reageer

• Boto
              pennenbouwer

• 09-02-2009
              • 9
              • Valkenswaard

Oorspronkelijk geplaatst door Foxdonut
              Meneer Geer dat dit een discussietopic over uw dobbers is betekend nog niet automatisch dat iedereen ze zal ophemelen.

Als u uw energie nou eens ging steken in positieve dingen en ons mag verlichten met bewijs dat die G8 lak daadwerkelijk gaat barsten en/of die laksoort die u gebruikt nou zoveel beter is. Tot die tijd zijn de 9 'unieke' eigenschappen die u op uw site aandraagt om voor een geerpen te kiezen boven een andere pen gemakkelijk te evenaren door een van u collega dobberbouwers. Ik ben er in ieder geval van overtuigd omdat ik er persoonlijk ken.

Een beetje meer respect voor uw collega's dobberbouwers lijkt me trouwens op zijn plaats, zeker gezien de informatie die zij delen en in het verleden hebben gedeeld die u waarschijnlijk mede hebben gebracht waar u nu staat.
              Heb alleen duidelijk gemaakt dat ik geen geen G8 lak gebruik zoals Pebo suggereerd.
              Verder mag jij natuurlijk vinden wat je wil.

Reageer

• PeBo
                Hengelaar

• 29-09-2007
                • 2643
                • Oosterhout

Gerard,
                Ik zie dat je weer een nieuwe naam gebruikt dwz geen 'Geertje'. De toonzetting van je is echter onverandert. Ik zit daar niet zo mee in want, ik ga niet op jou niveau in discussie. Ik begrijp je overigens wel. Als er pennen aangeboden worden door een amateu,r die gelijkwaardig of beter van kwaliteit zijn en dan ook nog eens voor de helft van de prijs, dan moet je toch wat. Misschien kan je beter doorgaan met het idee van modulaire pennen uitwerken, van wie dat idee dan ook mag zijn.

Voor de rest is het me aapjes en ga ik er niet meer op in.
                ]Member of the Easterwood dreamteam.
                Also member of the Winning team 2012 en 2014. 67% winnings over the last three years

Groeten,
                PeBo.

Reageer

• henkus
                  Met enige kennis...

• 23-12-2008
                  • 457
                  • hoogmade

Welke lak er wordt gebruikt zal mij als gebruiker van dobbers werkelijk een biet zijn.

wat mij wel intreseert is hoe een dobber in het water staat en reageert op aanbeten of omstandigheden.
                  levensduur en uiterlijk (het oog wil ook wat)

nu heb ik geen persoonlijke ervaring met geers dobbers, maar ik mag aannemen dat ze wel worden geproduceerd met de beste intentie (uitgaande van de daar heersende kennis en kunde)

als er hier iemand andere, mogelijk betere kennis heeft, okee, iedereen heeft recht op zijn mening.

persoonlijk kijk ik nooit naar aangegeven gewichten, het klopt zelden met hoe ik een dobber graag in het water heb, en eerlijk gezegd ik mis dat ook niet.

ik wil gewoon een mooie goede dobber, die bij mij in de smaak valt punt

Reageer

• preston-freak
                    wedstrijd, specimenvissen

• 12-04-2008
                    • 1834
                    • Oss

Hoe dan ook blijft het een gedoe om Geer via internet te moeten bestellen of op een beurs te kopen. Die van PeBo kunnen best mooier/beter zijn, maar ik zou niet weten welke modellen hij allemaal heeft en hoe ze te bestellen.
                    Wie een voorn niet eert is een brasem niet weerd.

Reageer

• lolo
                      Geniet maar niet met mate
                      • 01-05-2003
                      • 3873
                      • Weesp

Goede dobbers worden vaak verkocht door middel van mond tot mond reclame .
                      En als je echt iets wil zien of hebben ,weet ik zeker dat je het vind.
                      De viswereld is zo klein er is vast wel iemand via een kennis daar weer een kennis van .
                      Groetjes
                      Johnny

Match
                      Feeder
                      Stok

Reageer

• preston-freak
                        wedstrijd, specimenvissen

• 12-04-2008
                        • 1834
                        • Oss

Ik dacht dat zelfbouw vooral opging voor zware sliders boven de 15 gram, omdat daar weinig keuze in is. Voor vaste hengel dobbers wil ik best wat huiswerk doen, maar dan moet ik wel weten hoe en wat, zoals recensies, allerlei afbeeldingen en contactgegevens op internet, want ik ken niemand die zelfbouw-pennetjes gebruikt. Dus bij deze een open sollicitatie.
                        Wie een voorn niet eert is een brasem niet weerd.

Reageer

• Joas
                          Frequent aanwezig

• 18-07-2009
                          • 199
                          • Breamcity

stuur een pbtje naar Pebo. Hij heeft mij het een en ander toegestuurd en ik moet zeggen.. ben erg onder de indruk! Op de site van Roha kun je trouwens ook veel zinvolle info vinden!!

Reageer

• lolo
                            Geniet maar niet met mate
                            • 01-05-2003
                            • 3873
                            • Weesp

Oorspronkelijk geplaatst door Joas
                            stuur een pbtje naar Pebo. Hij heeft mij het een en ander toegestuurd en ik moet zeggen.. ben erg onder de indruk! Op de site van Roha kun je trouwens ook veel zinvolle info vinden!!
                            Dat bedoel ik maar simpel toch
                            Groetjes
                            Johnny

Match
                            Feeder
                            Stok

Reageer

• he11je24
                              tot de laatste minuut
                              • 16-10-2005
                              • 302
                              • Zwartemeer

ik heb de info ook gehad van Pebo ben ook onder de indruk van het gene wat hij te beiden heeft,hele goede presentatie.

mvg,
                              Hendrik
                              veel te weinig tijd om te trainen dus moet dat maar tijdens de wedstrijd gebeuren of info via het forum wat meestal goed is

Reageer

• willie
                                Sportvisser
                                • 03-12-2005
                                • 626
                                • wijhe

worden dobbers niet onstabieler door verschillende diktes van verwisselbare antennes te gebruiken op een bepaalde dobber

gr. willie

Reageer

Working...