Colmic super carpa extenion X00

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • rive voorn
    Newbie

• 21-03-2012
    • 10
    • thorn

Colmic super carpa extenion X00

Hallo Visvrienden

Ik heb afgelopen vrijdag een colmic super carpa extension 11.5 met een extra verlengdeel naar 13m mee naar huis genomen kon hem over nemen voor 200,- hier het test verslag.

Ik heb het afgelopen weekend test gevist met de Colmic super carpa extenion X00. Aan het water aan gekomen eerst even voertje gemaakt paar ballen erin geworpen. Toen eens even mijn nieuwe viskist opgebouwd wel te verstaan de nordik tackle mk1 2012. Super kistje met rugleuning mooi gebouwd. En toen kwam de hengel optuigen en even peilen maden aan de haak en vissen maar. De hengel bevalt super goed ligt goed in de hand en is iedereen aan te raden.
    Ik moet wel zeggen als het flink waait moet je hem echt niet in de steun laten zitten want dan is kans op breuk heel groot.
    Naast me dat een jongen met een colmic carp 100 en er kwam een flinke zucht wind en kank 4de en 5de deel kapot. Helaas voor die jongen. heb niks gevangen het weekend. Vandaag ben ik nog even aan het kanaal gaan zitten en had succes 4 platte en twee flinke voorns en dat met die weer op een diepte van 3,5 meter.

Komende maandag ga ik weer eens lekker vissen dus als er mensen zijn die zin hebben om eens mee te gaan laat het even horen.

Gr Robert
Working...