Spro bream power 1150

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Henze
    Newbie

• 18-05-2012
    • 20
    • Winschoten

Spro bream power 1150

Hoi,

iemand ervaring met deze nieuwe hengel?

ik ben namelijk van plan om mij een spro bream power 1150 aan te schaven met 2 topsets en een cupset. ik ben van plan rond de 400 euro uit tegeven voor alles.

is dit een beedje goede stok? ik vond hem erg licht en lekker in de hand liggen.

Of is er een betere stok voor het zelfde geld?
  • Amadeus
    Knoeit wat aan het water.

• 02-09-2007
    • 1626
    • Westerlee

Er zijn altijd wel andere opties, als deze nu echt beter zijn tja dat is gewoon afwachten.
    Ieder zweert toch bij zijn eigen.
    Als die stok jou prettig in de handen ligt en het past binnen jouw budget, waarom niet.
    Zou wel even kijken/voelen aan de losse delen zelf, dat ze niet dusdanig zacht zijn dat je ze met de handen kunt inknijpen.
    Dat was mijn ervaring wel ( dat ik ze achter de bussen fijn kneep ), maar dat heb ik inmiddels opgelost.
    Ben van mening dat Spro best wel leuke stokken levert voor relatief weinig geld.
    https://excelsior-hoogkerk.jouwweb.nl

Reageer

• Rolla
      Allroundvisser

• 03-05-2009
      • 2432
      • Ter Apel

Kijk eens op Henkkoster.nl.

Ik heb er een tijdje geleden een Cresta S1 9.50 mtr besteld voor mijn vader voor nog geen 50 euro. Mocht de Bream Power ook goedkoper zijn dan zou je kunnen overwegen om hem
      bij Henk Koster te bestellen. Je hebt hem ten slotte al in de hand gehad...

Een hengel is een persoonlijke keus en iedereen heeft zo ook nog wel zijn voorkeur voor een bepaald merk. Als jij een goed gevoel bij de hengel hebt dan zie ik geen reden
      waarom je het niet zou doen.
      Vaste stok | Match | Feeder

Reageer

• Henze
        Newbie

• 18-05-2012
        • 20
        • Winschoten

ik denk dat ik mijn keuze heb gemaakt. .ik ga voor een preston cxr 40 pack. ik vond deze hengel beter in de hand liggen en ook een stuk strakker. ik heb nog een optie om bij een sensas te kijken van 4 jaar oud. erg uit gebreid pakket. maar 200 duurder dan de preston.

Reageer

Working...