welke gebruiker vist met welke stok

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Joop Derksen
    swinters is het te koud o

• 13-04-2007
    • 65
    • Zwaag

Oorspronkelijk geplaatst door Ronald Nannings
    De Maver 301 en Colmic zijn bij Nipro te St. Maarten te bewonderen.
    V.w.b. Sensas, ik hoor dat er veel problemen zijn met het leveren van reserve delen. Maar er is vast wel een Sensas hengeltje te vinden aan de waterkant.

Ronald,

thnx, maar als ik ga kijken voor de colmic dan rij ik naar kuijpers in Ittervoort.
    En idd zal ergens wel een Sensas aan de waterkant tegenkomen om even te proberen.
    Heb jij ook al wat gehoord over de gabrolino de g697?
    Ik hoor daarvan dat de reserve delen ool slecht zijn te krijgen

Joop

Reageer

• spuiliefhebber
      Verificatie gaande...
      • 22-04-2006
      • 4156
      • onbekend

kijk ook even naar de crazypowers als je langs de sensas rekken loopt die 600 is een beer van een hengel hoor

Reageer

• Ronald Nannings
        Verificatie gaande...

• 05-08-2006
        • 602
        • Enclave Friesland

Joop,

Nee, dat heb ik niet gehoord. Maar de fabrikant in zulke gevallen als de schuld, als de openstaande rekeningen niet worden betaald. Want fabrikanten leveren pas wanneer openstaande rekeningen worden betaald.....

Reageer

• Joop Derksen

• 13-04-2007
          • 65
          • Zwaag

Oorspronkelijk geplaatst door spuiliefhebber
          kijk ook even naar de crazypowers als je langs de sensas rekken loopt die 600 is een beer van een hengel hoor

Hoi Martijn en Ronald,

Thnx voor jullie tip(s).
          Maar onderhand houdt het niet op, het is en blijft een moeilijke keuze als je denkt dat kan hem worden, krijg je info wat je weer tot nadenken doet.
          Maar als ik me kueze heb gemaakt ( en dan zullen er genoeg zijn die "commetaar" hebben, laat ik het zo wie zo op deze site weten.
          Maar we gaan maar eerst kijken wat van het weekend de selectie wordt, deze vis ik trouwens met een Colmic K701, die is van mijn zoon, schande die heeft z'n spullen ( hengel alleen dan ) beter voor elkaar dan z'n pa Hij heeft een hengel van 14,5 meter met 2delige cupset en 2 extra 5 delige topset en een mini deel.

gr,

Joop

Reageer

• Joop Derksen

• 13-04-2007
            • 65
            • Zwaag

Zo zou nog een berichtje plaatsen op de keuze die ik ging maken, nou ben eruit.
            Het is de Colmic astra 3000 geworden met 2x 4 delige, 2x 5 delige, 2x 4 delige powerkit, 1x cupset en nog 3x 2 extra delige toppen.
            Het was best wel een flinke uitgave, maar nu ben ik voor de eerste paar jaar klaar.
            Heb er al meegevist maar nog niet de dikkere dames en heren kunnen haken.
            Maar hij vist heeel fijn

gr,

Joop

Reageer

• Ronald Nannings
              Verificatie gaande...

• 05-08-2006
              • 602
              • Enclave Friesland

De Colmic Astra 3000 is een stevige hengel die wel tegen een stootje kan.
              Dus gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.

Reageer

• spuiliefhebber
                Verificatie gaande...
                • 22-04-2006
                • 4156
                • onbekend

Oorspronkelijk geplaatst door Joop Derksen
                Zo zou nog een berichtje plaatsen op de keuze die ik ging maken, nou ben eruit.
                Het is de Colmic astra 3000 geworden met 2x 4 delige, 2x 5 delige, 2x 4 delige powerkit, 1x cupset en nog 3x 2 extra delige toppen.
                Het was best wel een flinke uitgave, maar nu ben ik voor de eerste paar jaar klaar.
                Heb er al meegevist maar nog niet de dikkere dames en heren kunnen haken.
                Maar hij vist heeel fijn

gr,

Joop
                allememachies mooi pack(kost dat nou)

als ik zo onbeleefd mag wezen

Reageer

• Skiman
                  Witvisfanaat!!!

• 27-11-2006
                  • 115
                  • Nijmegen

allememachies mooi pack(kost dat nou)

als ik zo onbeleefd mag wezen
                  Zo onbeleefd mag je wezen maar of je antwoord krijgt is afwachten... Ik ben er ook wel benieuwd naar...

Afwachten dus maar...
                  Zit het op een visdag even niet mee? Dan telt iedere gevangen vis voor twee!!!

Reageer

• The Frisian Viking
                    NHSF Erelid
                    • 27-06-2006
                    • 5454
                    • Feânwalden

Beter duur als niet te krijgen
                    Member off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020

ik knibbelje foar gjin ien

The Frisian Viking

Reageer

• spuiliefhebber
                      Verificatie gaande...
                      • 22-04-2006
                      • 4156
                      • onbekend

zo is het hoor je centen er bij leven doorjagen is een zinvolle inves******.

Reageer

• Joop Derksen

• 13-04-2007
                        • 65
                        • Zwaag

Mannen bedankt voor jullie reactie's
                        Ronald het is inderdaad een stevige hengel, maar ik koop graag waar ik op meerdere waters uit de voeten kan.
                        Martijn het is niet goedkoop, ik heb hem gekocht bij Kuijpers in Ittervoort ( hier kom ik al jaren en krijg er altijd prima service en aardige mensen, nee mannen ik krijg voor deze reclame echt niets!!!!!!!!!) maar de prijs was compleet 1450 euro. maar verder geef ik aan onnodige dingen geen geld uit.
                        en het is voor mij ook gewoon een uitgave die ik niet ieder jaar doe.
                        En ik denk dat ik voor de eerste paar jaar ermee vooruit kan.
                        een beetje hengel kost toch tegenwoordig een mooie stuiver.
                        Me vorige hengel was een Ultimate en daar heb ik ook 8 of 9 jaar meegedaan.
                        als deze net zolang meegaat is de afschrijving 150 euro per jaar dus valt best wel mee.

Groetjes,

Joop

Reageer

• spuiliefhebber
                          Verificatie gaande...
                          • 22-04-2006
                          • 4156
                          • onbekend

nou het is een best bedrag maar als je kijkt wat je er voor hebt dan lukt je dat bij sensas niet denk ik,dus goed gedoan denk ik.

en daar komt bij (ik spreek voor hier) is de levering van sensas ronduit kud.

me maat zit gewoon een maand te wachten op een talon wat een drama is dat.

tegenwoordig toch meer kijken denk ik naar de levering van de delen na een eventuele breuk en dan pas je merk kiezen.

ze kunnen wel een jokerkaart verstrekken maar als je een maand op je deel moet wachten ben ik er al mee klaar hoor.

En jan kuijpers heeft veel colmic hé denk dat hij er wel lekker snel aan kan komen.

Reageer

• Joop Derksen

• 13-04-2007
                            • 65
                            • Zwaag

nou het is een best bedrag maar als je kijkt wat je er voor hebt dan lukt je dat bij sensas niet denk ik,dus goed gedoan denk ik.

en daar komt bij (ik spreek voor hier) is de levering van sensas ronduit kud.

me maat zit gewoon een maand te wachten op een talon wat een drama is dat.

tegenwoordig toch meer kijken denk ik naar de levering van de delen na een eventuele breuk en dan pas je merk kiezen.

ze kunnen wel een jokerkaart verstrekken maar als je een maand op je deel moet wachten ben ik er al mee klaar hoor.

En jan kuijpers heeft veel colmic hé denk dat hij er wel lekker snel aan kan komen.

Ja idd, Kuijpers is o.a. de winkel waar je de colmic kunt kopen.
                            Ze hebben (denk ik genoeg op voorraad) en anders, dat is mijn ervaring doen ze er echt alles aan om het snel te krijgen.
                            Of ze zoeken de kuiste oplossing

Gr,

Joop

Reageer

• stokvisser...
                              visser

• 31-07-2007
                              • 27
                              • schijndel

Ik vis met de sensas crazy power 200 11.5m,
                              heb er 3 topsets, 1 powerkit en 1 cupset bij.
                              fijne en strakke stok.
                              http://www.visserslatijn.nl/forum/album.php?albumid=11

Reageer

• e.gerth
                                te weinig vissende visser

• 17-01-2007
                                • 36
                                • Klazienaveen

ik heb een Ultimate Ambassador 4000 van 9,5 meter met 2 topsets en 1 powerkit. Bevalt erg goed. Alleen de powerkit nog niet gebruikt.

Reageer

Working...