ik vis nog het allerliefst met m`n oude Embassy ( worden helaas niet meer gemaakt ) ligt lekker in de hand niet zo`n dikke hengel echt wel sterk ook in de wind, vis momenteel met de nieuwe Cormoran Dark Destroyer is wel een leuke hengel maar vandaag de dag maken ze de hengels in mijn ogen te dik en ja het carbon moet toch ergens heen dus word de wand dikte dunner wat meer kans op breuk geeft en een dikkere hengel vist in de wind natuurlijk moeilijker groter opervlak.
welke gebruiker vist met welke stok
Collapse
X
-
Member off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020
ik knibbelje foar gjin ien
The Frisian Viking -
Ik ben wel nieuwsgierig naar de bionicarp van Spro (11M versie.)
Op de folder schijnt het een leuke en sterke solide stok te zijn, maar ik wil hem toch eerst even in de hand houden eer ik tot aankoop over ga.
De stok moet mij niet gaan doorbuigen/hangen.
De gene die ik nu heb is gewoonweg een treurwilg......
Ik probeer een beetje gedult op te brengen voor de hengelsportbeurs te groningen....................maar mijzelf kennende.........
Is die beestjesmeester wat??????Reageer
-
Inmiddels ben ik vissende met Shimano Speedmaster AX competition.
Voor het eerst ermee gevist afgelopen zondag. Het beviel me wel. Veel lichter dan mijn Maver J41. Opmerkelijk, 13 meter voelt aan alsof ik met 11 meter van Maver zat te vissen

Maar de vangst....
Het is blijven steken op 1 voorntje.....
Reageer
-
Maar dat ligt niet aan de nieuwe shimano !Maar de vangst....
Het is blijven steken op 1 voorntje.....
Groeten
Frank
2015 de Belgen verslagen in eigen huis
2016 walk-over Blauforlaet !
2017 Nipt verloren in Booischot maar volgend jaar gaat de zegereeks weer door!
2018 smadelijke nederlaag in Blauforlaet
2019 Nipt verloren in Beerse maar niet naar huis gevist !Reageer
-
-
aan wie dan frank lig het soms aan de visser die die hengel beet heeft hahahaVissen is ontspannend.
Maar wedstrijdvissen is juist inspannend
Met Vriendelijke Visgroeten
vaste stokvisser????????

Reageer
-
Ja, Frank. Dat had jij gedroomd. Dacht je dat ik jou deze hengel cadeau zou doen omdat ik er niks mee vang
Het lag er meer aan hoe ik viste. De vis had geen trek in een feestmaaltijd.
Hopelijk is het jullie duidelijk, dat ik absoluut blij ben met die hengel
P.s. Amadeus wacht op antwoord over the Beastmaster
Reageer
-
hallo allemaal,, ik vis met een ultimate ambassador 6000 12,5m.. heb er een topset en een cupset bij. hij bevalt me goed. groeten Quido.Reageer
-
Heb vrijdag nog een paar stokken in de handen gehad.
Een paar ultimate's ( ambasador's) en een paar Cresta's.
Zo in de hand prima dingen, alleen waarom zijn die transportlengtes zo allejez.. lang.
De winkelier melde dat de ambasadorreeks na verloop van tijd gaan doorhangen...........
De Spro zouden het wat langer volhouden.
Ben nieuwsgierig naar de Bionicarp van Spro, deze worden qua prijs interresant daar deze eruit gaan.
Cresta reeks zouden nog wat andere stokken er bij krijgen ( 13M of zoiets ).
Hoe meer ik rondkijk, hoe meer mooie stokken ik zie................hellup, ik zie de bomen het bos niet meer.......................Reageer
-
ik heb vernomen dat er in de cataloges van volgend jaar van een hengelsportwinkelier geen vaste stokken in staan van ultimate
er staan wel alle andere spullen maar vaste stokken zijn niet te vindenVissen is ontspannend.
Maar wedstrijdvissen is juist inspannend
Met Vriendelijke Visgroeten
vaste stokvisser????????

Reageer
-
Hoi Anouk,
Als je een sleurstok op lengte zoekt, zou ik mijn oog eens laten vallen op de faps 1303? Weet ook nog een adres waar je de maver N3carp 13 meter met 3 x 5 delig topset voor minder dan 1000 euro hebt. Als je meer wilt weten moet je maar ff pb'en.Reageer
-
Cresta
Hey
kheb vandaag op de hengelsportbeurs een SPRO CRESTA 7/10 (11.6 meter) gekocht.

Vindt hem best strak.
zat een extension deeltje bij en een extra topset in een foudraal.
zelf nog een cupsetje erbij gekocht helemaal compleet.
nu nog elastiek inbouwen en vissen.
Als de vis niet naar jou komt...
moet jij naar de vis toe.
The Bream BusterReageer
-
Gefeliciteerd met je aanwinst.
Hoop dat ie veel op het droge mag halen.........
Doch had ik een vraagje?
deze lengte (11,60) is dit met inbegrip van de extension?Reageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse

Reageer