Welkom bij het Nationaal HengelSportForum. Als dit uw eerste bezoek is, klikt u dan op FAQ voor de spelregels van dit forum.
Om te deelnemen op het forum dient u zich te registreren.
Meldt u zich vandaag nog aan bij de leukste hengelsportsite van Nederland en België en ontmoet uw (nieuwe) visvrienden online!
We waarderen uw bezoek aan het NHSF. We zouden het echter nog meer waarderen indien u aan de discussies meedoet.
Dus kom op, reageer op een vraag of stel zelf een vraag in het forum!
Ik met de crazy power 600.
volgend jaar maar is wat strakkers,
ik heb nou de powermatch gezien en vergeleken met de crazy power, maar dat verschil is enorm. (vooral de "reclame" delen)
De crazy power is een mooie stok voor het slachtwerk maar voor het pielen werkt het niet, ook in de wind is een strakke stok veel makkelijk, al met al vind ik het een prachtige stok, maar hij heeft zo zijn situaties dat je liever wat anders hebt.
Heb er vanmiddag 14 kilo brasem mee uitgehaald, en 2 karpers gelost.
Jammer genoeg moest ik stoppen door andere verplichtingen, want er lagen er nog veel, en ze beten goed.
Bij platten geweldig, maar bij de kleinere vis krijg je klappen waardoor je de vis verspeelt, denk aan kleine voor en alver op afstand.
Ik heb hier in al die jaren (oo wat klinkt dat oud) 2 alvers gevangen op 1 dag op een uur rijden vanaf her kan ik zo geen water bedenken waar een wedstrijd op alvers gewonnen word dus dat geeft niet.
Dat is bij ons op de club wel anders, heb het al een paar keer meegemaakt, het is meestal schrapen voor een visje.... 14kg platten had ik pas ook, heerlijke stok
Als het nu aan de stok ligt dat je meer gaat vangen?????
Wist nl niet dat de vis daarop lette..........
Neen serieus, het kan een boel schelen, ja.
Ik mag graag uit het handje vissen ( staand ), en dat lukt mij aardig met mijn stokje.
Mijn oude Lerc kon ik ook wel houden op 9M, maar daar was wel alles mee gezegt.
Met deze spro kan ik leuk op de volle lengte staan zonder in te boeten aan "slagkracht".
Ik vis met een Shakespear 5 meter hengel
Zonder elastiek enz.
Waarvoor dient zo een elatiek en topset eigenlijk ?
Zou ik dat ook kunnen doen een elastiek in mijn top ?
Reageer