Ik denk dat als je 40/00 rechtdoor vist je de elastiek beter in je broek kunt laten zitten Het is natuurlijk wel vervelend als je beet krijgt en je loopt in eens met de broek op de knieën.maar dat zal jou dus niet gebeuren!!
welke gebruiker vist met welke stok
Collapse
X
-
Kijk eens rond op hengelspullen.nl
Tips...?? Ik denk dat de keus van een hengel samenhangt met de visserij die jij beoefend, het water en jou eigen voorkeur. Gewicht, strakheid en lengte.
Iets concreter je vraag stellen wellicht?Reageer
-
100,-?
Kan wel, maar dan beperk je je wel in je keuze.
Doch de Spro's stokken zijn ook niet al te duur en zijn toch knappe stokken voor dat geld.
Ik weet voor welks dilemma jij staat, vele stokken, vele keuzes elks gelijk en stiekum toch verschillend.
Ik heb zo ook een hele tijd rond lopen te tobben, toen ben ik gewoon naar een van de vele beurzen gegaan en heb daar goed mijn ogen de kost gegeven.
Kijken, voelen ( ook op de volle lengte ) en veel vergelijken.Reageer
-
Natuurlijk snap ik dat het gaat om hoe de hengel aanvoelt etc.
Was meer een vraag van, eigen ervaring met bepaalde hengels en zegt van die moet je eens proberen hoe het aanvoelt.
als je begrijpt wat ik bedoel.
Ik ga sowieso wat stokken bekijken en aanvoelen hoe ze liggen.Reageer
-
Ik had voor mijzelf toen 2 merken uitgefilterd, te weten de shimano en de spro.
Ik ben toen geweest met een maat van mijn en we wilden dus gezamelijk een stok kopen.
De winkelier had 1 technium stok liggen ( shimano) we wilden er toen 2 kopen, hij wilde wel korting geven maar dat ging dan voor 1 stok.
De andere stok moes ik dan maar uit stadskanaal halen en dat kon niet tegen de beursprijs.
Hebben toen maar besloten om bij een andere winkelier 2 spro stokken te halen, dz had ze wel op voorraad en alle 2 voor sterk gereduceerde prijzen.
Handelen help soms als je een zeer beperkt budget hebt.
Ben tot dusver zeer content met mijn stok, licht dun en strak.Reageer
-
nieuwe hengels
als je van plan bent een nieuwe hengel aan te schaffen zou ik even wachten.
Rive bekend van hun visstations komt in november met een komplete lijn vaste feeder match en bolognese hengels in de kwaliteit die je van Rive mag verwachten.
Op de beurs in Utrecht kun je deze stokken zelf hanteren.
Lid Team Carbotex-Marcel v/d Eynde
Reageer
-
Je hebt even dat stukje over zijn budget over het hoofd ge(zien)lezen.Reageer
-
Reageer
-
Ik ben ook heel benieuwd spui ..als de hengels net zo goed zijn als de kisten sta ik zeker vooraan .
Maar eerst zien dan geloven .
En Sixkiller (aparte naam trouwens ) Wat wil je er minimaal bij hebben ? topset cupset ,powerkit ?
Voor 100 euro ?
Heb geduld dan komt er vanzelf wel iets op je pad.Groetjes
Johnny
Match
Feeder
StokReageer
-
Zijn er al test resultaten van deze rive hengels ,het lijkt mij een beetje vreemd om die dingen aan te schaffen zonder dat je er wat van afweet, alleen omdat er rive op staat ,sorry vind ik toch een beetje te weinig.Groeten van Jan de visserReageer
-
Je heb gelijk hoor Jan , daarom eerst zien en voelen en dan geloven .
Wat ik ook super belangrijk vind is de service met hengelbreuk waar en welke winkel ,en zeker ook hoe snel en de nalevering na bv 2 jaar .
Toch vind ik (persoonlijk) dat de service goed moet zijn ,en daar wil ik ook best wel wat extra voor betalen .
We zullen zien .Groetjes
Johnny
Match
Feeder
StokReageer
-
Be one with the pole........................
Mijn topmerk hebben ze reeds ook al vern#@$t en is voor de man met de pet ook al bijna niet te betalen.
Ik heb jaaaaaren lang met een lerc gevist, 10 Cm doorsnee 9 Metertjes lang en loodzwaar.
Je kon bij wijze van spreken op de delen gaan staan, zelfs overhands ingooien kon met dat spul.
Helaas....................
Nu moeten we het maar doen met dunm licht en kwetsbaar spul...............Reageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse

Rive
Reageer