welke gebruiker vist met welke stok
Collapse
X
-
Als de verdeler een beetje slim is, dan laat hij de hengels testen door leden van het forum.
Gr,
HarpieReageer
-
Dat hoeft nog niet eens maar wacht en kijk rustig verder wat ik wil hebben.Ik ben ook heel benieuwd spui ..als de hengels net zo goed zijn als de kisten sta ik zeker vooraan .
Maar eerst zien dan geloven .
En Sixkiller (aparte naam trouwens ) Wat wil je er minimaal bij hebben ? topset cupset ,powerkit ?
Voor 100 euro ?
Heb geduld dan komt er vanzelf wel iets op je pad.
owja mijn naam tja... game naam eingelijkReageer
-
preston cxr 600 13 meter met 4 vierdelige topsetten en 2 vijfdelige topsetten en een vijfdelige cupset,lekkere stevige hengel die tegen een stootje kan.
2 stuks garbolino thalys 14.45 m met 5 vijfdelige topsetten en een 5 delige cupset hengel is al een aantal jaren oud maar vist nog uit de kunst.
groeten,Hendrikveel te weinig tijd om te trainen dus moet dat maar tijdens de wedstrijd gebeuren of info via het forum wat meestal
goed is
Reageer
-
wat versta jij onder ruig?????Vissen is ontspannend.
Maar wedstrijdvissen is juist inspannend
Met Vriendelijke Visgroeten
vaste stokvisser????????

Reageer
-
Ik heb thans een nieuwe GXR 2000 van Preston met GIS (Ginus Integration System).
Het GIS zegt mij helemaal niks, dus ik zie wel hoe dat vist.Reageer
-
Reageer
-
Hallo Jan,
In Engeland wordt deze stok inderdaad standaard geleverd op 16 meter.
De GXR 2000 van mij is echter 13 meter, inclusief miniverlengdeel.
Ik heb er al mee gevist, maar ik moet er nog mee wennen.Reageer
-
Reageer
-
Afgelopen zaterdag een garbolino G6Power gekocht en als extra een garbolino factory power 9,5mtr erbij gekregen i.p.v. een extra topset.
De hengel is 13 mtr en heeft 3 topsets 6,15 mtr en een 3mtr cupset.
Nu nog even alles klaarmaken en wachten op beter weer en dan vissen maar.
Ben eens benieuwd.
Gr JeroenReageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse

Reageer