Welkom bij het Nationaal HengelSportForum. Als dit uw eerste bezoek is, klikt u dan op FAQ voor de spelregels van dit forum.
Om te deelnemen op het forum dient u zich te registreren.
Meldt u zich vandaag nog aan bij de leukste hengelsportsite van Nederland en België en ontmoet uw (nieuwe) visvrienden online!
We waarderen uw bezoek aan het NHSF. We zouden het echter nog meer waarderen indien u aan de discussies meedoet.
Dus kom op, reageer op een vraag of stel zelf een vraag in het forum!
Gisteren gekocht de Preston cxr 600 13 meter met 3 topsets 5 delig ,en 1 cupset wat ik vast op 1 topset laat zitten .
Mini deel er bij .
Helemaal blij
Nu de vis nog
Gisteren gekocht de Preston cxr 600 13 meter met 3 topsets 5 delig ,en 1 cupset wat ik vast op 1 topset laat zitten .
Mini deel er bij .
Helemaal blij
Nu de vis nog
Ga binnenkort vissen met de Sensas Powermatch 754.
Net gekocht :
Hengel 13 meter. Verlengdeel 14,5 meter 3x 5 delig topset (6meter). 4 delig cupset met cup (6meter). Talon (past in 11.5 en 13 meter). Talon voor 10 meter. Miniplus 6/7 (verlengdeeltje die je tussen het 6e en 7e deel plaatst). 5x reserve top. Volledig voorzien van elastieken en in kokers en foedraal.
Heb hem vanwege vakantie nog niet kunnen gebruiken maar dat zal niet lang meer duren .
Groeten
Frank
2015 de Belgen verslagen in eigen huis 2016 walk-over Blauforlaet ! 2017 Nipt verloren in Booischot maar volgend jaar gaat de zegereeks weer door! 2018 smadelijke nederlaag in Blauforlaet 2019 Nipt verloren in Beerse maar niet naar huis gevist !
Heb inmiddels ook weer een ander stokje, shimano nexave cx 11,5.
Stukken dikker dan mijn spro s6, welks voorlopig nog niet aan de kant wordt gelegd.
Gewoon voor erbij als het wat steviger waait.
2015 de Belgen verslagen in eigen huis 2016 walk-over Blauforlaet ! 2017 Nipt verloren in Booischot maar volgend jaar gaat de zegereeks weer door! 2018 smadelijke nederlaag in Blauforlaet 2019 Nipt verloren in Beerse maar niet naar huis gevist !
De mijne is een Ultimate Ventura 8.2mtr van een jaar of 14 oud. Ik keek toen alleen maar naar wat een vaste stok kostte en mijn budget liet niet meer toe. Volgens mij kostte hij toen 225gulden. Het is een redelijk zware jongen, maar ik was er dolgelukkig mee. Ik heb er bergen zeelten bij ons in de beken mee gevangen waarvan 1 van bijna 64cm. Ooit komt er nog eens een echte grote mensen hengel van rond de 13mtr voor op de rivieren/kanalen en plassen, maar dan moet ik eerst weer meer gaan vissen. Ik heb nu nog teveel andere bezigheden of hobbys. Maar ooit...
Een goede hengel hoef zeker niet duur te zijn .
Er is genoeg keus voor ieder Buget en als jij er blij mee bent ...dat is wat telt .
De vis onder water ziet echt niet dat jij met een hengel van 2000 euro zit te vissen het gaat er om welk plezier je aan de hobby hebt .
Klasse van producten kunnen de hobby verijken in de vorm van gewicht en smaak en natuurlijk de hobby om alles van 1 firma te hebben .
idd als het moment daar is dat ik alles van 1 merk heb, dan is het hooguit dat ik gesponsord word door dat merk.
Nu wordt ik louter gesponsord door mijn wederhelft.
Ieder zijn budget, de mijne is ook niet zo ruim daarom denk ik altijd 2 x na voordat ik tot de aanschaf overga.
En ik heb het ook jaaaaren gedaan met een stok van amper 9 meter, en vindt het nog steeds jammer dat deze is overleden anders viste ik er nog mee.
hallo
ikheb een silstarGT TRAVERSEX 3095-1250 GEKOCHT opmarkt plaats lengte 12.3 en verleng deel1.48
met gesneden top, ik wil er elastiek in zetten heb ik met mijn voorzitter gesproken hij zei probeer is gewoon te vissen want je heb een soepelle top, probeer of je nog een top zet kan kopen.
dan heb je een gewoon en een met elastiek, en nu lees ik dat u ook met silstar vist.en misschien weet u of je je dat ergens kan kopen .
hij koste mij 110 euro, mankeert niets aan ziet er goed uit. groeten gekkon
Reageer