Ik ben van plan om een Shimano Technium PRO XT-A 1150 of 1300 aan te schaffen. Zijn hier mensen mee bekend?
welke gebruiker vist met welke stok
Collapse
X
-
Ik heb 4 vaste stokken namelijk de volgende:
1: De SPRO CRESTA S20 van 13 meter er zit geen extention bij wel een foudraal, 5 topsets en 1 cupset.
2: De SENSAS CARP-XTREME 220 van 11 meter, met extention 11,50 meter, er zit een foudraal bij, 6 topsets en 1 cupset.
3: De SENSAS CARP-X SUPER SPECIMEN van 11 meter met extention 11,50 meter, er zit een foudraal bij, 6 topsets en 1 cupset.
4: De DAIWA COMPETITION CARP SR-2 van 11 meter met extention 11,50 meter, er zit een foudraal bij, 6 topsets en 1 cupset.
Dit zijn al mijn vaste stokken, stuk voor stuk zeer fijne en mooie vaste stokken, de SENSAS CARP-XTREME 220 is mijn favoriet!
Visgroeten van Stan
ik vis met de Adriolo Super Class 03-05 en 04-05 beide in 11.50 en 13 mtr.
heb er no verschillende topsets bij .
Vind dit een mooie allround hengel , ook goed mee te vissen met lange snoeren zoals 9.50 mtr hengel en 8 mtr snoer zoals je bij ons op de Maas moet vissen , ook als het winderig weertje is geeft deze hengel geen krimp. Als het flink waait gebruik ik de 03-05 en anders de 04-05 deze bevat wat meer carbon waardoor deze wat lichter is.Beide zijn voor mij echter beiden Super Class hengels.
Dus de komende jaren kan ik vooruit.
Groetjes Frenk.Reageer
-
Ik vis al vele jaren met plezier met de Spro Pentium II 11 meter met een verlengdeel tot 12,5 m. Op 11 m Een perfecte stok, licht, strak en niet zo dik als de huidige stokken. Ik wil er eigenlijk nog een topset bij, maar omdat deze lat al een aantal jaren uit produktie is, is het last om die te vinden. Mischien is er nog iemand die nog 4 deeltjes heeft liggen. over de prijs worden we het wel eens.
Voor het overige vis ik in de Havens van Urk met telescopen van Shimano, stiek 12 door de eerste twee deeltjes en hijsen maar. Ik heb al zoveel hengeldelen van de stijgers het water is zien rollen, daarom mijn voorkeur om met telescopen te vissen.Reageer
-
ik vis met de 11 meter lange Balance 1100 met elastiek
fijn hengeltje en niet duur, kostte me 100 euro =DReageer
-
Ik vind het elastiek wat er in zit kneut echt waar, als je een beetje doortrekt trek je het er gewoon uit!Reageer
-
Reageer
-
Hallo forum
Ik vis met een Team Milo Toledo Carp 11m
En nog een topset van 5 delen allen twee met elastiek ik ben er mee tevreden.
vr/grWimReageer
-
ja bas dat weet ik maar ik bedoel als je doortrok trok je het elastiek er lettelijk helemaal uitReageer
-
Ik vis met een milo robocarp eerste generatiemet drie topsets. Ik heb ook een paar weken geleden een colmic 310 in pack vorm en moet die nog uit testen. ik sta te popelen om die uit te testen.Reageer
-
Ik vis met:
Vijver: Roadrunner III 9.5m zonder elastiek. + 2 topsets
Kanaal: Spro S14 11.5m met elastiek + 2 topsets
misschien later nog van plan om topset bij te kopen van S14. Dit is te zien hoe het vissen op het kanaal mij bevalt. Wedstrijd dan. Dit ga ik volgend jaar mee proberenReageer
-
P.S. mijn derde vaste stok moet zijn:
3: De SENSAS CARP-X SUPER SPECIMEN 225 van 11 meter, met extention 11,50 meter, er zit een foudraal bij, 6 topsets en 1 cupset.
Groetjes StanReageer
-
Dus ik heb 4 vaste stokken, namelijk:
1: De SPRO CRESTA S-20 van 13 meter, er zit geen extention bij, wel een foudraal, 5 topsets en 1 cupset.
2: De SENSAS CARP-XTREME 220 van 11 meter, met extention 11,50 meter, er zit een foudraal bij, 6 topsets en 1 cupset.
3: De SENSAS CARP-X SUPER SPECIMEN van 11 meter, met extention 11,50 meter, er zit een foudraal bij, 6 topsets en 1 cupset.
4: De DAIWA COMPETITION CARP SR-2 van 11 meter, met extention 11,50 meter, er zit een foudraal bij, 6 topsets en 1 cupset.
P.S. Ik heb veel topsets er los bij gekocht.
Met visgroeten van,
StanReageer
-
Webbies Forumindex Footer
Collapse

Reageer