de inschrijving is nog niet voorbij dus ze weten nog niet wie er stopt
welke gebruiker vist met welke stok
Collapse
X
-
-
Ik heb meer 8 jaar met een ultimate ambassador 789 van 11.00 meter gevist incl. 1x 3delige topset en 1x 4delige topset.
ik heb sinds een week de jvs Goldpole aangeschaft. Zal mij benieuwen??? iemand ervaring? ik heb de oude versie.Reageer
-
Volgens mij is dat wel een goede hengel. Ik zie er regelmatig mensen mee vissen.
Ben echter niet zo'n fan van JVS producten, bekruipt me altijd zo'n gevoel dat de kwaliteit zich nog niet kan meten met andere gerenomeerde merken.Groet,
Foxdonut
www.wedstrijdvisser.com
Alles voor de witvisser en wedstrijdvisser....Reageer
-
Volgens mij komt de Goldpole uit de stal van Daiwa dus dat zit wel goed !Groeten
Frank
2015 de Belgen verslagen in eigen huis
2016 walk-over Blauforlaet !
2017 Nipt verloren in Booischot maar volgend jaar gaat de zegereeks weer door!
2018 smadelijke nederlaag in Blauforlaet
2019 Nipt verloren in Beerse maar niet naar huis gevist !Reageer
-
Ik vis amper met een vaste stok. Ik heb er 3, 2 van 5 meter en 1 van 6 meter. Lang genoeg. Als ik verder moet heb ik wel een feederof match hengel. Dat lange spul vind ik niet prettig vissen.Reageer
-
Maar een Tinca Tinca vangen op de vaste stok is toch wel leuker als met de feeder of match.Groeten
Frank
2015 de Belgen verslagen in eigen huis
2016 walk-over Blauforlaet !
2017 Nipt verloren in Booischot maar volgend jaar gaat de zegereeks weer door!
2018 smadelijke nederlaag in Blauforlaet
2019 Nipt verloren in Beerse maar niet naar huis gevist !Reageer
-
Jawel hoor Foxdonut, De oude Goldpole komt ook van Daiwa. Staat er gewoon op. In ieder geval bedankt voor het meedenkenReageer
-
Ik vis al 4 jaar met de goldpole en vind het een prima hengel ligt lekker in de hand.Zelfs bij veel wind goed te hanteren.Voordeel is dat de oude en nieuwe goldpole van de zelfde mal komen dus de onderdelen zijn nog wel even te koop.Reageer
-
Bedankt Jado, hier kan ik wat mee. Heb je ook enige info over levering van losse topsets of delen? duurt dat erg lang of hebben ze het zo in huis? Alvast bedankt.Reageer
-
Sinds een jaar of drie vis ik met een Maver 151 Competition van 13m met 2 extra topsets.
Ooit op de visma gekocht als beursaanbieding, maar later bleek dat er veel meer bij dit "pack" had moeten zitten.
Tevens bleek na ruim een jaar, toen ik door eigen schuld deel 6 "kraakte", dat er met dat betreffende deel geknoeid was. Originele nieuwe fabrieksdelen pasten namelijk niet op dat ene deel en wel op de rest van de hengel. Leker dan, maar top opgelost door een meedenkende winkelier (niet de oorspronkelijk leverende winkelier).
Anyway, hengel vist heerlijk! Dat dan gelukkig weer wel.Ga toch vissen!Reageer
-
ik vis met de preston 91 en de preston 2000 samen met 7 5 delige topsets en 2 cupsets vroeger gevist met de goldpole van jvs is ook een zeer goede stok beter dan de nieuwe goldpole 2Reageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse

Reageer