ik vis met een Spro van 7m. deze bevalt goed
welke gebruiker vist met welke stok
Collapse
X
-
-
Preston CXR PC40
Sinds gisteren in het bezit van een Preston CXR PC40 11,5 meter hengel
met extension verlengdeel en 1x 4 delige topset en een foudraal. Ik vind het een mooie strakke / lichte hengel en zeker voor deze prijs.
Heeft iemand al ervaring opgedaan met deze hengel?
Hiervoor viste ik met een Ultimate Osiris 9.5m
Tight lines Ron 
Reageer
-
In mijn vorige bericht(en) schreef ik dat ik een SENSAS CARP-X SUPER SPECIMAN en een SENSAS CARP-XTREME 220 had maar dat moet samen zijn:
De SENSAS CARP-X SUPER SPECIMAN 225 VAN 11.50 meter, er zit een extention van 0.50 centimeter bij, dan wordt de vaste stok 12.00 meter, verder zitten er 4 topsets bij van 3.00 meter, die allemaal verschillende diktes elastiek bevatten en er zit nog 1 cupset bij van 3.00 meter met verschillende cups.
Groetjes Stan,
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
In lelijke vijvers zwemmen óók mooie vissen!Reageer
-
Ik moet rectificeren geloof ik............Sinds een jaar of drie vis ik met een Maver 151 Competition van 13m met 2 extra topsets.
Ooit op de visma gekocht als beursaanbieding, maar later bleek dat er veel meer bij dit "pack" had moeten zitten.
Tevens bleek na ruim een jaar, toen ik door eigen schuld deel 6 "kraakte", dat er met dat betreffende deel geknoeid was. Originele nieuwe fabrieksdelen pasten namelijk niet op dat ene deel en wel op de rest van de hengel. Leker dan, maar top opgelost door een meedenkende winkelier (niet de oorspronkelijk leverende winkelier).
Anyway, hengel vist heerlijk! Dat dan gelukkig weer wel.
Afgelopen weekend kom ik in een oude foudraal een extra verstevigde topset tegen voor de montage van een cuppingset en een extra mini-extension deel. Pack aanbieding was dus weldegelijk volledig geleverd. maar goed dat ik geen namen van de winkelier heb genoemd!
Ga toch vissen!Reageer
-
ff een update van de hengels, ik vis nu met de Preston Ignation A10 met 5x topset van 5 deel en een cupset van 5 deel 8x feeder van Preston 2x DM 40 gr 2x DM 60 gr 2x DM 80 gr en 2x DM 100 gr de match stokken zijn het zelfde gebleven. Gr PeetIk vis met een Garbolino power G666 van 13 meter met 2 handdelen op 11 en 13 meter met als extra 4xtopset van 6 delen, 2xhardtopset van 4 delen, 1 cupset van 5 delen, verder vis ik met een Garbolino koi van 11 meter, extra met 2xtopset van 5 delen en 2x hardtopset van 4 delen, 1x cupset op 4 delen, en als laatste de Garbolino GNX 900 van 14,5 meter met als extra 4x topset van 5 delen, 1x cupset op 4 delen.
Verder de feeders 4x Garbolino en de match hengels zijn 3x Shimano.
Gr PeetViswormen.nl - Hengelsport SappemeerReageer
-
Ik niet,elke morgen het dilemma van welke stok nu weer mee te nemen.................................
Ik vis nog steeds met mijn Spro S6, bij aanschaf was deze 9,5 meter,zal nu wel iets korter zijn.
Daarnaast heb ik voor de grote kanalen nog een shimano nexave cx van 11,5 meter.Reageer
-
Maar Amadeus, ik denk wel dat er verschil zit in de uitrusting van een persoon die gewoon voor zichzelf vist en een wedstrijdvisser. Op een wedstrijd is het soms handig een dubbele feeder te hebben liggen mocht er iets stuk gaan etc.Ik niet,elke morgen het dilemma van welke stok nu weer mee te nemen.................................
Ik vis nog steeds met mijn Spro S6, bij aanschaf was deze 9,5 meter,zal nu wel iets korter zijn.
Daarnaast heb ik voor de grote kanalen nog een shimano nexave cx van 11,5 meter.Groet,
Foxdonut
www.wedstrijdvisser.com
Alles voor de witvisser en wedstrijdvisser....Reageer
-
En hoe bevalt die stok je , heb hem ff vastgehad in de winkel , maar aangezien ik bijna uitsluitend feeder vond ik het een nogal dure aankoop .
Overweeg nu de carpcruncher ?
mvgReageer
-
colmic 5033 voor kanaal
en de colmic f1 voor de vijvers en karpersVissen is net zoals sex... Het duurt altijd veel te kort...Reageer
-
Heb begin dit jaar een Cresta Allrounder 11m. aangeschaft en nu al spijt dat ik er geen 13m. van heb gemaakt. Op zich vind ik hem wel fijn (prima prijs/kwaliteit) maar ik vind hem nog te gevoelig voor wind... En ik heb nog een Lerc van 11.5m. Maar die is al wat ouder en heb ik niet zo goed meer verzorgd...Reageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse

Reageer