Welkom bij het Nationaal HengelSportForum. Als dit uw eerste bezoek is, klikt u dan op FAQ voor de spelregels van dit forum.
Om te deelnemen op het forum dient u zich te registreren.
Meldt u zich vandaag nog aan bij de leukste hengelsportsite van Nederland en België en ontmoet uw (nieuwe) visvrienden online!
We waarderen uw bezoek aan het NHSF. We zouden het echter nog meer waarderen indien u aan de discussies meedoet.
Dus kom op, reageer op een vraag of stel zelf een vraag in het forum!
SPRO Mirage Strong 9,5 meter, is momenteel 5 jaar oud en nog steeds in topvorm heb er 5 topsets bij van 4 delen. Ben heel tevreden met deze stok, spijtig genoeg worden ze niet meer gemaakt. Kan er mee op karper en brasem vissen, mag tot 20 % gaan. Maar dat doe ik nooit, het maximum van lijndikte dat ik gebruik is 12 %.
Sensas power match 624... 13 meter... en 5 topsets 5 delig en met de hengel er bij 6 topsets, een 11,5 meter deeltje, deeltje wat je tusse he 4 en 5de deel kan zette en een cup 2 delig dus 3 meter daar kom in de toekomst ook nog een 4de en 5de deeltje bij :P en hij bevalt me echt die hengel...
Ik vis met een Garbolino knock out 323. 9.5 meter met elastiek.
Er komt binnenkort een Garbolino knock out 323 11.5 meter bij en misschien nog wat top sets..
Lekkere hengel waar je ook een dikkere op kunt krijgen. Vis met elastiek in delen 1,2 en 3 aangezien ik dan met 08/100 kan vissen en toch een karper eruit kan halen.
Ik vis met een Garbolino knock out 323. 9.5 meter met elastiek.
Er komt binnenkort een Garbolino knock out 323 11.5 meter bij en misschien nog wat top sets..
Lekkere hengel waar je ook een dikkere op kunt krijgen. Vis met elastiek in delen 1,2 en 3 aangezien ik dan met 08/100 kan vissen en toch een karper eruit kan halen.
ligt ook aan het soort water, heb weleens karpers van ca. 4/5 pond gevangen aan 8/00. het was een vijver van ca. een meter diep.
een karpertje van 500 gram op een kanaal geeft meer sport dan zn grotere broer uit deze vijver.
Ja, op de vijver waar is vis, vang je enkele grote brasems en af en toe krijg je een karper eraan, maar onder een wedstrijd gaat het daar om aantal en ga ik niet zo dik vissen dat ik die karpers eruit ga halen, er gaan er dus 9 van de 10 doorheen.
Ja, op de vijver waar is vis, vang je enkele grote brasems en af en toe krijg je een karper eraan, maar onder een wedstrijd gaat het daar om aantal en ga ik niet zo dik vissen dat ik die karpers eruit ga halen, er gaan er dus 9 van de 10 doorheen.
Dit is waar.Op de vijver waar we wedstrijden hebben zit niet heel veel voorn.Maar je vangt meer als je op de kleintjes gaat.(gaat op aantal)
Het kan wel s gebeuren dat je een brasem winde of karper eraan krijg.
Dit is bij 8/00 inderdaad 9 van de 10 keer niet te doen.
Ik vis er altijd 12 om 10/00 en met de elastiek als buffer krijg ik ze er meestal wel uit.Moet ik wel rustig drillen!!!
ik ben zeer geintreseerd in een stok van f4e superior heb um in handen gehad! lekkere stok te vergelijken met de contex maar tog iets zwaarder en wel wat strakker! mijn contex is versleten! dus iemamd er ervaring mee?
Reageer