Oorspronkelijk geplaatst door fixvis
Torre pikkers
Collapse
X
-
ja hoor! T is daar net als met brasems! Tijdens wedstrijden lukt het niet, maar in je 1tje (of met zn 2en) vang je daar eigenlijk altijd wel een mooi netje vol vis! Ik heb ze zeker goed geteld. Ik ben dan nog niet eens zo extreem snel met het inhalen en beazen e.d., maar echte snelle jongens kunnen dr daar nog wel wat meer vangen.... -
torre pikken
hallo voorntje je stukkie gelezen, kan je wat meer vertellen over die ventielslang, en de boter,(soort boter), wat voor haakje, voer je er bij?
eerdaags hebben we een wedstrijdje van 2 uur op aantal en op gewicht
hopelijk kan je me wat wijzer maken ,bedankt grtjes, jan voerReageer
-
Normaal vis ik altijd met een stukje (brood) deeg in verschillende kleuren. meestla oranje of geel. dit kleurstof peder kneedt je door je witte deeg heen waardoor het geel of oranje wordt. Dit kleurstofpoeder is in veel grotere hengelsportzaken wel verkijgbaar. Ik voer met een super eenvoudig voertje gemaakt van heel fijn gemalenm havermout, paneermeel en gemalen boord met een klein beetje speelzand er door. Als de vissen niet te diewpzitten knijp je het voer nauwelijks aan zodat het langzaam naar beneden zweeft. voeren doe ik heel veel, steeds kleine beetjes ter grootte van een 2 euro stuk ( beslist niet meer) regelmatig voeren is veel bealngrijker. Als de visjes er zitten en bijten voer je om de 4 a 5 vissen bij. Dit voer knijp je nauwelijks aan als de vis of het water niet te diep zit/ is. als ze er massaal zitten doe ik een stukje ventielslang ( lichtbruin ) op de haak niet groter dan een paar millimeter. naast me zet ik dan ene bakje boter neer wat al redelijk zacht is zodat ik het ventieltje er mee kan besmeuren. dit regelmatig herhalen.Reageer
-
Wel niet echt, is het nu wel of niet echt? enne wat is het gezonde cholesterolgehalte van een vis, kun je dat wel of niet, of wel of niet echt verhogen?
Of is dit gewoon een wel of niet echt serieuze reactie?
Confused? so am I!Vissen is een hobby geen religie!Reageer
-
Maar blijft wel de vraag over: heeft een vis wel of niet een te hoog cholesterolgehalte alstie die zooi eet?

Reageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse

Reageer