Welkom bij het Nationaal HengelSportForum. Als dit uw eerste bezoek is, klikt u dan op FAQ voor de spelregels van dit forum.
Om te deelnemen op het forum dient u zich te registreren.
Meldt u zich vandaag nog aan bij de leukste hengelsportsite van Nederland en België en ontmoet uw (nieuwe) visvrienden online!
We waarderen uw bezoek aan het NHSF. We zouden het echter nog meer waarderen indien u aan de discussies meedoet.
Dus kom op, reageer op een vraag of stel zelf een vraag in het forum!
SPRO Carpology 9,5 meter plus topset van 5 delen 174 €.
Twee eerste deeltjes zijn telescopisch.
Kan je ook mee tot 25% gaan.
Is zeer goed om mee te vissen op 8 meter, op 9,5 meter vind ik hem een beetje zwaar om mee in de hand te vissen.
Gebruik ook deze stok voor op karper , volledig eens met Frederik
sensas carp'x 100 is weel een goede stok. 9.5 meter met een extension deel waar je van 8 naar 8.5 gaat en van 9.5 naar 10. maar met 8.5 vissen is veel leuker want bij 9.5 is hij te zwaar vind ik.
edit: hij kost overigins rond de 175€ en je kan er tot 22/100 mee vissen.
De shinamo ( BEASTMASTER MARGIN ) is ook de moeite , heb hem pas ,maar al een hoop karpers op de droge gehaald , kleintjes en grote , 8kg de grootste , stok is lekker ligt vind ik , en met elastiek zalig om karper binnen te halen.
De prijs ligt ook rond de 190 e met een resevere topset (omdat voor wedstrijden in Belgie geen elastiek mag )
laatst kocht ik me een karperstokje van 5m, de spro carpology. Kostte me welgeteld 52 eurootjes. Volgens de verkoper kan je er rustig een 22/100 aanknopen, maar ik hou het bij 18/100. Is wel lekker strak. Volgend seizoen komt er ongetwijfeld een 7m versie bij. Zie ook: http://www.spro.nl/catalogus/nl/02/pdf/48.pdf
Reageer