elastiek

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • swa
    Theoreticus
    • 09-05-2003
    • 718
    • Tienen

Volledig mee eens Ronald, betere aasaanbieding bij veel wind.
    Ik heb ook mijn verlengdeel afgezaagd zodat ik tot op de centimeter de maximale lengte heb (indien nodig)

Reageer

• nijmegen
      Komt net kijken
      • 19-03-2006
      • 70
      • Nijmegen

ik heb ook nog een paar vraagjes over elastiek..heb nu ook een hengel gekocht waar elastiek is ingebouwd en nou ben ik benieuwd met wat voor lijn dikte ik moet gaan vissen en welke onderlijn dikte...en stel dat ik nu vast kom te zitten in de grond wat dan? knapt gewoon het onderlijntje?of erger me elastiek? en als het onderlijntje knapt dan schiet dus ineens het elastiek heel hard terug kan daar geen schade van komen?

gr nijmegen

Reageer

• kraak
        mooi weer visser
        • 09-08-2005
        • 307
        • Kampen

Ik denk niet dat ik er aan zou kunnen wennen als ik mijn complete eerste topdeel weg zou laten.
        vr.gr. Jeroen

Reageer

• antoinette
          Specimen Hunter
          • 13-11-2005
          • 1926
          • oudenhoorn

Oorspronkelijk geplaatst door nijmegen
          ik heb ook nog een paar vraagjes over elastiek..heb nu ook een hengel gekocht waar elastiek is ingebouwd en nou ben ik benieuwd met wat voor lijn dikte ik moet gaan vissen en welke onderlijn dikte...en stel dat ik nu vast kom te zitten in de grond wat dan? knapt gewoon het onderlijntje?of erger me elastiek? en als het onderlijntje knapt dan schiet dus ineens het elastiek heel hard terug kan daar geen schade van komen?

gr nijmegen
          lijndikte is afhankelijk van de treksterkte v/h elastiek.
          vastzitten aan de grond breekt bij mij gewoon de onderlijn, ikzelf heb nog nooit ervaren dat de zooi me dan om mijn oren vloog.

Reageer

• janb
            jan b
            • 21-11-2005
            • 1982
            • 't Nieuweland

Wees maar blij dat het je nooit overkomen is
            het is een bijzonder pijnlijke ervaring
            En al zeker als je met een connector vist
            e,a slaat heel erg hard op je hand ,dus is het gebruik van een handoek ten zeerste aan te raden, is een heel goede demping

Groeten van Jan de visser

Reageer

Working...