Ik heb ook geen ervaring met het Vista systeem, maar vind ze er ook niet zo degelijk uitzien. Wat je al zegt is natuurlijk waar, hij kost ook veel minder dan bijvoorbeeld de Rive systemen en je kunt hem hiermee dan eigenlijk ook niet vergelijken. Maar ik vind, je kunt beter in een keer iets goeds aanschaffen, dan twee keer iets half of een keer iets half en daarna uiteindelijk toch iets goed. Ik heb al heel vaak meegemaakt dat ik dan uiteindelijk nog veel meer geld kwijt ben. De JVS kan denk ik ook goed zijn, maar dat hangt natuurlijk ook af van hoe intensief je hem gebruikt.
Ik heb trouwens zelf het uitschuifbaar plateau van JVS. Het voetenplateau boog al na een paar keer gebruiken flink door. Ik ben zeker niet tevreden over de kwaliteit van dit product. Mijn feeder en vaste stok, ook van JVS natuurlijk, bevallen me wel zeer goed. Het is bij JVS volgens mij wel altijd weer de vraag waar de producten gemaakt worden en dus varieert de kwaliteit van de verschillende producten nogal denk ik.
Ik heb trouwens zelf het uitschuifbaar plateau van JVS. Het voetenplateau boog al na een paar keer gebruiken flink door. Ik ben zeker niet tevreden over de kwaliteit van dit product. Mijn feeder en vaste stok, ook van JVS natuurlijk, bevallen me wel zeer goed. Het is bij JVS volgens mij wel altijd weer de vraag waar de producten gemaakt worden en dus varieert de kwaliteit van de verschillende producten nogal denk ik.

Reageer