Jvs

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • ws
    Komt net kijken
    • 05-03-2006
    • 80
    • Oirschot

Oorspronkelijk geplaatst door jodoti
    Begin dit jaar werd het Vista zitkistsysteem van JVS aangekondigd.
    E.e.a. duurde mij toch te lang en heb mezelf de Sphinx van Rive aangeschaft.
    Nu ik de Vista kisten bekeken heb, ben ik toch blij met mijn Rive aanschaf.
    Het ziet er allemaal wat minder solide uit die Vista.
    Blijft natuurlijk wel dat de Rive 2 x zoveel geld koste, dus vergelijken is eigenlijk niet mogelijk.
    Ik denk voor 299,-- Euro een kompleet ziteiland met transportsysteem, eigenlijk kan het niet, maar JVS maakt het waar.
    Je kunt een VW kever ook niet vergelijken met een Lamborgini.
    Ik heb ook geen ervaring met het Vista systeem, maar vind ze er ook niet zo degelijk uitzien. Wat je al zegt is natuurlijk waar, hij kost ook veel minder dan bijvoorbeeld de Rive systemen en je kunt hem hiermee dan eigenlijk ook niet vergelijken. Maar ik vind, je kunt beter in een keer iets goeds aanschaffen, dan twee keer iets half of een keer iets half en daarna uiteindelijk toch iets goed. Ik heb al heel vaak meegemaakt dat ik dan uiteindelijk nog veel meer geld kwijt ben. De JVS kan denk ik ook goed zijn, maar dat hangt natuurlijk ook af van hoe intensief je hem gebruikt.

Ik heb trouwens zelf het uitschuifbaar plateau van JVS. Het voetenplateau boog al na een paar keer gebruiken flink door. Ik ben zeker niet tevreden over de kwaliteit van dit product. Mijn feeder en vaste stok, ook van JVS natuurlijk, bevallen me wel zeer goed. Het is bij JVS volgens mij wel altijd weer de vraag waar de producten gemaakt worden en dus varieert de kwaliteit van de verschillende producten nogal denk ik.

Reageer

• Farmer
      Newbie

• 12-09-2007
      • 1
      • Oostwold

Ik heb een maand geleden een JVS Vista 3 gekocht. De zelfde dag nog even uit proberen. Alles inelkaar gezet en tijdens het vissen klemde 1 poot niet goed.. hoe hard je hem ook aandraaide. Terug naar huis, transport systeem eronder ben ik bijna weer bij huis breekt het voorste wieletje er helemaal af.

De volgende dag er weer mee heen geweest en in de winkel geprobeerd met andere poten en schroeven maar hielp niet, de poot klemde niet goed. Een kennis van mij had het zelfde probleem met de poten. Ben dus niet zo'n fan van de JVS kisten.

Heb toen maar een Milo Mythos 1300 aangeschaft, kost wel iets meer maar ben daar zeer tevreden over.

Farmer

Reageer

• spuiliefhebber
        Verificatie gaande...
        • 22-04-2006
        • 4156
        • onbekend

tja jvs ik heb het even opgezocht hoor het is dus 배타적 도당

Reageer

• feeder1965
          loves fishing

• 25-02-2007
          • 217
          • bassevelde ovl

kort en bondig
          het is weggegooid geld
          rommel
          lid : ghent match fishing team & ONI terneuzen

Reageer

• ironny
            Moderator
            • 04-04-2006
            • 1377
            • Hamont

Oorspronkelijk geplaatst door feeder1965
            kort en bondig
            het is weggegooid geld
            rommel
            vind je dat of is dat zo?? Er zijn een heleboel mensen erg tevreden met die zogenaamde jvs rommel..... Jodoti heeft gelijk, wellicht worden de verkeerde vergelijkingen gemaakt...

inderdaad kort en bondig en ook kort door de bocht mi
            Het verloop van de communicatie hangt meer af van de interpretatie van de ontvanger dan van de intentie van de zender

Reageer

• junior
              Sportvisser
              • 15-03-2005
              • 563
              • Heythuysen

Oorspronkelijk geplaatst door ironny
              vind je dat of is dat zo?? Er zijn een heleboel mensen erg tevreden met die zogenaamde jvs rommel.....
              inderdaat, ik heb veel van JVS, en het eerlijk waar pas met 1 ding problemen gehad, dat was de pole quart enkel.

dus ik ben nog steeds erg tevreden.

Reageer

• SvVoorden
                Sportvisser
                • 26-07-2002
                • 747
                • Woerden

Ik heb veel dingen aangeschaft van JVS maar de laatste tijd begin ik steeds meer een hekel te krijgen aan JVS spul.
                JVS vulcan lijn die kinkt en krult als de ziekte (heeft me veel korven gekost door lijn afgooien)
                JVS wind/regen jas + overal die na 5 minuten doorregent en vorige week de rits uit brak.
                De lijnen waar ik minder beet op krijg doordat ze volgens mij zichtbaar dikker zijn.
                Vorige week iemand met een JVS vaste hengel. Gooit in met ene nieuwe hengel en het topdeel breekt zomaar in vier stukken.
                De driepoot roller waarvan het schroefdraad naar 5 keer gebruiken als bijna glad is.

Het enige waar ik positief over ben is de carry all tas die ik al jaren heb.
                Ik bedenk me voortaan even voordat ik JVS spul aanschaf. Het ziet er mooi uit, prijs is goed maar kwaliteit laat vlgs mij vaak de wensen over.
                Sjaak van Voorden

Reageer

• feeder1965
                  loves fishing

• 25-02-2007
                  • 217
                  • bassevelde ovl

hallo
                  ik heb zelf 3 feeders gehad van jvs en als het warm werd begonnen de oogjes van mijn toppen te draaien langs alle kanten
                  als dat kwaliteit is weet ik het ook niet meer
                  groeten tony
                  lid : ghent match fishing team & ONI terneuzen

Reageer

• ironny
                    Moderator
                    • 04-04-2006
                    • 1377
                    • Hamont

hallo,

maar je hebt wel 3 feeders gehad he...
                    ik heb er één. of ie fantastisch is, is een vraag apart. maar als je me vraagt of ie z'n geld waard is, zeg ik nog steeds ja.

het is namelijk ook de vraag of je iets intensief gebruikt en wat je budget is. Afgezien van de vervelende dingen die mensen meemaken met jvs materiaal, zijn er ook veel positieve dingen. Het hoeft dus niet per definitie rommel te zijn, het hangt van meer dingen en je verwachtingen af.
                    Het verloop van de communicatie hangt meer af van de interpretatie van de ontvanger dan van de intentie van de zender

Reageer

• junior
                      Sportvisser
                      • 15-03-2005
                      • 563
                      • Heythuysen

ik verwacht ook veel van mijn materiaal. en ik blijf bij JVS.

Zo te horen heb ik nog altijd geluk gehad met de spullen, hopelijk is dit nog jaren

Reageer

• SvVoorden
                        Sportvisser
                        • 26-07-2002
                        • 747
                        • Woerden

Ik ben het er mee eens dat JVS ook zeker betere spullen verkoopt maar ze moeten toch oppassen met het verkopen van slechte kwaliteit spullen. Degevlochten lijn begint na en paar sessies te pluizen en de waadpakken lekker bij vrijwel iedereen direct in het kruis.

Een paar jaar geleden hoorde ik vooral positieve geluiden over JVS maar ik hoor steeds meer mensen, waaronder ikzelf, klagen over dingen die niet goed zijn of kapot gaan.
                        Als je zelf met veel plezier met JVS vist dan is dat hartstikke mooi en misschien heb je dan geluk gehad, misschien de juiste materialen gekocht, maar ik hoor zoveel klachten dat er toch iets aan de hand is.

Ik ga deze week nog wel even naar Vlemmix en dan zal ik de vista eens even aan een kleine inspectie onderwerpen.
                        Sjaak van Voorden

Reageer

• The Frisian Viking
                          NHSF Erelid
                          • 27-06-2006
                          • 5454
                          • Feânwalden

Tja goedkope lonenlanden, de produktie is goedkoop de materialen zijn goedkoop en de kwaliteit is niet echt super, ik zou de naam JVS nooit te grabbel willen gooien aan een slechte kwaliteit maar ja de portomonaie wil ook wat, dus het is aan de koper wat hij vergt van het materiaal.
                          Member off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020

ik knibbelje foar gjin ien

The Frisian Viking

Reageer

• spuiliefhebber
                            Verificatie gaande...
                            • 22-04-2006
                            • 4156
                            • onbekend

Oorspronkelijk geplaatst door The Frisian Viking
                            Tja goedkope lonenlanden, de produktie is goedkoop de materialen zijn goedkoop en de kwaliteit is niet echt super, ik zou de naam JVS nooit te grabbel willen gooien aan een slechte kwaliteit maar ja de portomonaie wil ook wat, dus het is aan de koper wat hij vergt van het materiaal.

volgens mij doet hij dat zelf hoor,hij verpatst zijn naam aan die aggenebis zooi

jan is een zeer goede visser ik snap niet waarom dat aan zo'n goedkoop produkt gekoppeld is

Reageer

• Fisherman's Friend
                              Frequent aanwezig

• 15-07-2007
                              • 100
                              • Numansdorp

Nou omdat ze de kwaliteit niet kunnen garanderen van de JVS Vista.
                              Ik had er zelf éen besteld maar ik heb hem nooit gekregen met de als volgende reden; ik had hem in Tilburg besteld bij vlemmix aantal steuntje en dergelijke erbij,het zou binnen 2weken bij mij thuis afgeleverd worden!
                              Inmiddels 2 weken verstreken nog steeds geen koffer,ik bellen krijg ik te horen van de postorder dat ze nog steeds niet op voorraad waren en het nog een week zou gaan duren.
                              Nog een week gewacht weer gebeld..,nou ze waren binnen maar nu bleek de kwaliteit zo slecht te zijn dat ze ze niet durfde te versturen en/of dat ze tijdens transport alsnog zouden beschadigen.
                              Ik werd dit getouwtrek serieus beu en heb mijn geld terug geeist want alles was al betaald,ik heb netjes al mijn geld terug gestort gekregen.
                              En ik geloof dat de vista's al uit de handel zijn gehaald? ik kon ze op de site niet meer vinden.. of ze worden enkel nog in de winkels verkocht?
                              Vis nu met een Rivé nog geen seconde spijt van!

Reageer

• Nightwish68
                                Newbie

• 08-08-2007
                                • 31
                                • Aalten

Ik heb ook 7 weken op de kist moeten wachten.
                                Eerst niet op voorraad, toen was alles teruggestuurd ivm slechte kwaliteit en toen was er weer geen voetplateau.
                                Op het moment dat ik het ook beu was werd hij afgeleverd.
                                Heb 'm de afgelopen tijd intensief gebruikt maar tot op heden nog geen problemen mee gehad.
                                De vista's staan nog gewoon op de site van Raven.

Reageer

Working...