JVS vaste stok

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • maddwarf
    Frequent aanwezig

• 04-05-2007
    • 171
    • Heerlen

Frank

Zal niet morgen worden maar een andere dag dees week
    morgen word het nog een mooie dag dus ga morgen samen met de buurman nog ff lekker wat brasems vangen hier op de locale vijver
    Zal ze zeker de groeten doen van je....
    zit er dan een leuke korting in denk je ???
    groet john

@ master just what i was thinking....
    groet john

Reageer

• Master
      Voerboer

• 26-02-2007
      • 1148
      • Zoetermeer

Even over Colmic en Garbolino. Kuypers is zonder twijfel 1 van de beste winkels voor de wedstrijdvisser. Iedereen zal dat beamen. Waarom zou die topwinkel deze 2 merken voeren? Een nadenkertje....Omdat ze slecht zijn, of omdat ze goed zijn?
      Theo de Kreij.
      www.natuurzorg.eu

Hou van de natuur, laat je stek schoon achter

Reageer

• maddwarf
        Frequent aanwezig

• 04-05-2007
        • 171
        • Heerlen

Waar vis jij dan mee master???
        groet john

Reageer

• The Frisian Viking
          NHSF Erelid
          • 27-06-2006
          • 5454
          • Feânwalden

Ik vis met de Cormoran Carp Dark Destroyer een super sleurstok niet van dat benauwde
          Member off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020

ik knibbelje foar gjin ien

The Frisian Viking

Reageer

• Ronald Nannings
            Verificatie gaande...

• 05-08-2006
            • 602
            • Enclave Friesland

Ik denk dat Anja Groot wel iets kan vertellen over JVS vaste hengels, in het bijzonder de Vantage, zij wordt gesponserd door JVS.

Reageer

• eric jan
              eric jan

• 23-09-2006
              • 284
              • medemblik

ga eens kijken bij den hollander die heeft bijna alle merken hengels
              zelfs adriolo hengels [worden in de faps fabriek gemaakt]
              gr
              eric jan
              ik ben voor de duivel niet bang

Reageer

• spuiliefhebber
                Verificatie gaande...
                • 22-04-2006
                • 4156
                • onbekend

Oorspronkelijk geplaatst door Master
                Even over Colmic en Garbolino. Kuypers is zonder twijfel 1 van de beste winkels voor de wedstrijdvisser. Iedereen zal dat beamen. Waarom zou die topwinkel deze 2 merken voeren? Een nadenkertje....Omdat ze slecht zijn, of omdat ze goed zijn?
                of om de beste nalevering van de delen,of om de beste winstmarge

het is uiteraard goed maar maakt dat de rest dan slecht

zo zijn er wel meer zeer goede zaken voor de wedstrijd visser,trouwens wat is goed,als hij alles heeft staan van een bepaald merk dat lijkt ook een beetje op dwingen naar een bepaalde richting.

ik denk dat de beste echt alle merken zou moeten hebben,maar dat vind je nergens.

maar als een winkelier een bepaalde kant op wilt met zijn produkten wil het niet zeggen dat ik dat ook maar moet doen.

kuijpers is ook erg pro rive(ik zelf ook wel hoor) maar als je daar kijkt lijkt het of er niets anders te koop is.

ik luister zelf liever naar mijn eigen ogen en oren tijdens de wedstrijden die ik vis om een keuze te maken.

denk er wel om dat een winkelier ook gewoon geld wil verdienen

Reageer

• Master
                  Voerboer

• 26-02-2007
                  • 1148
                  • Zoetermeer

Daar heb je absoluut gelijk in Spui. Een winkelier bepaald zijn keuze op stokken echter niet zomaar vanwege de marge. Die is kleiner dan je denkt op stokken boven de 600 euro. Een overweging zal meer zijn van "wat doen de winkels in de buurt qua merken en waarmee haal ik de belangrijke groep wedstrijdvissers in de regio naar me toe".
                  Theo de Kreij.
                  www.natuurzorg.eu

Reageer

• spuiliefhebber
                    Verificatie gaande...
                    • 22-04-2006
                    • 4156
                    • onbekend

welke insider kan hier dan eens uit de doeken doen wat de winst kan zijn op een stok van b.v. 1000 euro.

ik weet b.v. van de crazy power kit 500 dat hij te koop was voor 1100 toen kon mijn maat hem ergens krijgen voor 980.
                    en vervolgens werd er via de winkelier hier wat geregeld via de sensas man je weet wel wie ik bedoel en toen ging die kit weg voor 680.

een ander collega visser kocht hem daar ook en betaald gewoon 980.
                    ik zie hier een verschil van 200 euro op de 2e prijs en ruim 300 euro op de 1e prijs .
                    en dan ga ik er ff vanuit dat de desbetreffende winkelier er toch bij die 680 nog wel 2 meiertjes aan verdient

nou kost die aspire b.v.3000 euro wat kost die een winkelier nou inkoop dan per stuk als hij er 10 koopt levert dat hem ook wel voordeel op lijtk mij

Reageer

• Master
                      Voerboer

• 26-02-2007
                      • 1148
                      • Zoetermeer

Oorspronkelijk geplaatst door maddwarf
                      Waar vis jij dan mee master???
                      Moeilijke vraag. Ik krijg nog weleens wat mee van een fabrikant om te testen. Daardoor heb ik voor veel omstandigheden (sleuren, peuteren en zo) een andere hengel staan. Ik grijp graag de Sensas 654 of een Casini om te peuteren. Bij sleuren of erg warm weer pak ik de Triana Reflex vanwege de hitte geleidende coating. Als ze hier makkelijk te krijgen zouden zijn ruilde ik de rest in voor Tubertini.
                      Als ik nu alles wat ik heb staan wegdenk en ik een vaste stok moest gaan aanschaffen in een middenprijsklasse zou ik waarschijnlijk wachten om te zien of Shakespeare nog met wat moois gaat komen. Die hebben mannen rondlopen die precies weten hoe een stok moet zijn. Kon ik niet wachten dan ging ik nu waarschijnlijk voor een Maver 301.
                      Theo de Kreij.
                      www.natuurzorg.eu

Reageer

• The Frisian Viking
                        NHSF Erelid
                        • 27-06-2006
                        • 5454
                        • Feânwalden

de winst voor een winkelier is minimaal 50 % dit is zeker het geval bij de wat duurdere hengels, mijn maat koopt zijn Maver voor 2100 euro en twee week later koopt er iemand zo`n stok voor 1600 euro rarara
                        Member off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020

ik knibbelje foar gjin ien

The Frisian Viking

Reageer

• maddwarf
                          Frequent aanwezig

• 04-05-2007
                          • 171
                          • Heerlen

De keuze word er zo niet makkelijker op
                          Maar ja dat had ik al verwacht.........
                          verdomd moeilijk om een hengel te kiezen waar ik op de kanalen/rivieren en vijvers goed/relaxed mee wedstrijden kan vissen......

groet john
                          groet john

Reageer

• maddwarf
                            Frequent aanwezig

• 04-05-2007
                            • 171
                            • Heerlen

Ga vrijdag morgen maar eens naar Bakel de exage in de handen houden en ook maar eens eens maver in dezelfde prijsklasse bekijken.
                            Word nu toch wel eens tijd om een keuze te maken. Colmic Exage of Maver
                            Eens moet je de knoop wel doorhakken.....
                            En slechter als waar ik nu mee vis kan echt niet

groet john
                            groet john

Reageer

• maddwarf
                              Frequent aanwezig

• 04-05-2007
                              • 171
                              • Heerlen

Zo vandaag wezen kijken in Bakel naar de exage, mooie hengel als je prijs kwaliteit vergelijkt.....
                              niet te strak en zeker niet te slap.
                              En de prijs is er helemaal ok, ga geen prijs hier noemen op het forum om problemen te voorkomen.
                              En over de zaak zeer vriendelijke bediening nemen de tijd voor je en niks is te moeilijk.
                              Hebben er zelfs voor ons naar shimano gebeld voor een nieuw hengel deel voor de feeder.Was afgebroken op het punt waar de toppen in moeten
                              Hadden ze zelfs nog het deel van en hengel is 7 jaar oud.........Meteen maar besteld.....
                              uiteraard hebben we ook 10 kg K6 feeder mee genomen......
                              Als het niet werkt kom ik het je brengen Frank
                              Al bij al een leuke morgen geweest........

PS vermoed nu bijna voor 99% dat het de exage 13 mtr word
                              groet john

Reageer

• de_neel
                                Newbie

• 21-06-2007
                                • 38
                                • breda

Heb je alleen de hengel gekocht of een pack?

Mijn hengel is ook aan vervanging toe en heb die shimano ook op het oog.

Zit alleen te twijfelen of ik de 11.50 mtr neem of de 13 mtr aangezien mijn wedstrijden beperkt zullen blijven tot in de omgeving breda(+- 50km reistijd)
                                omdat ik aan zee ook wedstrijdverplichtingen heb.
                                for the rich there is therapy,for the rest there is fishing

Reageer

Working...