Welkom bij het Nationaal HengelSportForum. Als dit uw eerste bezoek is, klikt u dan op FAQ voor de spelregels van dit forum.
Om te deelnemen op het forum dient u zich te registreren.
Meldt u zich vandaag nog aan bij de leukste hengelsportsite van Nederland en België en ontmoet uw (nieuwe) visvrienden online!
We waarderen uw bezoek aan het NHSF. We zouden het echter nog meer waarderen indien u aan de discussies meedoet.
Dus kom op, reageer op een vraag of stel zelf een vraag in het forum!
Ik wil mij zo`n front pole rest aanschaffen maar dan wil wel een die het verste van de voorpoten afstaat, wat is daar in te krijgen en doe eens enkele sugestie omtrend voornoemd !!!!!!!!!!
Member off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020
Is pas nog een topic over geweest ik dacht dat preston als beste uit de bus kwam !
Groeten
Frank
2015 de Belgen verslagen in eigen huis 2016 walk-over Blauforlaet ! 2017 Nipt verloren in Booischot maar volgend jaar gaat de zegereeks weer door! 2018 smadelijke nederlaag in Blauforlaet 2019 Nipt verloren in Beerse maar niet naar huis gevist !
Bij Preston krijg je alle adaptertjes erbij bij alle spullen die aan een plato moeten : 16mm 25mm recht etc. Je kunt die adapters ook los kopen !
Groeten
Frank
2015 de Belgen verslagen in eigen huis 2016 walk-over Blauforlaet ! 2017 Nipt verloren in Booischot maar volgend jaar gaat de zegereeks weer door! 2018 smadelijke nederlaag in Blauforlaet 2019 Nipt verloren in Beerse maar niet naar huis gevist !
Bij juliie in de buurt weet ik niet maar ik heb ze bij "De Stek "in Eindhoven gekocht.
Als het echt niet lukt kan ik er eventueel wel wat opsturen.
IK had adapters voor 16mm en die kosten € 1,50 p/st ofzo.
Groeten
Frank
Bij juliie in de buurt weet ik niet maar ik heb ze bij "De Stek "in Eindhoven gekocht.
Als het echt niet lukt kan ik er eventueel wel wat opsturen.
IK had adapters voor 16mm en die kosten € 1,50 p/st ofzo.
als je dat zou willen doen, zou dat top zijn! Wil omschakeling van milo naar rive, zodat ik zelf met behulp van 25 mm buis een frontbar kan maken.
heb een milo systeem gekocht via marktplaats, er zat ook zo'n "kinderrekje" bij. kweenie of het echt nuttig is.
er zat ook een langsgeleider bij voor hengelsteunen, zodat je ze eenvoudig kan schuiven. ik zie het nut er niet echt van in. misschien dat iemand me ff wat meer kan vertellen??
Reageer