Ik ga het morgen toch weer proberen gisteren was het regenachtig ,en veel vis, vandaag was het mooi najaarsachtig weer en geen vis de komende dagen blijft het zo ,dus ik denk dat de vis met het vastere weer wel weer terug zal komen .Ik geef het nog niet op .
wintervoorn in de havens
Collapse
Deze discussie is gesloten
X
X
-
Helevoetsluis, bijna tegen het Haringvliet aan, twee uur gezeten, geen een beet. Daarna nog even in het Kanaal geweest, was ook niet bijzonder. Het was wel heel erg mooi weer, misschien wel veel te mooi.
Maar wel lekker blijven plakken he !!!Beter één hengel in je hand dan tien in de schuur van je buurman.Reageer
-
Goeiendag. en ook nog mooie vissen ?Groeten
Frank
2015 de Belgen verslagen in eigen huis
2016 walk-over Blauforlaet !
2017 Nipt verloren in Booischot maar volgend jaar gaat de zegereeks weer door!
2018 smadelijke nederlaag in Blauforlaet
2019 Nipt verloren in Beerse maar niet naar huis gevist !Reageer
-
Netjes Rickie ze komen er weer aanMember off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020
ik knibbelje foar gjin ien
The Frisian VikingReageer
-
Reageer
-
Brielle is ook nog twijfelachtig, het weekend even gezeten, een half uur geen beet gezien, toen zijn we maar verplaats, ik had 2 verdwaalde brasems waarvan 1 vals gehaakt, en mijn opa een stuk of 15 mooie voorns en wat andere soorten vis,
ook elders in de haven was het slecht
dus, nog even geduld voor hier
De groeten
Reageer
-
ja joh, noem de naam brielle nog maar een paar keer. het zit gelukkig niet vol hier in de winter !
maar dat zal je wel merken als je lekker met de fiets komt na een uurtje fietsen en je kan nergens zitten. nou valt het ook niet mee zoveel boten blijven er liggen, er zijn amper 3 plekjes.
Reageer
-
-
Ik heb inmiddels een kennis leren kennen die in katwijk aan zee woont.
Recht achter haar licht een haventje .
Ik weet nog niet hoe het exact heet,maar dat ik daar ga vissen is zeker .
Dan ff koffie drinken en op warmen bij haar
Groetjes
Johnny
Match
Feeder
StokReageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse

Reageer