Welkom bij het Nationaal HengelSportForum. Als dit uw eerste bezoek is, klikt u dan op FAQ voor de spelregels van dit forum.
Om te deelnemen op het forum dient u zich te registreren.
Meldt u zich vandaag nog aan bij de leukste hengelsportsite van Nederland en België en ontmoet uw (nieuwe) visvrienden online!
We waarderen uw bezoek aan het NHSF. We zouden het echter nog meer waarderen indien u aan de discussies meedoet.
Dus kom op, reageer op een vraag of stel zelf een vraag in het forum!
Ik heb ook een keer een snoekbaars gevangen aan de stok op de Arkervaart. Ongeveer hetzelfde formaat. Ik geloof op wormen. Ik had zoiets van "joh, wat heb ik er nu dan aanhangen"? Hele elastiek eruit en weer terug, hele elastiek eruit en weer terug, etc. Baalde er wel van, want ik had nog 1 platte nodig om te winnen. De snoekbaars telde helaas niet mee. Achteraf zijn dat soort momenten wel geinig.
Terugzetten,ik weet het zo net nog niet ,ik ken diverse vissers die dit beestje met liefde de hersens inslaan ,en het diertje vervolgens heerlijk op peuzelen ,persoonlijk heb ik daar geen moeite mee ,maar ja je hebt altijd mensen die zich aan zulke figuren storen Die zouden zo,n vis terug zetten en er een op de markt gaan kopen !!!
Yannik , ze hebben wel kracht maar ze zijn niet zo wild als ze lijken .
Mijn maatje had een snoekbaars van 76 cm op de stok 12/00 recht door haak 10 geloof ik met 2 maden .
Gewoon tussen de al vele vissen Brasems en voorns door ...
gr lolo
Antoinette toch maar eens nadenken over een sportschooltje je weet namelijk niet wat de toekomst gaat bieden aan megavangsten
Sporten is aan mij niet besteed totaal geen conditie. Wat betrefd de toekomst, laten we het hopen die megavangsten, maar ik mag tochal niet klagen, het afgelopen jaar is voor mij 1 groot succesverhaal geweest voor me (1ste bij clubkampioenschap, 1ste van de zomerkompetitie, een meerval gevangen, een specimen kolblei, een goudkarper en nu deze snoekbaars) dus mijn jaar kan niet meer stuk
Sporten is aan mij niet besteed totaal geen conditie. Wat betrefd de toekomst, laten we het hopen die megavangsten, maar ik mag tochal niet klagen, het afgelopen jaar is voor mij 1 groot succesverhaal geweest voor me (1ste bij clubkampioenschap, 1ste van de zomerkompetitie, een meerval gevangen, een specimen kolblei, een goudkarper en nu deze snoekbaars) dus mijn jaar kan niet meer stuk
Dus gewoon alle heren ff eruit gevist? Want u bent een dame toch?
Reageer