voornvissen in het handje

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • brielsemaasliefhebber
    vis gek
    • 06-06-2006
    • 1231
    • Brielle

Oorspronkelijk geplaatst door janb
    Ik heb alle verhalen nu wel zo'n beetje gelezen ,en ik ben er uit,ik ga toch voor de elastiek ,wel 2mm geeft toch wat meer voordelen als met een spriet.Kijk tijdens het op halen zal de vis rustig moeten hangen ,maar ik denk met een onverhoedse beweging dat je met top elastiek toch wat meer veerkracht heb als enkel op de top,kijk het gaat hier om vissen van zo'n 300 gram gemiddeld ,dus het heeft wel wat te houden ,en wat Stefan zegt met een stuk lood van 300 gr de zaak op scherp stellen is niet verkeerd, ik zag ook nog ergens kikkers de revue passeren maar dat lijkt me helemaal niets ,we vissen dan wel zwaar 14/00 maar ik geef toe het is een beetje rare combinatie ,staat daar een dobbertje op van 0,5 of als het erg hard waait 1 gram ,nou ben ik er wel van overtuigt dat als je dan met kikkertjes gaat werken dat je de ellende over je af roept dus ik ben om voor de elastiek van ongeveer 2mm ,en iedereen bedankt voor de reactie

Nou gelukkig had je het er al lang in zitten Jan.ben blij dat je er nu al achter bent.

HAHAHAHAHA
    GROETEN VAN EEN VIS GEK

Reageer

• 4x14
      Banned

• 10-12-2006
      • 849
      • Brielle

Oorspronkelijk geplaatst door Master
      Ik gebruik er geen elastiek meer voor. Een wat zwaardere Voorn hangt dan als een volleerd bungyjumper voor je snuffert te dansen. Kost te veel tijd en energie. Gewoon rechtdoor en een versneden top is mijn devies.
      doe je toch iets verkeerd !
      als de vis boven komt ben je in mijn ogen al te laat, je moet de vis als het ware naar je toe laten zwemmen zodat die al vaart heeft en dan laat je hem zo op je borst vallen. heel simpel !

Reageer

• janb
        jan b
        • 21-11-2005
        • 1982
        • 't Nieuweland

He wijsneus ff dimmen he ,anders ga je nog plezier beleven van je zwem diploma.ha ha.
        Groeten van Jan de visser

Reageer

Working...