hier word ik zeer agressief van

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • KOELI3
    sensassupper pur sang

• 23-11-2007
    • 162
    • Heerlen

onschuldig tot het tegendeel bewezen is.

Ik begrijp je frustratie volkomen, en zou waarschijnlijk net zo pissed off zijn als jij. Maar misschien kan de winkelier hier ook niks aan doen, en is het deel rechtstreeks zo afgeleverd zonder dat de winkelier hier een blik op geworpen heeft.

Dus leg het rustig uit, en wellicht biedt de winkelier zijn excuses aan en lost het probleem snel op.

DOET HIJ DIT ECHTER NIET, DAN KAN JE NOG ALTIJD TOT MAATREGELEN OVERGAAN.
    Groeten,

Marc

TEAMSENSAS.NL

Reageer

• The Frisian Viking
      NHSF Erelid
      • 27-06-2006
      • 5454
      • Feânwalden

take it easy take a amstel
      Member off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020

ik knibbelje foar gjin ien

The Frisian Viking

Reageer

• Eduard
        Moderator
        • 11-08-2004
        • 3278
        • Sappemeer

Spuiliefhebber, afgaande op je hengeluitrusting denk ik dat je een zeer goede klant bent van deze hengelsportzaak, dus verwacht ik dat je zonder pardon een nieuw deel krijgt. Om te kalmeren kan ik je een partijtje vissen aanraden....

Als het hier dan verder nergens meer over gaat en er niemand tegen stemt... zullen we deze topic dan nu laten rusten?
        groet,
        Eduard

Reageer

• spuiliefhebber
          Verificatie gaande...
          • 22-04-2006
          • 4156
          • onbekend

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard
          Spuiliefhebber, afgaande op je hengeluitrusting denk ik dat je een zeer goede klant bent van deze hengelsportzaak, dus verwacht ik dat je zonder pardon een nieuw deel krijgt. Om te kalmeren kan ik je een partijtje vissen aanraden....

Als het hier dan verder nergens meer over gaat en er niemand tegen stemt... zullen we deze topic dan nu laten rusten?

nou Eduard ben vanmorgen geweest in de storm maar daar knap je ook niet van op

Reageer

• spuiliefhebber
            Verificatie gaande...
            • 22-04-2006
            • 4156
            • onbekend

ja natuurlijk was het een misverstand het gaat weer helemaal goed komen met mijn deel hoor.

toch kan ik me daar aan ergeren hoor,je verwacht gewoon dat alles altijd klopt.

eigenlijk ben ik gewoon te goed van vertrouwen

Reageer

• ironny
              Moderator
              • 04-04-2006
              • 1377
              • Hamont

ik kan overigens agressief worden van dat vliegennest op mijn scherm....

heb je een bijbaan bij vliegtickets??
              Het verloop van de communicatie hangt meer af van de interpretatie van de ontvanger dan van de intentie van de zender

Reageer

Working...