Het ging toch over een pole-support?
Front pole rest
Collapse
X
-
-
Dit was de posting van de Topic Starter, wat nou begrijpend lezen?
Reageer
-
en ik vroeg dit omdat ik er meer info over wou. of moet ik daar een nieuw onderwerp over starten ? lekker makkelijk ! dan was jan broess en wel meer ook fout, dus wat val je mij nou aan ! ik reageer toch ook niet in jouw onderwerp van trabucco lijn omdat je te lui bent om naar oostvoorne te karren of te fietsen ? sorry hoor, beetje overdreven !Reageer
-
4x14,
Ik kan geen reden bedenken waarom je hem niet zou kunnen gebruiken.
Gr,
HarpieReageer
-
bedankt harpie, een normaal antwoord ! ik dacht dat als je hem onder je kont doet dat je dan je hengel een groot stuk naar voren moet halen. of als je hem onder zo'n plastic ding doet, wat tegen je lade aan zit (van rive) dat je dan zo'n ding niet kan gebruiken. dan komt er teveel kracht op te staan.
maar laat maar, als een mod al zo begint dan weet ik niet wat de jeugd hier heeft te zoeken.Reageer
-
@4x14 makkelijk he zo oordelen over een ander
ik heb artrose in mijn heupen, zie jij mij al van oostvoorne naar oudenhoorn lopen en dan ook nog mijn snorbrommer duwen? Eerst eens nadenken voordat je je bek een douw geeft

Reageer
-
Oorspronkelijk geplaatst door Antoinette@4x14 makkelijk he zo oordelen over een ander
ik heb artrose in mijn heupen, zie jij mij al van oostvoorne naar oudenhoorn lopen en dan ook nog mijn snorbrommer duwen? Eerst eens nadenken voordat je je bek een douw geeft
Zullen we het hier nu maar bij laten dan...? Of mag ik gelijk gewoon reacties gaan verwijderen..? Ik weet als mod wel (heel arrogant, geef ik toe) wat de jeugd hier te zoeken heeft, en dat zijn niet zulke antwoorden...Oorspronkelijk geplaatst door 4x14bedankt harpie, een normaal antwoord ! ik dacht dat als je hem onder je kont doet dat je dan je hengel een groot stuk naar voren moet halen. of als je hem onder zo'n plastic ding doet, wat tegen je lade aan zit (van rive) dat je dan zo'n ding niet kan gebruiken. dan komt er teveel kracht op te staan.
maar laat maar, als een mod al zo begint dan weet ik niet wat de jeugd hier heeft te zoeken.groet,
EduardReageer
-
en ik vroeg dit omdat ik er meer info over wou. of moet ik daar een nieuw onderwerp over starten ? lekker makkelijk ! dan was jan broess en wel meer ook fout, dus wat val je mij nou aan ! ik reageer toch ook niet in jouw onderwerp van trabucco lijn omdat je te lui bent om naar oostvoorne te karren of te fietsen ? sorry hoor, beetje overdreven !
Stefan, goed lezen jongetje

Het gaat hier zeker niet over de hengeldeelbescherming maar over een voorsteun... Ik was hier zeker niet fout
Reageer
-
Zo erg is het toch niet als er een vraag wordt gesteld die niet onmiddelijk iets met de topic te maken heeft?
Zie genoeg topics voorbij komen, waar het na de gestelde vraag helemaal nergens meer over gaat.
Gr,
HarpieReageer
-
-
Heb inmiddels zelf een gemaakt, heel erg stevig en verstelbaar.Member off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020
ik knibbelje foar gjin ien
The Frisian VikingReageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse

Reageer