Welkom bij het Nationaal HengelSportForum. Als dit uw eerste bezoek is, klikt u dan op FAQ voor de spelregels van dit forum.
Om te deelnemen op het forum dient u zich te registreren.
Meldt u zich vandaag nog aan bij de leukste hengelsportsite van Nederland en België en ontmoet uw (nieuwe) visvrienden online!
We waarderen uw bezoek aan het NHSF. We zouden het echter nog meer waarderen indien u aan de discussies meedoet.
Dus kom op, reageer op een vraag of stel zelf een vraag in het forum!
Noord Limburg dan zou ik eens gaan kijken in Ittervoort.
En anders bij Koenings in Bakel !
Groeten
Frank
2015 de Belgen verslagen in eigen huis 2016 walk-over Blauforlaet ! 2017 Nipt verloren in Booischot maar volgend jaar gaat de zegereeks weer door! 2018 smadelijke nederlaag in Blauforlaet 2019 Nipt verloren in Beerse maar niet naar huis gevist !
2015 de Belgen verslagen in eigen huis 2016 walk-over Blauforlaet ! 2017 Nipt verloren in Booischot maar volgend jaar gaat de zegereeks weer door! 2018 smadelijke nederlaag in Blauforlaet 2019 Nipt verloren in Beerse maar niet naar huis gevist !
Hengel ziet er inderdaad zeer gelikt uit alleen vind ik persoonlijk dat hij wel veel wind vangt en dat komt mede door de diameter van de hengel volgens mij hoewel hij ondanks dat hij zo dik is toch wel goed in de hand ligt.
Ik heb hem pas 1 dag nu maar ik heb net gekeken op de engelse website en daar praten ze allemaal over dat er een extra topset bij zou moeten zitten en onderdelen om 4x stiek te zetten..
De winkel dacht ook dat er in de foudraal een extra topset zat maar eenmaal in de zak gekeken hebben we niks gevonden dus ik vroeg me dit even af.
Ik wil graag weer gaan vissen/wedstrijdvissen met de vaste stok.
Je hebt gekeken op een Engelse website? Vaak zijn de packs voor Europa anders dan bijvoorbeeld voor de UK. Ga eerst informeren bij je winkelier wat er WEL en NIET in een pack zit. Dan alleen heb je zekerheid.
Wat mij hier opvalt is dat veel topics worden geopend over het zoeken naar een nieuwe hengel. Hierbij komt de prijs als eerste naar boven, zonder dat de hengel in levende lijve is gezien.... VREEMD!
Ikk heb hem van de week ff vast gehad deze hengel, en hij heeft mij niet kunnen bekoren. Ik vind voornamelijk de dikte van de hengel een probleem. Dit is een probleem van mij hoor, dus zegt niks over de kwaliteit.
Reageer