Wat Arie in den Haag in zijn voer deed is wel bekend, is toch niet meer aan te komen.
tijdschriften
Collapse
X
-
Echt informatieve artikelen waar ik altijd naar uitkeek zoals; wedstrijd abc van Oscar van Nooten in "Voor en door de Visser" kom je maar zelden meer tegen. (Alleen al om dit artikel was ik jarenlang lid van dit blad.)
Als regelrechte kanjer vond ik daarna het Engelse Match Angling Plus magazine. Hartstikke professioneel met veel detail foto's en informatie waar zeer diep op de zaak werd ingegaan. Helaas wordt het wedstrijdkarpervissen in vijvers in Engeland steeds populairder en spitste het blad zich daarop toe.
Ik heb echter nergens zulke gedetaileerde informatie gevonden over technieken, wedstrijdenreviews en nieuwe materialen.
Alle plussen en minnen komen aanbod. Voor een fabrikant is dat natuurlijk niet altijd leuk maar geeft wel een eerlijker beeld.
Het is dus inderdaad en kwestie van persoonlijke interesse tegenover de commerciële instelling van een uitgever. (Hoe verkoop ik aan een zo breed mogelijk publiek de meeste tijdschriften)
Maandblad "Beet" kijk ik in de tijdschriftenwinkel niet eens meer in. Het is een echt Duits blad gebleven en voor een te breed publiek geschreven.Reageer
-
Lud Wever
Veelal ouwehoeren, oude koeien,....leedvermaak en verheerlijking van een ooit gewonnen WK (in '86 op een kopplek tijdens één wedstrijd.)
Let wel; Lud Wever zal een klasse visser zijn met veel kennis van zaken maar ook iemand die je niet snel benadert voor inside informatie.
Tijdens de keren dat ik hem tegenkwam (open dagen bij Kuypers in Ittervoort en de sliderbouw cursus van WT) liepen serieuze vragen al snel dood door geintjes en algemene uitspraken van zijn kant.
Ook een paar mailtjes naar huize Wever werden nooit beantwoord.
Enfin; 't zal wel niet klikken tussen ons.
Roha
Met je uitspraken over Lud Wever ben ik en vele anderen het helemaal niet
met je eens.
Lud Wever is een hele vriendelijke en sportieve Kerel die het vissen en pennen bouwen beter snapt dan jij ooit zal doen.
Door jou opdringerige nieuwsgierigheid snap ik wel dat het niet klikt tussen jou en Lud Wever.
Maar dan moet jij zonodig weer onze enige wereldkampioen even zwart maken.
Ik vind dit heel erg Laag en zeer onsportief.
GeerReageer
-
"Voor en door de sportvisser" dat vond ik altijd een leuk blad, nu lees ik witvis totaal en beet maar veel nieuws vind ik er niet meer in hoorMember off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020
ik knibbelje foar gjin ien
The Frisian VikingReageer
-
Ik ben lid van de Witvis Totaal en Hét Visblad, en afentoe koop ik een losse magazine over karper, en afentoe de Beet.
Mijn favoriete magazine is tochwel de Witvis Totaal omdat ik de reportages tochwel interesant vind en er toch ook leerzame dingen instaan.Kijk ik om me heen, sta ik midden in het levenReageer
-
Veelal ouwehoeren, oude koeien,....leedvermaak en verheerlijking van een ooit gewonnen WK (in '86 op een kopplek tijdens één wedstrijd.)
Let wel; Lud Wever zal een klasse visser zijn met veel kennis van zaken maar ook iemand die je niet snel benadert voor inside informatie.
Tijdens de keren dat ik hem tegenkwam (open dagen bij Kuypers in Ittervoort en de sliderbouw cursus van WT) liepen serieuze vragen al snel dood door geintjes en algemene uitspraken van zijn kant.
Roha
met je eens.
Lud Wever is een hele vriendelijke en sportieve Kerel die het vissen en pennen bouwen beter snapt dan jij ooit zal doen.
Door jou opdringerige nieuwsgierigheid snap ik wel dat het niet klikt tussen jou en Lud Wever.
Geer
hahaha onvoorstelbaar geertje hoe jij de regel weer bevestigd.
je hoeft niet in een boom te hangen om een eikel te zijn
Reageer
-
beste Geer ,Veelal ouwehoeren, oude koeien,....leedvermaak en verheerlijking van een ooit gewonnen WK (in '86 op een kopplek tijdens één wedstrijd.)
Roha
met je eens.
Geer
Nu moet er toch echt wel wat van mijn hard.
Ik zelf ben bij alle dagen geweest bij de wt dobberbouw .
De laatste keer heb ik zelfs nog alle foto's genomen die ook in wt staan
Jij als pennenbouwer heb ik daar niet gezien nog gehoord ondanks ik best aardig doof ben .
Die uitspraken over Lud veeg ik toch wel compleet van de tafel .
Ik heb hier tal pennen liggen wat ik met een hoop tips van Lud gebouwd is .
Ook op de eerste cursus vertelde hij alle tips voor een geslaagde slyder of dobber
Je zeg zelf al het zal niet klikken tussen jullie .Ok dat is mijn probleem niet maar laat je uitspraken voor je want bij de dobberbouw was je er niet bij .
Gr JohnnyGroetjes
Johnny
Match
Feeder
StokReageer
-
Hallo Johny
Ik denk dat je het bericht verkeerd gelezen hebt.
Het Eerste gedeelte is geschreven door ROHA die
negatieve praat over Lud Wever verkoopt.
Daaronder zie je de reactie van mij.
Lud Wever is een hele goede bekende van mij waar ik veel respect voor heb.
Hij is in mijn ogen een van de beste pennenbouwers van Nederland
Ik ben blij dat jij aangeeft dat Lud je tips genoeg gegeven heeft op die dobberclinic, geeft meteen aan wat een ***verhalen er in de wereld geholpen worden door deze persoon.
Duidelijk is weer wat een kletspraat er door deze persoon Roha verkocht word.
Geer
beste Geer ,
Nu moet er toch echt wel wat van mijn hard.
Ik zelf ben bij alle dagen geweest bij de wt dobberbouw .
De laatste keer heb ik zelfs nog alle foto's genomen die ook in wt staan
Jij als pennenbouwer heb ik daar niet gezien nog gehoord ondanks ik best aardig doof ben .
Die uitspraken over Lud veeg ik toch wel compleet van de tafel .
Ik heb hier tal pennen liggen wat ik met een hoop tips van Lud gebouwd is .
Ook op de eerste cursus vertelde hij alle tips voor een geslaagde slyder of dobber
Je zeg zelf al het zal niet klikken tussen jullie .Ok dat is mijn probleem niet maar laat je uitspraken voor je want bij de dobberbouw was je er niet bij .
Gr JohnnyReageer
-
Tja Lolo goed lezen hoor !!!!!!!!!!!!!!!!!!Member off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020
ik knibbelje foar gjin ien
The Frisian VikingReageer
-
hallo geer als je nou eens terug kijkt gebruik je je volledige 20 berichten om iemand af te zeiken .
lekkere bijdrage aan een forum.
vind je jezelf nou ook niet een beetje zielig dan.
als je nou aan iemand een hekel hebt dat kan toch ,laat iemand dan links liggen of praat het een keer uit.
echt triest dit gezever.
waar blijven jou tips en trucs voor de dobberbouw dan draag eens wat bij dan.
i.p.v rancuneus je op 1 persoon te richten(die trouwens wel alles meld over dobberbouw wat hij weet)Reageer
-
Ik weet dat jij een vriendje van Roha bent.
Hij liegt over een goede bekende van mij genaamd Lud Wever.
Dit wil ik alleen even rechtzetten .
Aan Roha zelf heb ik helemaal geen verhaal.
Ook niet aan zijn vriendjes die alles klakkeloos van hem aannemen.
Bewezen is dat de waarheid anders is.
groeten
Geer
hallo geer als je nou eens terug kijkt gebruik je je volledige 20 berichten om iemand af te zeiken .
lekkere bijdrage aan een forum.
vind je jezelf nou ook niet een beetje zielig dan.
als je nou aan iemand een hekel hebt dat kan toch ,laat iemand dan links liggen of praat het een keer uit.
echt triest dit gezever.
waar blijven jou tips en trucs voor de dobberbouw dan draag eens wat bij dan.
i.p.v rancuneus je op 1 persoon te richten(die trouwens wel alles meld over dobberbouw wat hij weet)Reageer
-
hoe weet jij nou wat iemand zijn persoonlijke ervaring is.Ik weet dat jij een vriendje van Roha bent.
Hij liegt over een goede bekende van mij genaamd Lud Wever.
Dit wil ik alleen even rechtzetten .
Aan Roha zelf heb ik helemaal geen verhaal.
Ook niet aan zijn vriendjes die alles klakkeloos van hem aannemen.
Bewezen is dat de waarheid anders is.
groeten
Geer
iemand kan toch anders tegen jou doen dan tegen een ander.
en als je dat dan zegt dat mag dan niet.
en je hoeft inderdaad helemaal geen verhaal aan mij te hebben dat heb ik aan jou ook niet.
en daarbij zou ik niet weten wat er verkeerd is aan ronald zijn verhaal wat hij mij vertelde.
dus geer ouwe dobber bouwer je maakt prachtige pennen maar je profileert je als een eikel.
en daarbij zit je dit topic te verziekstralen over tijdschriftenReageer
-
Deze uitspraak is een reactie op de mening van Spuiliefhebber die ik met hem deel. ook veel andere vissers die ik spreek over WT zijn het hierover met ons eens.
Dit is mijn mening over enkele persoonlijke ontmoetingen. Geer heeft gelijk! Van nature ben ik een nieuwschierig mannetje dat graag de naad van de kous wil weten en doorvraagt op algemene informatie die tijdens de eerste sliderbouwcursus werd gegeven. Hier bleef echter de deur gesloten.Let wel; Lud Wever zal een klasse visser zijn met veel kennis van zaken maar ook iemand die je niet snel benadert voor inside informatie.
Over wat de bijdrage van Lud is geweest tijdens de tweede cursus zoals Lolo zegt, kan ik niets zeggen want daar was ik niet bij.
Maar daar gaat het bij mij dus juist om: Details!!!, precies weten hoe zaken werken,... Openheid van zaken,... eerlijke info over wat je moet doen om het gewenste resultaat te bereiken. Daar zijn de tijdschriften (= topic) en dit forum voor bedoeld. Wat is er mooier dan alles wat je weet te delen met anderen die daardoor ook mooie resultaten behalen?
Dit is voor mij de belangrijkste reden dat ik meedoe aan dit forum: Kennis opdoen en kennis delen.
Dat er anderen aan het forum meedoen om enkel hun eigen resultaten te verheerlijken en met veel woorden eigenlijk niets vertellen is aan hen.Reageer
-
dus uuh die engelse bladen is dan eigenlijk ook niet meer je van het ronald
had jij daar dan wel een abbonnement op trouwens ,want dat kreeg ik toen niet voormekaar en nou is het zo lang geleden dat ik niet meer weet hoe dat blad heette ook.
de voor en door de visser dat was inderdaad een mooi boekje mijn pa was lid van af 1972 geloof ik en ik denk dat er nog wel 30 jaargangen staan heerlijk om in te lezen die ouwe revolutionaire verhalen van oscar want dat was het toen wel.
p.s. sorry geer als ik 1 van je vrienden niet netjes hebt behandeld in dit stuk textReageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse

Reageer