Opnieuw beginnen

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Maikel
    Frequent aanwezig
    • 27-10-2004
    • 140
    • Roosendaal

Ik heb net de folder van vlemmix bekeken en heb er wel een leuke aanbieding in zien staan.

Een JVS Opticon pack van 11.5m met 1 extra topset, mini extension, cupping kit, beschermkokers en foudraal.

Iemand ervaring met deze hengel?

Hij staat mij wel aan omdat hij redelijk stevig zou zijn en zeer geschikt is voor ook brasemvisserij

Het is trouwens toch niet zo dat je met een 11,5 stok altijd op 11,5 moet vissen? Je kan toch ook op bijv 7 meter vissen of is de hengel op dat deel niet geschikt om vast te houden? Dit zei iemand van het weekend tegen mij maar zo heb ik het altijd gedaan :S
    Ik wil graag weer gaan vissen/wedstrijdvissen met de vaste stok.

Reageer

• cheffie
      Beginners geluk

• 03-04-2008
      • 664
      • Noord Holland

Ga nu niet alleen kijken naar folders en aanbiedingen! Ga naar die winkel en ga hengels vergelijken. Dat zegt veel meer dan 100 plaatjes en texten met scherpe prijzen.

Reageer

• eitcbv
        Doe wat je goed dunkt!
        • 24-12-2005
        • 192
        • nabij Steenwijk

Inderdaad ik ben ook altijd er een voorstander van dat ik eerst een paar hengels in mijn handen gehad moet hebben alvorens ik er een mening over kan vormen daarna kun je gaan selecteren op prijs en eigenschappen van iedere hengel maar koop nooit een hengel zo van: het moet maar daar krijg je altijd spijt van!!! Laat het op je inwerken en laat het bezinken het moet geen impulsaankoop worden je moet je er goed bij voelen ook waar je het koopt!!! En de garanties en het te leveren van de delen indien er iets kapot gaat is heel belangrijk vindt. Maar ik kom eigenlijk altijd weer uit bij de duurdere hengels omdat ik zo'n muggezifter ben met hengelsportmateriaal maar iedereen heeft zijn eigen budget!!! Maar je er echt de tijd voor genomen hebt dan is het een verantwoorde keuze geweest en kun je er minder spijt van hebben als er iets mee is.

Oorspronkelijk geplaatst door cheffie
        Ga nu niet alleen kijken naar folders en aanbiedingen! Ga naar die winkel en ga hengels vergelijken. Dat zegt veel meer dan 100 plaatjes en texten met scherpe prijzen.
        Fishing is a way of life!!!

Reageer

• Amadeus
          Knoeit wat aan het water.

• 02-09-2007
          • 1626
          • Westerlee

De spro cresta stokken zijn ook erg geliefd.
          Niet al te duur en toch leuke stokken.
          Ik was er ook nogal huiverig voor ( schijnen nogal kwetsbaar te zijn ) maar met mijn
          nette handeling ( niet echt dus...) kan hij het nog steeds aan.
          Doch ik ben het met mijn medeforumers eens, je moet niet van de folders uitgaan.
          Eerst rondkijken bij winkeliers, aan de waterkant of op beurzen.
          Maar wel op de volle lengte vasthouden want een stok van bijv 800gr kan wel gevoelsmatig 1,5kg wegen en anders om kan natuurlijk ook.
          Als je een keus gemaakt hebt, dan kun je altijd nog de folders napluizen.

Maar ik koop liever bij de visboer op de hoek dan bestellen uit een folder en dan maar hopen dat de service goed is.

Ik ben gevallen voor een Cresta S6 een 9,5 meter stokje, op het oog een fragiel dingetje
          maar daar heb ik mij aardig in vergist.
          Hij is lekker dun en op volle lengte lekker licht en strak ( wat ik zelf zeer belangrijk vind daar ik graag sta te vissen, ook op de volle lengte ).
          Maar dit alles blijft toch een zeer persoonlijke keus die je toch zelf moet maken.

Ik zag zelf ook de bomen door het bos niet meer.....................
          https://excelsior-hoogkerk.jouwweb.nl

Reageer

• johan d
            johan
            • 26-09-2005
            • 24
            • Vl Brabant

De Cresta S7/12 - zeer licht en strak

Reageer

• Maikel
              Frequent aanwezig
              • 27-10-2004
              • 140
              • Roosendaal

Het is een hengel geworden die harpie toevallig had opgenoemd.

Ik heb er nu al enkele keren mee gevist en bevalt tot nu toe heel erg goed.

Reageer

• Maikel
                Frequent aanwezig
                • 27-10-2004
                • 140
                • Roosendaal

Ik heb inmiddels ook een zeer leuke kist van RIVE met plateau en uitschuifbare voetensteun weten te bemachtigen voor een prikkie. Zit nog wel wat werk aan maar wat weegt dat spul allemaal licht zeg, en echt super stevig is het.

Weet iemand toevallig welk type koffer dit is?

Groetjes,

Maikel

Reageer

Working...