In Amsterdam heb je, ondanks de enorme hoeveelheid mensen om je heen, geen last van gezeur over het feit dat je aan het vissen bent. Dat is sommigen al gauw die 400 km waard.
Vangstberichten
Collapse
X
-
Viskerluu ,, kom jij dan wel die slagboom door -)
Ik vis nu ook regematig in hartje amsterdam ,, inmiddels wel beroemd in china denk ik . man man wat zijn die chinezen toch een aprart volk.
Ze komen langs en brutaal kijken ze wat je in je net heb zitten , en als je een platte vang dan staat de camera al helemaal vol met foto's .
Maar echt zeuren nee , wel veel mensen die gek staan te kijken en zeggen jeetje zit dat hier in die gracht ??Groetjes
Johnny
Match
Feeder
StokReageer
-
helemaal gelijk in lolo,
het is echt onvoorstelbaar dat er rond deze tijd geen voorn te vangen is in Amsterdam. Twee van de 6 brasems hadden woensdag al paai-uitslag op de kop zitten. De vis is helemaal in de war..Jihahaha!
Weer een baksteen in het netReageer
-
Dat is waar, maar dan is het ook moeilijk om enorm grote vangsten te boeken.. Als de brasem echt aan het paaien is zal je geen of weinig opstekers zien. Maar als bijna ieder water uitpuilt van de dikke platten hoor je mij niet klagen
Jihahaha!
-
ik denk dat een strenge winter verandering in de zaak brengt, omdat er dan in he voorjaar minder voedsel gevonden zal worden en ze dus meer azen waardoor wij grotere vangsten kunnen boeken .. miss denken anderen hier heel anders overgroetjes Robin
"De beste tijd moet nog komen"Reageer
-
Reageer
-
Reageer
-
Waar in Sneek zaten jullie te vissen Ramarte? Sneek is mij namelijk wel bekend.
Ik wou morgen nog wel een poging wagen om vis te vangen, alleen grote kans dat na vannacht al het water bedekt is met een paar centimeter ijs.
Bovendien veranderd elk levend schepsel met die NO wind in levende ijsblokjesJihahaha!
-
Lees je bericht nu pasWaar in Sneek zaten jullie te vissen Ramarte? Sneek is mij namelijk wel bekend.
Ik wou morgen nog wel een poging wagen om vis te vangen, alleen grote kans dat na vannacht al het water bedekt is met een paar centimeter ijs.
Bovendien veranderd elk levend schepsel met die NO wind in levende ijsblokjes
maar toch, de meeste vis bij ons is gevangen in het water dat van de waterpoort naar de geeuw loopt. Ook het kanaal door het park was goed je moet maar even een pm sturen als je wat exacte plekjes wilt weten
.

Reageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse

Reageer