Welkom bij het Nationaal HengelSportForum. Als dit uw eerste bezoek is, klikt u dan op FAQ voor de spelregels van dit forum.
Om te deelnemen op het forum dient u zich te registreren.
Meldt u zich vandaag nog aan bij de leukste hengelsportsite van Nederland en België en ontmoet uw (nieuwe) visvrienden online!
We waarderen uw bezoek aan het NHSF. We zouden het echter nog meer waarderen indien u aan de discussies meedoet.
Dus kom op, reageer op een vraag of stel zelf een vraag in het forum!
Volgens mij als ik het goed heriner heb ik mijne van DE ARA gekocht! 28 dat is zonder te kijken , ze zijn van het merk vmc of zo iets...But i think a little to far for you!
Nou volgens mij moeten die wel op de een of andere manier bij mij te krijgen zijn. bedoel. als ik iemand die daar woont op vertrouwen geld over maak dan moet dat wel te regelen zijn dat die via de post bij mij komen. zal Bruins eens lief aankijken.
nou er zijn soms wedstrijden waar je ze nodig kunt hebben. In zeewolde ving niemand vis terwijl er toch echt vis zat. ze waren alleen om te vangen. aan een haakje 30 ving ik visjes van 2,5 cm.
tja als je dan alleen haakje 22 en 24 bij je hebt heb je een probleem
Ik denk dat vmc is bij jullie te krijgen of niet? Minstens to order! En KENSAKI doen ze ook! Gamagatsu gaan tot 26 die moeten ook bij jullie zijn!
Also check fly tying hooks
Als niemand voor je doet WIL IK HET WEL! halen dat is vissen mag je zelf!
Hier in de buurt ken ik zogauw geen hengelsportwinkel die zulke kleine haakjes heeft, je zet me overigens wel aan het denken over dat voorbeeld van die 2,5 cm visjes het kan wel net de winst betekenen.
Het hoeft niet persee aan de kleinere haken vande buurman te liggen ,vaak spelen er nog al wat andere dingen mee die het wel of niet vangen bevorderen ,en je handen moeten niet verkeerd staan voor zulke kleine haken ,maar ja als je er ingelooft wie ben ik om te zeggen dat moet je niet doen!!
Volgens mij als ik het goed heriner heb ik mijne van DE ARA gekocht! 28 dat is zonder te kijken , ze zijn van het merk vmc of zo iets...But i think a little to far for you!
De Ara heeft al een hele tijd geen vmc meer. Wordt verdeeld door Garbolino en daar doet hij geen zaken mee!
Reageer