Welkom bij het Nationaal HengelSportForum. Als dit uw eerste bezoek is, klikt u dan op FAQ voor de spelregels van dit forum.
Om te deelnemen op het forum dient u zich te registreren.
Meldt u zich vandaag nog aan bij de leukste hengelsportsite van Nederland en België en ontmoet uw (nieuwe) visvrienden online!
We waarderen uw bezoek aan het NHSF. We zouden het echter nog meer waarderen indien u aan de discussies meedoet.
Dus kom op, reageer op een vraag of stel zelf een vraag in het forum!
Dat lood wat ik heb, is niet of nauwlijks groter dan echt lood. Het gaat om de Anchor non toxic shot. De Engelsen mogen namelijk boven loodje no 8 geen echt lood gebruiken. Dit spul is dan een goede vervanger daarvoor.
Wat voor materiaal is die lood vervanger eigenlijk, legering misschien, wie weet dat?
Wat voor materiaal is die lood vervanger eigenlijk, legering misschien, wie weet dat?
Ik heb gegoogled kon niks vinden maar heb ze wel een mail gestuurd ! Maar ik freez dat ik de aantwoord niet mag plaatsen want het zou huest wel inhet engels zijn.
Hi
I am on a forum in holland and the question has been raised as to what your shot is made from if not from lead!
Ok and alloy maybe, but we would like something more specifiec…
From what we have heard the law will be changing in holand in the next few years which will make it a must for us to use in the future !
Reageer