nachtvissing

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • hopjesvla
    Met enige kennis...

• 26-03-2009
    • 353
    • hazerswoude

tjah yannik... je kan een hoop spullen gebruik met dat vissen he
    soms als je heel je auto vol stopt met allemaal spullen die je wilt gebruiken voor het vissen lijkt het net alsof je 2 weken op vakantie gaat:P

Reageer

• Quido
      pink floyd

• 30-10-2007
      • 1509
      • Winschoten

ik denk, om de muggen op afstand te houden, niet te veel licht. ik gebruik alleen een hoofdlampje, die ik alleen aan doe met scheppen en als ik de haak beaas...
      groeten quido

http://www.visserslatijn.nl/forum/album.php?u=2955

Reageer

• jT86
        Vastte stok visser

• 01-04-2009
        • 89
        • berlare

nachtvissing is zeer goed verlopen... ik ben mijn 1e met 19kg500
        visje visje kom uit water...www.vivoko.be

Reageer

• yannik
          De kasteelvissers Viane

• 27-07-2006
          • 694
          • Geraardsbergen

Proficiat Timmy, iets gewonnen?

Dat van die muggen klopt wel, bij ons zat er ook zo een zwerm moskito's

Ik sta zo ongeveer vol muggebeten maar we hadden wel zo een 'citronella kaars' bij, en als het echt te veel werd namen we die gewoon vast en begonnen we er mee te zwaaien, dat hielp wel.

Maar volgende keer toch maar gewoon muggenspray gebruiken
          Wie vist, die vangt!

Reageer

• Amadeus
            Knoeit wat aan het water.

• 02-09-2007
            • 1626
            • Westerlee

Wat ik in alle tips mis is het zogenaamde voorverkennen, beetje ***lig als je tijdens het drillen je enkels zwikt in een gat of struikelt over een obstakel.
            Leer eerst je stek goed kennen, daarna zet al je spullen zodanig weg dat je ze bij wijze van spreken ze met de ogen dicht weer kan vinden.
            Maar ik had al gezien dat de strijd al reeds gestreden was, maar mischien voor een andere keer.
            https://excelsior-hoogkerk.jouwweb.nl

Reageer

• rhino82
              Newbie

• 06-07-2009
              • 8
              • nijmegen

thermoskan koffie kan geen kwaad wat ik vaak doe is snachts voorntjes vangen invriezen en dag erna snoeken of snoekbaarzen zal 2 tips van de hand doen
              1: hang op de plek waar je van plan bent te vissen een concerve blik aan een touwtje boven het water met paar gaatjes erin en stuk vlees erin (gehakt) met deze temperaturen zijn de vliegen er zo bij leggen eitjes en binnen een week druppelen maden als regen in et water dus passief en hele geschikte voerstek gemaakt .( deze heb ik op een ander forum verkregen)

tip 2 sterke lamp of mag lite mee nemen en deze op het water richten door de reflexie op het water zullen er veel insecten op de lamp maar ook op de reflectie in et water afkomen en zo dus makkelijk ten prooi vallen aan gulzige voorntjes dit werkt bij ons altijd prima kan er ook voor kiezen om een lichte vlieg te halen eigenlijk voor vliegvissers maar dit systeem zonder dobber werkt ook goed wel een droge vlieg dus eentje die op et water blijft drijven want snachts zal de jagende voorn in de hogere waterlagen zitten omdat ze niet bang hoeven zijn voor jagende visetende vogels succes en hou ons op de hoogte

Reageer

• jT86
                Vastte stok visser

• 01-04-2009
                • 89
                • berlare

ja geldprijs zo een 30€ en trofee
                visje visje kom uit water...www.vivoko.be

Reageer

Working...