welke vaste stok?

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Pvanvelzen
    Newbie

• 15-02-2010
    • 2
    • Delft

welke vaste stok?

Visvrienden,
    Sinds vorig jaar het ik het vissen weer opgepakt en als gevolg daarvan op de vaste stok na alles vernieuwd. Mijn keuze is hierbij op Preston gevallen. Mijn inziens betaalbaar en kwalitatief meer dan behoorlijk. Oftewel ik ben erg tevreden over Preston!! Nu sta ik op het punt een nieuwe hengel te kopen. Uiteraard kijk ik hierbij ook naar het assortiment van Preston en heb m'n oog laten vallen op CRX600. Nu heb ik begrepen dat Preston in Nederland ook de A3 en A4 uit heeft gebracht. Ik kan echter niets vinden over deze stokken.
    Kunnen jullie me iets meer over deze hengels zeggen? Mijn budget ligt rond de € 750
    Ik zie jullie reacties graag tegemoet.
  • Jakob
    <*{{{{><(

• 06-03-2007
    • 1870
    • Staphorst

Je zou eens kunnen gaan kijken naar de blauwe Arca van 13 mtr. Ik zag ze gisteren in pack vorm en die kost bij Appie 600 euro en wat schets mijn stomme verbazing, dit is een Daiwa stok, ongelofelijk en voor die prijs. Ik heb hem in handen gehad en als ik weer een stok koop dan weet ik wel welke, een 5 delige topset van mijn Connoisseurs koste dik 500 piek, deze hengel met 2 topsets 600. Ik zou het wel weten.
    Even voor de duidelijkheid, er is nog steeds geen hengel die aan de Daiwa,s kan tippen.

Reageer

• dam liefhebber
      als ze me missen ........

• 24-07-2009
      • 7
      • Kloosterhaar

Vandaag bij Appie's Hengelsport in Hardenberg geweest laat ie daar toch een Shimano Speedmaster XT 14,50 meter
      te koop hebben staan voor slechts €699,- in pack uitvoering dus met 2x topset 1x cupset en tas en dat met jou budget zou ik het wel weten.
      Heb je gelijk een top hengel (zoniet de allerbeste) en hou je nog geld over!!
      Gewoon even naar toe gaan, kan je gelijk vergelijken want hij heeft namelijk ook de Preston CXR 600 wel op voorraad staan.

Reageer

• fred de visser
        Frequent aanwezig
        • 25-01-2006
        • 225
        • den haag

Je woont in delft gewoon even naar rothfusz die heeft de prestonhengels staan ik heb de grx gezien 13 mtr topstok voor 499,- topset 5-delig erbij voor 80,- euro sterke en strakke stok hij heeft ook de crx m600 staan ook een mooie stok scheelt je in ieder geval de benzinekosten en hij geeft natuurlijk goede service is ook wat waard waarmee ik niets over de service van appie,s wil zeggen want die ken ik helemaal niet.
        een dag niet gelachen is een dag niet geleeft.

Reageer

• lolo
          Geniet maar niet met mate
          • 01-05-2003
          • 3873
          • Weesp

Oorspronkelijk geplaatst door Pvanvelzen
          Visvrienden,
          Sinds vorig jaar het ik het vissen weer opgepakt en als gevolg daarvan op de vaste stok na alles vernieuwd. Mijn keuze is hierbij op Preston gevallen. Mijn inziens betaalbaar en kwalitatief meer dan behoorlijk. Oftewel ik ben erg tevreden over Preston!! Nu sta ik op het punt een nieuwe hengel te kopen. Uiteraard kijk ik hierbij ook naar het assortiment van Preston en heb m'n oog laten vallen op CRX600. Nu heb ik begrepen dat Preston in Nederland ook de A3 en A4 uit heeft gebracht. Ik kan echter niets vinden over deze stokken.
          Kunnen jullie me iets meer over deze hengels zeggen? Mijn budget ligt rond de € 750
          CRX600 met exstra topset en je hebt een pracht hengel .
          juist de topset die het aantrekelijk maakt voor deze hengel ze zijn niet zo duur .
          Ik hoor veel maar nog nooit klachten gehoord over de preston het is een stok met goede ballans sterk ,en nog belangrijker goedkoop voor zijn soort .Voelt stevig en met een topset valt ook prima te vissen voor langs de kanten .
          Preston cupset er bij en je zit rond het bedrag wat jou buget is , en in de loop van de tijd koop je eens een topset er bij .
          Ik ben shimano gek maar de stok van preston is een aanrader.
          Veel sucses want een stok kopen is altijd moeilijk
          Groetjes
          Johnny

Match
          Feeder
          Stok

Reageer

• Harpie
            Specimen Hunter
            • 13-02-2003
            • 1009
            • Emmen

Oorspronkelijk geplaatst door Pvanvelzen
            Visvrienden,
            > Preston Ignition A3 13 meter <
            Nu verkrijgbaar bij Fishing4u.
            De prijs valt me mee.
            Ik kan er verder nog niks over zeggen, want heb hem nog niet in mijn handen gehad.

Gr,
            Harpie
            https://www.prestonfishing.nl/

Reageer

• Harpie
              Specimen Hunter
              • 13-02-2003
              • 1009
              • Emmen

Oorspronkelijk geplaatst door Harpie
              > Preston Ignition A3 13 meter <
              Nu verkrijgbaar bij Fishing4u.
              De prijs valt me mee.
              Ik kan er verder nog niks over zeggen, want heb hem nog niet in mijn handen gehad.

Gr,
              Harpie
              Ik zie net dat deze er ook staat,
              Preston Ignition A4.

Gr,
              Harpie
              Aangepast door Harpie; 28-02-2010, 16:47.
              https://www.prestonfishing.nl/

Reageer

Working...