Sinds kort heb ik een Colmic 408 hengen met drie identieke HJ75 topkits (tot elastiek 10 1.4mm volgens de specificaties). Er zat eigenlijk een FJ90 karper topkit bij maar ik heb een 3e HJ75 in de plaats genomen. Ik heb momenteel 2x6 elastiek en 1x10 elastiek erin zitten maar ik heb er een nog niet gebruikt dus die kan ik in principe nog gewoon omruilen in de winkel (voor een FJ90). Ik zit te twijfelen om:
1. Of het zo te laten.
2. Of 1x6, 1x8 en 1x10 elastiek erin the zetten
3. Toch een topkit inruilen voor de karper topkit. (1x6, 1x8/10 en 1x Hol elastiek in karperkit).
Ik heb geen echte karpervisser en ik vis niet veel wedstrijden (af en toe) en ik heb voorheen nooit meer dan een topkit gehad. Aan de ene kant kan ik met een elastiek 10 ook wel een karper vangen (mits ie niet TE groot is) van de andere kant heb ik zoiets van als ik op karper ga dan moet ik ook een goeie karper topkit hebben (maar dan kan ik de topkit niet meer voor de witvis gebruiken)....
Dus als er iemand raad heeft die me kan overtuigen, graag
.
Alvast bedankt!
Nick
1. Of het zo te laten.
2. Of 1x6, 1x8 en 1x10 elastiek erin the zetten
3. Toch een topkit inruilen voor de karper topkit. (1x6, 1x8/10 en 1x Hol elastiek in karperkit).
Ik heb geen echte karpervisser en ik vis niet veel wedstrijden (af en toe) en ik heb voorheen nooit meer dan een topkit gehad. Aan de ene kant kan ik met een elastiek 10 ook wel een karper vangen (mits ie niet TE groot is) van de andere kant heb ik zoiets van als ik op karper ga dan moet ik ook een goeie karper topkit hebben (maar dan kan ik de topkit niet meer voor de witvis gebruiken)....
Dus als er iemand raad heeft die me kan overtuigen, graag
.Alvast bedankt!
Nick

Hou van de natuur, laat je stek schoon achter 

Reageer