Ik zal de spits maar afbijten met het knoopenboekje van Angling Knots (te koop in de webshop bij Raven voor €. 4,95)
Het staat als volgt omschreven:
Andy Steer heeft schitterende tekeningen gemaakt over knopen en de verschillende disciplines: Roofvissen, Karpervissen, Witvissen, Vliegvissen, en Zeevissen. Je kunt nu exclusief eigenaar worden van dit schitterend en super duidelijk geïllustreerde Knopenboekje voor het witvissen, waardoor je zowel thuis als aan de waterkant kunt oefenen met allerlei verschillende knopen en haakmontages. Compact en dun pocket formaat (softcover), dus makkelijk mee te nemen!
Dat de tekeningen duidelijk zijn klopt en dat het compact dun pocket formaat is klopt vooral, de rest van het verhaal is meer opgeklopte lucht.
het hele boekje witvissen bestaat slechts uit 9 pagina's (7,5 x 10 cm)
Hierin is omschreven:
- de elastiek lus
- de elastiek connector knoop
- de bloedknoop
- de dubbele Grinnerknoop
- hoe je een lijn aan een hengel met kikkertjes vast maakt
- hoe een elastiek in de hengel wordt gemonteerd
- de chirurgische lus
- een lus in lus verbinding
- hoe je een haak met bled knoopt
en als klapper op de vuurpijl
- hoe je een haak met oog knoopt
en dat voor een bedrag van maar liefst van €. 4,95
Mijn advies dus maak niet dezelfde fout als mij, al deze knopen zijn gewoon gratis op het internet te vinden.
suc6
Gerrit
Het staat als volgt omschreven:
Andy Steer heeft schitterende tekeningen gemaakt over knopen en de verschillende disciplines: Roofvissen, Karpervissen, Witvissen, Vliegvissen, en Zeevissen. Je kunt nu exclusief eigenaar worden van dit schitterend en super duidelijk geïllustreerde Knopenboekje voor het witvissen, waardoor je zowel thuis als aan de waterkant kunt oefenen met allerlei verschillende knopen en haakmontages. Compact en dun pocket formaat (softcover), dus makkelijk mee te nemen!
Dat de tekeningen duidelijk zijn klopt en dat het compact dun pocket formaat is klopt vooral, de rest van het verhaal is meer opgeklopte lucht.
het hele boekje witvissen bestaat slechts uit 9 pagina's (7,5 x 10 cm)
Hierin is omschreven:
- de elastiek lus
- de elastiek connector knoop
- de bloedknoop
- de dubbele Grinnerknoop
- hoe je een lijn aan een hengel met kikkertjes vast maakt
- hoe een elastiek in de hengel wordt gemonteerd
- de chirurgische lus
- een lus in lus verbinding
- hoe je een haak met bled knoopt
en als klapper op de vuurpijl
- hoe je een haak met oog knoopt
en dat voor een bedrag van maar liefst van €. 4,95
Mijn advies dus maak niet dezelfde fout als mij, al deze knopen zijn gewoon gratis op het internet te vinden.
suc6
Gerrit
Reageer