kortom het is gewoon bagger zooi
JVS Uitschuifbaar plato
Collapse
Deze discussie is gesloten
X
X
-
-
Reageer
-
ja en waarom zou hij niet tuurlijk is jvs niet het beste(lees ruk)maar probeer in die prijsklasse maar eens wat vergelijkbaar materiaal te vinden.
kijk als ik 5 euro zakgeld in de week had ging ik hem denk ik ook maar halen
Reageer
-
Klopt helemaal
Reageer
-
-
Ik heb een Shimano hengel, deze is al hardstikke versleten, en dat is toch een bekend en goed merk. Ik hoef nooit meer een shimano.
Ik kijk naar kwaliteit en prijs, en nogmaals ik vind de kwaliteit super, als ik er iets aan heb, bel ik en wordt verholpen.Reageer
-
-
Ik heb een JVS vaste stok, de Goldpole, deze is gemaakt door Daiwa en het is zeer zeker geen rommel. Over mijn feeder, de 4+5, ben ik ook tevreden. De kwaliteit van de goedkopere produkten van JVS vind ik niet altijd even goed, maar dat is dan ook terug te zien in de prijs.
Groeten,
WillemReageer
-
Tja wat voor de een goed is kan voor de ander bagger zijn, heeft ook te maken met de inhoud van de beurs toch.Member off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020
ik knibbelje foar gjin ien
The Frisian VikingReageer
-
Ik heb 2 dingen van JVS het leefnet 4 mtr met die grote ring bovenin samen met een tas voor nog geen 50 euro ik vind het een perfecte leefnet, de poleguard heb ik ook van JVS is ook goed snijd alleen iets in.Member off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020
ik knibbelje foar gjin ien
The Frisian VikingReageer
-
Reageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse

GROETEN VAN EEN VIS GEK

wat klopt er niet junior (was niet persoonlijk gericht hoor)

Reageer