JVS Uitschuifbaar plato
Collapse
Deze discussie is gesloten
X
X
-
-
Ja gvd dat weet ik nou ff niet uit mijn hoofd het is een zwaar rivier net.Met binnne en buiten ringen van kunstof.Ik zal eens ff aan janb vragen hoe het heet.Die heeft hem al meer dan 10 jaar en nog steeds geweldig.Het is wel een duur net ik betaalde twee jaar terug er 100 euro voor.
GROETEN VAN EEN VIS GEK
Reageer
-
Heb net ff geken in mijn net het is van gilfin.Heb net op google gezocht maar kan er niks over vinden.Maar ik weet wel waar je ze nog kan kopen en evt bestellen.Het is een net voor je leven onverwoestbaar.
GROETEN VAN EEN VIS GEK
Reageer
-
-
Geweldig net ,ik heb dat ding zeker al een jaar of 10 onverwoestbaar.
Enig nadeel het is een zwaar net ,maar wat maas al aan haalde 30 of meer kilo ,het hoeft niet ,maar het kan in een keer omhoog IK zou wel willen adviseren om een touwtje aan de onderzijde te bevestigen ,je kan dan het net horizontaal op halen Dit lijkt mij voor de vis wat prettiger.
De netten van preston zien er ook mooi uit ,maar of ze ook even goed zijn dat weet ik niet ,dat zal de tijd leren .Groeten van Jan de visserReageer
-
ja gek hé als je nooit meer dan 10 kilo vangt
Reageer
-
heb je geen net voor nodig boterhamzakkie is genoegMember off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020
ik knibbelje foar gjin ien
The Frisian VikingReageer
-
Reageer
-
Reageer
-
-
Ik gebruik, best wel veel matriaal van JVS en x2 feederhengels leefnet foudralen grotetas platform, de prijs kwaliteit verhouding van deze spullen is goed, zelfs het megaplatform kan je gerust kopen voor die prijs, met wat aanpassingen en verstevigingen gaat die levenslang mee. Houd wel je toppen van de powerfeeder heel, even nieuwe kopen is een drama, de service van Vlemix in Tilburg is een drama.Reageer
-
En hoe hoog was jij dan Marcel met die wintercompMember off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020
ik knibbelje foar gjin ien
The Frisian VikingReageer
-
Reageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse

Reageer