rive stations
Collapse
X
-
oke dan kijk die zijkantjes zijn van plastic en dat geeft ruimte,als je dan zit te feederen en je ziet iemand binnendraaien zie je zijn kist onder zijn hol bewegen.
en die vol alluminium staan helemaal vast als een huis.
houd het maar eens in de gaten als je langs een parcours loopt
Reageer
-
daar ga ik van het weekend op letten, er is hier een 2 daagse in de brielse maas en de andere in de vlaardingse vaart ofzo, de brielse maas is wel interessant en daar feederen ze ook dus ik zal goed kijken.
maar ik wil er wel een tijdje mee doen dus hij moet wel stevig zijn !Reageer
-

... rive complete station (opplooibaar)
RiveStar Alu
Rive ST kist met houten laden
... Rive sphinx 310 (opplooibaar)...
Ik zie persoonlijk niet veel verschil met die ST hierboven... enkel de plastiek dan
maar deze is wel de helft goedkoper... ze zal dan wel niet zo sterk zijn zeker??
Wie vist, die vangt!
Reageer
-
hey stefan die van jou foto heb ik volgens mij ook en bevalt me super! heel stevig ook op de keien etc!
bjornReageer
-
kijk ten eerste moet je kopen wat jij zelf mooi vind niet wat één of andere halve zool op een forum zegt.
maar de stevigheid daar zit echt een verschil in ,ben je nou een klein ligt ventje dan maakt het niet zoveel uit hoor maar ik weeg een honderd kilo en zo zijn er meer dan merk je echt dat ze wiebelen.
ik heb zelf de voorganger van die st ,die heeft i.p.v. die ronde buizen een u profiel onderste boven op dezelfde manier.
dit zijn de sterkere soorten.
ik heb deze nu al een jaar of 7 denk ik
Reageer
-
Goed over nadenken en dan kopen,zo'n st is gewoon goed en die foto die jij hier neer zette die had ik ook eerst dat is de rive station kost 450 euro geloof ik maar voor mensen met een zwaar lijf zo rond de 100 is het gewoon minder dan gaat hij wiebelen.En daar ga ik mij aan ergeren ik weet het ik ben raar maar nu heb ik wereld station de st.
GROETEN VAN EEN VIS GEK
Reageer
-
k heb een rive station ook van geloof ik 450 euro , niks dan lof .
Ik vis er overal mee welke ondergrond maak niks uit als het staat dan staat het ook als een huis.
En ik durf rustig met 100 % vertrouen op mijn uitschuifbaar vlondertje van mijn rive te staan en mijn hevy feeder weg te smijten zonder dat mijn kist 1 mm verplaats of weg zakt .
En 100 kilo weeg ik ook dus uitgetest is het zeker
De eerste kist van preston gehad drama , milo 250 serie met die blokjes aan de zijkant ,,ook drama , Me maatje Frans had een Jammer van je centen Jvs ook drama zo scheef het leek de toren van pisa wel
Als je veel vist koop een rive
Maar nogmaals ook moet het wel op te brengen zijn .Groetjes
Johnny
Match
Feeder
StokReageer
-
ieder z`n eigen keuze toch, gelukkig niet allemaal het zelfde word het ook zo saai aan de waterkantMember off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020
ik knibbelje foar gjin ien
The Frisian VikingReageer
-
Reageer
-
Tuurlijk JongeMember off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020
ik knibbelje foar gjin ien
The Frisian VikingReageer
-
ik heb ne xt 500 carbon.
hele goede bak.
had ervoor ne fx2 competition ma daat was de verf al na 3 weken vanaf?????
opsturen en binnen 2a3 maanden hebt ge hem terug zeiden ze bij rive????
fijn als ge begin mei staat en uwe nieuwe bak een half sezien moet vissen.
voor mij dus ne carbon omdat daar geen verf kan ofblutsenReageer
-
ik heb ne xt 500 carbon.
hele goede bak.
had ervoor ne fx2 competition ma daat was de verf al na 3 weken vanaf?????
opsturen en binnen 2a3 maanden hebt ge hem terug zeiden ze bij rive????
fijn als ge begin mei staat en uwe nieuwe bak een half sezien moet vissen.
voor mij dus ne carbon omdat daar geen verf kan afblutsen.

Reageer
-
Die mannen van rive beginnen ze tegenwoordig ook echt te vangen.
Wat is er nu handiger aan opplooien dan aan inschuiven?
Volgens mij niets, inschuiven heeft nl het grote voordeel dat je niet je hele voetensteun moet uitschuiven. Iedereen zit te zagen dat ze toppen moeten inkorten dit en dat, maar dan gaan sommigen wel een meter van de rand afzitten
Vroeger (vorig jaar ofzo) was er een feedermodel waarvan het zitstuk en het voetstuk afzonderlijk was en de poten inschuifbaar. Dan kon je en je voetenstuk verkorten en hoefde je niet een hoop bij te bouwen om deftig te kunnen zitten. Als je tegenwoordig deftig wilt kunnen zitten en je plateau wilt inschuiven, dan moet je al een xt hebben, en die zijn voor een jongere weer net iets te veel €. Het is best balen als je een bepaald model op het oog hebt en ze dan opeens veranderingen aanbrengen, maar het komt hen zkr en vast alleen maar ten goedeReageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse

Reageer