Shimano heeft echt hele goede warmtepakken. Ze zijn zo (schreeuwend) duur vanwege de stof die gebruikt wordt. Deze is heel licht en soepel, maar wel waterdicht en warm. Heel goed voor de 'struinende' visser, zoals de roofvisser, die veel moet lopen. Een witvisser heeft echter andere eisen: Hij zit stil op zijn kist en hoeft niet per se een licht pak. Beter een wat dikker, winddicht pak.
Mijn nieuwe Spro/Gamakatsu-pak is vandaag op een grove manier getest. Eerst gewoon regen, daarna zo'n gluiperige miezer met de wind schuin van rechts in je gezicht.... Ik heb op een gegeven moment de binnenjas uit moeten doen omdat het zweet me op de rug stond, van buitenaf kwam er geen druppel door. Kostte iets minder dan € 100,=....
Mijn nieuwe Spro/Gamakatsu-pak is vandaag op een grove manier getest. Eerst gewoon regen, daarna zo'n gluiperige miezer met de wind schuin van rechts in je gezicht.... Ik heb op een gegeven moment de binnenjas uit moeten doen omdat het zweet me op de rug stond, van buitenaf kwam er geen druppel door. Kostte iets minder dan € 100,=....

Hou van de natuur, laat je stek schoon achter 

.......

gr B.

Reageer