Valt mee hoor. Shimano Hyper Gear XT Jas 199.95 en broek 139.95 bij www.fishing4u.nl Echte superkleding. Kost een paar centen maar dan heb je ook echt wat!!
warmtepakken
Collapse
X
-
Groetjes,
Gert.
Team Fishing4u/Rix Hengelsport
Meer dan 13.000 artikelen online bij Fishing4u
Alles van Preston, korum en sonubaits bij www.prestonfishing.nl -
inderdaad dat valt mee,ben ik weer verkeerd voorgelichtValt mee hoor. Shimano Hyper Gear XT Jas 199.95 en broek 139.95 bij www.fishing4u.nl Echte superkleding. Kost een paar centen maar dan heb je ook echt wat!!
mijn winkelier verteld wel ,eigenlijk raade hij het me een beetje af,omdat dit nogal nieuw was en hij van de voorgaande shimano kleding veel klachten had over ritsen en naden.
dat werd allemaal keurig opgelost door shimano maar toch ,is wel een beetje jammer als je dat koopt .
als het volgend jaar nog zonder klachten is haal ik wel een pak erbij ,want het ziet er super uit.Reageer
-
Ik heb van m'n lieve vriend voor m'n verjaardag vorige week het warmte pak van middy gekregen,, echt een super pak!
voor een kijkje... ; http://www.cheshirefishing.co.uk/shop/middy/club.htm
(alleen dan wel een andere maat :P:P)Let's get started!Reageer
-
ik vind warmte kleding altijd zo associaal duur
daarom heb ik deze week van x2 de aanbieding gekocht
moet zeggen een delig pak voor 30 euri
vind ik echt super
pak is goed afgewerkt en stuit goed
wind en water dicht
broek is een tuinbroek model lekker hoog
ik zit er deze winter warmpjes bij
koud???? sex met een ijsbeer da`s pas koud
Reageer
-
ik vind warmte kleding altijd zo associaal duur
daarom heb ik deze week van x2 de aanbieding gekocht
moet zeggen een delig pak voor 30 euri
vind ik echt super
pak is goed afgewerkt en stuit goed
wind en water dicht
broek is een tuinbroek model lekker hoog
ik zit er deze winter warmpjes bij
helemaal mee eens! Ik ben normaal niet zo'n fan van X2 en soortgelijke merken, maar bij het zien van de prijzen van andere pakken heb ik er toch maar 1 gepast. Hij bevalt me nog steeds prima. Vind vooral de broek super.Reageer
-
Zolang het pak maar warm en waterdicht is, maakt het mij niet uit wat voor merk het is.
groet,
breambusterReageer
-
-
Hoi Anoek,Ik heb van m'n lieve vriend voor m'n verjaardag vorige week het warmte pak van middy gekregen,, echt een super pak!
voor een kijkje... ; http://www.cheshirefishing.co.uk/shop/middy/club.htm
(alleen dan wel een andere maat :P:P)
Het pak ziet er netjes uit, voor 60 pond (ongeveer 84 eurie).
Wat lastig is in dit soort gevallen, is je het pak moet passen in Engeland.
Tenzij je daar even heen en weer bent gereden vanuit Zwiggelte op je scootertje.
Reageer
-
Ach ff een gokje ronald,kijk vaak als een xl maat heb is dat ook vaak van een warmtepak zo.Teminste bij mij wel.
GROETEN VAN EEN VIS GEK
Reageer
-
dit pak heeft peter gewoon gekocht bij Bob's hengelsport in Emmen
Let's get started!Reageer
-
Reageer
-
uit de reactie van 4x14 begrijp ik dat hij jvs een ruk merk vind en er hoe dan ook niet mee gaat aan lopen.
die vooroordelen komen natuurlijk niet uit de lucht vallen.
trouwens denk je dat een pak van 400€ dezelfde kwaliteit is als een jvs pak van 50€
hij vroeg om een GOED pak niet om willekeurig een warmte pak.
als je tijd hebt moet je die materialen maar eens gaan vergelijken,ik ben al jaren thuis in die technieken i.v.m mijn kleding voor de motorfiets.
vroeger was een ouwe jas al gauw een vis jas die tijd is geweest
Reageer
-
nee, en gelukkig heb ik een sundridge ipv een jvs pak, en dan zal ik wel weer commentaar krijgen dat het zo duur is en weet ik veel wat. kan me niet schelen maar in zo'n jvs pak wil ik zelfs dood nog niet gevonden worden !
gelukkig doe je er jaren mee met zo'n sundridge pak !Reageer
-
Webbies Forumindex Footer
Collapse

Reageer