warmtepakken

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • junior
    Sportvisser
    • 15-03-2005
    • 563
    • Heythuysen

Oorspronkelijk geplaatst door Buster
    Ik had tijdens de visma begrepen dat Albatros de JVS producten ging verkopen, mijn hoop was dat de service hierdoor zou gaan verbeteren, en er makkelijker aan reservedelen is te komen.
    Weet echter nog steeds niet wat daar van waar is geweest, ik heb ook al eens gelezen dat Albatros op de fles is gegaan.
    Wie weet daar meer over??? gr Jan.
    De verdeling van JVS is ook overgenomen door Albatros.
    Ik weet niet hoe het nu gaat.
    Albatros is inderdaat op de fles gegaan, maar zij hebben zo ver ik weet een doorstart gemaakt.

Reageer

• Buster
      Met enige kennis...

• 21-08-2007
      • 311
      • Lingewaal

Oorspronkelijk geplaatst door Gerrit Bakker
      Dat dacht ik eerst ook, mijn vrouw werkte bij een motorsport groothandel en dan was dat spul ook niet zo duur.
      Maar ben toch naar viskleding gegaan.
      Het wil wel zo'n 2 delig motor pak(vooral als je het er toch hebt liggen), maar meestal is het te stijf (mag niet gaan wapperen op een motor) om je er goed in te bewegen.
      Voor de rest zit het ook best strak en ook dat is in 1e instantie geen probleem, maar als je al koude handen hebt probeer dan nog maar eens zo'n strak pak open en ook nog weer dicht te krijgen.

suc6

Gerrit
      Hallo Gerrit

Toerrijders dragen hun kleding niet zo strak, heb je dat over dan is dat prima bruikbaar voor de wintervisserij. Vooral wat een goretex binnenvoering heeft is prettig om aan te hebben, je zweet dan niet zo snel.
      Tegenwoordig is er voor de wintervisserij zoveel te koop voor de hengelaar dat kou lijden niet meer nodig is. Alleen de grote maten zijn bij goedkope merken niet te krijgen, of passen gewoon slecht. gr Jan.

Reageer

• janb
        jan b
        • 21-11-2005
        • 1982
        • 't Nieuweland

Ik moest er even over na denken maar, ik heb toch nog iets positief,s gevonden van de JVS lijn Ik heb een onderlijnen doos van jvs iets in de prijs klasse van een 10 euro nou had ik al het idee dat het dingetje niet al te sterk was maar het was toch een heel jaar goed gegaan er gaan 72 onderlijnen in ,voor mij is dat voldoende ,maar wat gebeurde er vorige week ging ik er met mijn volle 80kg op staan,en ik gaf geen cent meer voor het doosje, niets bleek minder waar Het is nog voor de volle100% inzetbaar geen schrammetje Hier uit blijk wel dat er soms ook wel eens dingen goed af lopen en is niet alles foute boel van jan van s.
        Maar de service daar heeft hij volgens mij geen invloed op ,dat valt dan weer onder de noemer Raven.En wat Spui al zei het is een aardige man.
        Groeten van Jan de visser

Reageer

• brielsemaasliefhebber
          vis gek
          • 06-06-2006
          • 1231
          • Brielle

Oorspronkelijk geplaatst door janb
          Ik moest er even over na denken maar, ik heb toch nog iets positief,s gevonden van de JVS lijn Ik heb een onderlijnen doos van jvs iets in de prijs klasse van een 10 euro nou had ik al het idee dat het dingetje niet al te sterk was maar het was toch een heel jaar goed gegaan er gaan 72 onderlijnen in ,voor mij is dat voldoende ,maar wat gebeurde er vorige week ging ik er met mijn volle 80kg op staan,en ik gaf geen cent meer voor het doosje, niets bleek minder waar Het is nog voor de volle100% inzetbaar geen schrammetje Hier uit blijk wel dat er soms ook wel eens dingen goed af lopen en is niet alles foute boel van jan van s.
          Maar de service daar heeft hij volgens mij geen invloed op ,dat valt dan weer onder de noemer Raven.En wat Spui al zei het is een aardige man.

Wat heeft dit met warmte pakken te maken dan,maak zelf een topic over jvs van wat wel goed is en wat niet.Dit heeft geen betrekking tot het topic dit is weer een zwart maak actie voor jvs.
          GROETEN VAN EEN VIS GEK

Reageer

• jodoti
            Vrije witvisser

• 03-02-2007
            • 207
            • Tilburg

Oorspronkelijk geplaatst door spuiliefhebber
            oke dan ik vind het prima,iedereen moet maar kopen wat hij mooi vind dan,ik koop alleen het beste wat ik vinden kan.

dat zal het verschil zijn tussen de recreant en de wedstrijd visser.

als ik 2 keer per jaar ga vissen zou ik ook twijfelen tussen een vista en een klapstoel uiteindelijk zit je daar ook lekker in en is veel goedkoper.

dat is natuurlijk het probleem tussen deze reacties de 1 vist 100 wedstrijden per jaar de ander uuuh ja 2 x met een vriendje,geeft niks natuurlijk maar daar zit dus het verschil in materiaal keuzes tussen.

nou goed ik ga dus nooit meer iets reageren over vis materiaal hier,ik zeg niet dat ik het allemaal zo goed weet.

ik vis al wel 30 jaar wedstrijden ,maar als je dus nergens een kritische mening over mag hebben dan houd het op.

toedeloe
            Licht geraakt?

Overigens vis ik in principe bijna elke dag op een bijzonder serieuze manier.
            Ik noem mezelf recreatievisser omdat ik geen wedstrijden wil vissen.
            Ik vis voor mijn eigen plezier en niet om me te bewijzen.
            Daarmee kan ik starten en stoppen wanneer ik wil, en hoef ik me niet te storen aan competitiedwang, wedstrijd tijden die door organisantie´s worden bepaald, maar vooral door vissers die zich tegenover anderen willen bewijzen. Niet persoonlijk bedoelt hoor!!

Gr.

Jodoti

Reageer

• spuiliefhebber
              Verificatie gaande...
              • 22-04-2006
              • 4156
              • onbekend

Oorspronkelijk geplaatst door jodoti
              Licht geraakt?

Daarmee kan ik starten en stoppen wanneer ik wil, en hoef ik me niet te storen aan competitiedwang, wedstrijd tijden die door organisantie´s worden bepaald, maar vooral door vissers die zich tegenover anderen willen bewijzen. Niet persoonlijk bedoelt hoor!!

Gr.

Jodoti
              nee ik ben niet licht geraakt als je me wil raken moet je keihard toeslaan hoor.

zal mijn fout zijn maar ik schrijf meestal in de je vorm maar bedoel het algemeen.

zo nu ga ik weer in mijn klapstoel liggen,met de nieuwe raven catalogus eens kijken wat ze voor moois hebben

Reageer

• jodoti
                Vrije witvisser

• 03-02-2007
                • 207
                • Tilburg

Oorspronkelijk geplaatst door brielsemaasliefhebber
                He miljoenen PATSER,ik weet niet waar jij dat van daan haalt de opmerking misschien geen geld ik kon hem ff niet zo snel vinden in dit topic.

Ik vroeg wel aan stefan of hij al geld had.Dus ik weet niet of jij je aan gesrproken voelt.Maar zoals jij hier op het forum over je bakken met geld zit te schrijven en je voorkeur naar shimano,snap ik niet dat je een jvs pak koopt.Als ik toch een hoop poen heb koop ik van een merk dat mij aan het hart gaat en niet iets van een ander merk.
                Het leek me een reactie op mijn schrijven ja.

Overigens hoef je mij geen miljoenen patser te noemen, of moet ik jou loonslaaf noemen?

Laat een ander in zijn waarde a.u.b.

Reageer

• Breambuster
                  Met enige kennis...
                  • 12-08-2005
                  • 342

In principe zijn alle pakken goed, voor betaal kwaliteit je iets meer. Maar dan heb je ook wel wat. Ik vind de nieuwe shimano pakken erg lekker om in te visse. JVS pakken hoeven niet slecht te zijn, ik heb een JVS broek en die bevalt mij prima. Misschien had ik een Chinees met een goed humeur die de broek had gemaakt. En wedstrijdvissen is gewoon erg leuk om te doen, ieder z'n meug.

gr,
                  Breambuster

Reageer

• brielsemaasliefhebber
                    vis gek
                    • 06-06-2006
                    • 1231
                    • Brielle

Licht geraakt?

Gr.

Jodoti

Ik vis wedstrijden niet om me te bewijzen,is ook niet nodig.De mensen die zo over wedstrijdvissen denken zijn een beetje zielig vind ik persoonlijk.Ieder zijn hobby.Ga jij nou maar lekker vrijvissen en laat ons lekker wedstrijdvissen.

Niet persoonlijk bedoeld hoor!!!!!!!!!!!!!
                    GROETEN VAN EEN VIS GEK

Reageer

• brielsemaasliefhebber
                      vis gek
                      • 06-06-2006
                      • 1231
                      • Brielle

Het leek me een reactie op mijn schrijven ja.

Overigens hoef je mij geen miljoenen patser te noemen, of moet ik jou loonslaaf noemen?

Laat een ander in zijn waarde a.u.b.

Ten eerste stond mijn bericht onder die van 4x14 als ik op jou had gereageerd had ik wel gequote.

Ik noem je alleen maar een miljoenen patser omdat je daar zelf over begint, als dat je stoord moet je niet over je geld gaan beginnen.Je roept dat zelf op je af.

En inderdaad ik ben een loonarbeider maar je hoord mij niet klagen ik heb het heel goed zelfs.Slaven komen uit een andere tijd en hadden vaak een andere kleur, ik ga met veel plezier naar me werk.

Ik laat jou ook in je waarde,alleen in mijn ogen als een patser en dat is mijn mening.

Nou ik ga weer de baas roept.DE MAZZEL
                      GROETEN VAN EEN VIS GEK

Reageer

• janb
                        jan b
                        • 21-11-2005
                        • 1982
                        • 't Nieuweland

Baas,Honden hebben een baas.
                        Groeten van Jan de visser

Reageer

• Buster
                          Met enige kennis...

• 21-08-2007
                          • 311
                          • Lingewaal

Oorspronkelijk geplaatst door janb
                          Hoi Jan

80 kg is te veel voor een vistabox geval, of je moet er een levensverzekering bij krijgen. gr Jan.

Reageer

• rickie
                            hoe kouder hoe beter
                            • 18-11-2005
                            • 2377
                            • Oldebroek

de leefnetten zijn ook wel oke.

Reageer

• Theo de Kreij
                              VOERBOER
                              • 03-06-2003
                              • 2345
                              • Zoetermeer

Even terug on Topic. Gisteren een nieuw warmte pak van Shakespeare aangehad. Een pak voor het strand en op zee (naam is Salt). Erg warm, soepele stof, ruim in de schouder om goed te kunnen werpen, hoge kraag en lekker veel zakken. Kleur donker en lichter blauw. Erg mooi en praktisch.
                              Mvrgr,

Theo de Kreij.

Teamcaptain Marcel v/d Eynde Nederland

www.peche-tackle-europe.com

Reageer

• brielsemaasliefhebber
                                vis gek
                                • 06-06-2006
                                • 1231
                                • Brielle

Mij gaat het erom dat een jas niet te dik is,ik heb er zo'n hekel aan die beperkte bewegings ruimte.
                                GROETEN VAN EEN VIS GEK

Reageer

Working...