warmtepakken

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • janb
    jan b
    • 21-11-2005
    • 1982
    • 't Nieuweland

Oorspronkelijk geplaatst door antoinette
    Vandaag een nieuw warmtepak gekocht van Sunridge, en ik moet zeggen dit pak bevalt me wel veel beter als mijn oude pak van Ultimate. De prijs is er dan wel naar, Ultimate €40,- en Sunridge €99,- maar er zijn toch wel veel verschillen, 1 van de voordelen van het pak van Sunridge is dat het neopreen binnenmanchetten heeft wat de regen dus tegenhoud als het je mouw inloopt. De warmte weet ik nog niet ik ga hem komende week testen daarop en dan zal ik daar ook een recensie van schrijven.
    Antoinette het word voorjaar er valt niet veel te testen ,ja je nieuwe t.shirts.we zitten al bijna aan de 10 graden +++
    Groeten van Jan de visser

Reageer

• antoinette
      Specimen Hunter
      • 13-11-2005
      • 1926
      • oudenhoorn

Komt helemaal goed JanB, na het weekend gaan de temperaturen weer omlaag dan komen die storingen die Engeland in hun greep hield, hierheen.

Reageer

• lolo
        Geniet maar niet met mate
        • 01-05-2003
        • 3873
        • Weesp

Nou verleden week met koopman windkracht 4 a5 , met een oosten wind .
        En jij zeg dat het niet koud is brrrrrrr steenkoud
        Groetjes
        Johnny

Match
        Feeder
        Stok

Reageer

• Eduard
          Moderator
          • 11-08-2004
          • 3278
          • Sappemeer

Lolo, ik vond het wel meevallen hoor....
          groet,
          Eduard

Reageer

• Eduard
            Moderator
            • 11-08-2004
            • 3278
            • Sappemeer

Wat warmtepakken betreft: Het is niet alleen het warmtepak. Het is ook heel belangrijk wat je eronder draagt. Ik draag liever drie of vier dunne truien/shirts eronder dan een dikke wollen Noorse trui. Hetzelfde geld voor mijn warmtelaarzen: Als ik dikke sokken aantrek kan ik mijn tenen niet 'wiebelen' en krijg ik koude voeten. Trek ik gewone sokken aan heb ik nergens (nou ja, bijna) last van...
            groet,
            Eduard

Reageer

• lolo
              Geniet maar niet met mate
              • 01-05-2003
              • 3873
              • Weesp

Wat een heleboel helpt is Termo onderkleding .
              Echt ik gebruik regelmatig de onderkleding van me werk het is net een piama maar warm .
              Een goede bedrijfs kleding zaak zoeken ,zorg iedergeval dat het niet te strak op je lijf zit een beetje speling vooral in de broek is heel goed .
              Ik weet zeker dat je het minder koud zal hebben .
              Ps Ed kan jij zeggen bij de kachel Martin en ik maar klooien in de kou .
              En dat voor je hobby .
              Een idee voor een topic hoe ver ga jij voor je hobby
              Groetjes
              Johnny

Match
              Feeder
              Stok

Reageer

• The Frisian Viking
                NHSF Erelid
                • 27-06-2006
                • 5454
                • Feânwalden

ik gebruik Helly Hansen onderkleding en ook sokken daar overheen een doodnormaal winterpak met daar onder snowboots bij scapino weg 10 x beter als die rubberen laarzen en nog goedkoper ook snowboots 20 euro en heb nooit last van dat ik koud ben, het enigste de handen worden koud van steeds maar weer die koude natte vissen te pakken, heb wel neopreen handschoenen aan maar toch.
                Member off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020

ik knibbelje foar gjin ien

The Frisian Viking

Reageer

• martinwinschoten
                  ONVOORSTELBAAR

• 17-02-2008
                  • 798
                  • Winschoten

Oorspronkelijk geplaatst door lolo
                  Wat een heleboel helpt is Termo onderkleding .
                  Echt ik gebruik regelmatig de onderkleding van me werk het is net een piama maar warm .
                  Een goede bedrijfs kleding zaak zoeken ,zorg iedergeval dat het niet te strak op je lijf zit een beetje speling vooral in de broek is heel goed .
                  Ik weet zeker dat je het minder koud zal hebben .
                  Ps Ed kan jij zeggen bij de kachel Martin en ik maar klooien in de kou .
                  En dat voor je hobby .
                  Een idee voor een topic hoe ver ga jij voor je hobby
                  Ik ben nu nog koud!!!!

Eduard is gewoon jaloers dat hij niet mee kon doen!!! En maar zeggen dat je last van je vinger hebt he!!
                  Team Bobs hengelsport Prinz Royal

Team Attrafish Nederland

Reageer

• antoinette
                    Specimen Hunter
                    • 13-11-2005
                    • 1926
                    • oudenhoorn

Nou dat pak bevalt me prima heb het vandaag geen moment koud gehad, er is maar 1 klein minpuntje, de broekspijpen zijn te lang waardoor ik op de broekspijp loop, maar dat ga ik oplossen met stukje klitteband erop naaien. Wat ook wel erg fijn is aan dit pak is dat de jaszakken er niet op maar er in genaaid zijn waardoor je dus niks hebt wat uitsteekt van de jas.

Reageer

Working...