Heledirn
Collapse
X
-
@ Noekkel
Remember me? Ik vond het jammer dat ik ziek was tijdens de beurs, anders hadden we elkaar tenminste nog even gezien in Utrecht... Maar je hebt groot gelijk dat je blij bent met je Heledirn, ik wil er niet voor niets ook een.
@ Buster
Garantie kan je zo bijkopen als eerste eigenaar. Jij hebt 'm overgenomen van iemand anders, dus als diegene extra garantie heeft gekocht, zit jij ook goed volgens mij! Telefoontje plegen denk ik...
Ennuh, ik weet nog niet waar ik 'm ga bestellen, denk dat het Johan v.d. Kolk wordt. Of rechtstreeks kan volgens mij ook, via internet.
Het valt me trouwens op dat er weer mensen zijn die over de kleur vallen: bestel 'm dan in een andere kleur!!!
Tot later!!!!!!!!!!
IngeReageer
-
Dank je, ik heb mijn kans afgewacht om voor een prijs te kunnen kopen die voor mij te behappen was, anders was het voor mij niet haalbaar. Dat doe ik tegenwoordig met veel mijn hengelspullen, afgelopen zomer drie ongebruikte feeder hengels gekocht, voor minder dan de helft van de nieuwprijs, zo blijft het vissen een beetje betaalbaar. Kost wel wat tijd, en ben ook wel eens voor niets op pad geweest, dat is dan jammer maar kan daar niet zo mee zitten, op deze manier aan je spullen komen vind ik wel een uitdaging. Zo is er met een kleine beurs toch aan goede spullen te komen. Ik heb even naar dat faps plateau gezocht, en vind dat zeker een mooi ding samen met een rive kan ik wel wel voorstellen dat je daar weg van ben.Ik zeg gefeliciteerd met je aanwinst
Wel handig systeem moet ik zeggen en het ziet er degelijk uit. Handwerk kost nou eenmaal veel meer dan fabrieksspul. Persoonlijk is een Heledirn ver buiten mijn budget 
De ultieme troon is voor mij overigens een los plato van Faps met daarop een Rivestation st zonder voetplato. Bij de Match Masters hadden een paar mannen zo'n opstelling. Iets degelijkers heb ik nog nooit gezien. Ik denk dat je dan voor de helft van een Heledirn klaar bent (als je mazzel hebt). Wel iets meer klooien met opstellen
Gewoon wachten tot het een keer aangeboden word, kan even duren maar geheid dat je er voor een redelijke prijs aan kan komen.
Jan
Reageer
-
Tuurlijk kan je daar wat voor krijgen.
Maar wat denk je dat een rive kost dan,met al die tuigenlades en alle andere lossen artikellen die je er bij koopt.En dan nog eens een los plato er onder.Nou dan kom je ook aardig in die richting.
En dan lees ik ook nog dat je het een stom ding vind maar misschien is het wel heel functioneel die koffer dat weet je toch niet.Ik heb er nog nooit op gezeten dus ik weet het niet.
GROETEN VAN EEN VIS GEK
Reageer
-
Nu ik terug lees zie ik mijn taal en tik fouten, ik hoop niet dat er lezers zijn die zich daar aan storen, het heeft alles te maken met een slechte gezondheid, en heel veel medicatie.Dank je, ik heb mijn kans afgewacht om voor een prijs te kunnen kopen die voor mij te behappen was, anders was het voor mij niet haalbaar. Dat doe ik tegenwoordig met veel mijn hengelspullen, afgelopen zomer drie ongebruikte feeder hengels gekocht, voor minder dan de helft van de nieuwprijs, zo blijft het vissen een beetje betaalbaar. Kost wel wat tijd, en ben ook wel eens voor niets op pad geweest, dat is dan jammer maar kan daar niet zo mee zitten, op deze manier aan je spullen komen vind ik wel een uitdaging. Zo is er met een kleine beurs toch aan goede spullen te komen. Ik heb even naar dat faps plateau gezocht, en vind dat zeker een mooi ding samen met een rive kan ik wel wel voorstellen dat je daar weg van ben.
Gewoon wachten tot het een keer aangeboden word, kan even duren maar geheid dat je er voor een redelijke prijs aan kan komen.
Jan
Reageer
-
lekker belangrijk jan die spelling,ik zie er hier 1 al maaaanden schrijven tog en slegt en noch en die stoort zich er ook niet aan.
jammer dan je krijgt er tog geen preis voor
Reageer
-
Hoi Inge.@ Noekkel
Remember me? Ik vond het jammer dat ik ziek was tijdens de beurs, anders hadden we elkaar tenminste nog even gezien in Utrecht... Maar je hebt groot gelijk dat je blij bent met je Heledirn, ik wil er niet voor niets ook een.
@ Buster
Garantie kan je zo bijkopen als eerste eigenaar. Jij hebt 'm overgenomen van iemand anders, dus als diegene extra garantie heeft gekocht, zit jij ook goed volgens mij! Telefoontje plegen denk ik...
Ennuh, ik weet nog niet waar ik 'm ga bestellen, denk dat het Johan v.d. Kolk wordt. Of rechtstreeks kan volgens mij ook, via internet.
Het valt me trouwens op dat er weer mensen zijn die over de kleur vallen: bestel 'm dan in een andere kleur!!!
Tot later!!!!!!!!!!
Inge
De vorige eigenaar heeft mijn ijsvogeltje gewonnen, hij zal een beter vissser zijn als ik ooit zal worden.
Dit soort prijzen win je niet zomaar. Over garantie zit ik niet in, repareer toch zelf, mocht er wat stuk gaan.
Inge, ik denk dat het beter is om het station eerst te zien voor je het koopt, je weet nu waar je op moet letten, maar de keuze is natuurlijk aan jou.
Jan.
Reageer
-
garbolino
hallo
als jullie eens een nieuwe kist willen ,wel die van garbolino dat is nog eens mooi spul MAAR helaas ook duur zo'n slordige 900 en eurootjes
groeten tony
lid : ghent match fishing team & ONI terneuzenReageer
-
die heb ik ook gezien op de beurs in utrecht zag er wel mooi uit, behalve het laswerk vond ik er slecht uitzien. en de man die het demonstreerde liet een lade vallen en toen sprong er een veertje van de sluiting.was mooi om te zien hoe hij dat wegmoffelde.Reageer
-
Hoi Martijn.
Door jou antwoord ga ik lekker door op dit erg leuke en leerzame forum
baalde er zelf behoorlijk van bij het terug lezen. Alleen jammer dat ik er pas een paar maanden gebruik van maak, had het jaren eerder moeten ondekken, heb daarom nog veel in te halen, daar krijg ik wel steeds meer tijd voor. Er zijn zoveel rubrieken die mij wel aanspreken dat ik het vissen breder op wil gaan pakken. Ik woon niet voor niets bijna aan de Waal met de Linge in de achtertuin.Vooral het gericht op de barbeel vissen spreekt mij wel aan, ik weet voldoende kribben die met zo weinig mogelijk spullen redelijk te belopen zijn. Dat zelf dobbers maken is een mooie vrijetijds besteding die ik wel zie zitten, zal dan weer meer met de vastestok gaan vissen dan nu het geval is.
Kennis van vastehengels heb ik weinig, wat voor stok tot 11m raad je mij aan die licht en strak in de hand is, met de juiste balans. En die ook nog betaalbaar is, mag gerust een overjarig model zijn. Moet het trouwens altijd een oversteek zijn een insteek is veel dunner ?
Oja die humor van je moet je er wel in houden
, vermaak me er goed mee.
Elk advies van wie dan ook is me welkom hoor. gr Jan.Reageer
-
Hoi Martijn.
Door jou antwoord ga ik lekker door op dit erg leuke en leerzame forum
baalde er zelf behoorlijk van bij het terug lezen. Alleen jammer dat ik er pas een paar maanden gebruik van maak, had het jaren eerder moeten ondekken, heb daarom nog veel in te halen, daar krijg ik wel steeds meer tijd voor. Er zijn zoveel rubrieken die mij wel aanspreken dat ik het vissen breder op wil gaan pakken. Ik woon niet voor niets bijna aan de Waal met de Linge in de achtertuin.Vooral het gericht op de barbeel vissen spreekt mij wel aan, ik weet voldoende kribben die met zo weinig mogelijk spullen redelijk te belopen zijn. Dat zelf dobbers maken is een mooie vrijetijds besteding die ik wel zie zitten, zal dan weer meer met de vastestok gaan vissen dan nu het geval is.
Kennis van vastehengels heb ik weinig, wat voor stok tot 11m raad je mij aan die licht en strak in de hand is, met de juiste balans. En die ook nog betaalbaar is, mag gerust een overjarig model zijn. Moet het trouwens altijd een oversteek zijn een insteek is veel dunner ?
Oja die humor van je moet je er wel in houden
, vermaak me er goed mee.
Elk advies van wie dan ook is me welkom hoor. gr Jan.
tot een meter of 11 zij de meeste wedstrijd stokken licht en strak vaak gaan ze boven die lengtes doorhangen en worden ze echt zwaarder.
het beste is echt gaan testen in een goed gesorteerde zaak,ik vind het zelf al gauw licht,zeker op 11 meter,maar ik til makkelijk 100kg boven m'n hoofd.
met m'n 2 meter oerpower
is mijn 14 mtr geen probleem.
vis zelf al jaaaaaren 2 shimano's diaflash en heb er van de jaar een crazypower 600 bij gekocht.
ik ben zelf heel erg voor de duurdere shimano's vind ze zo mooi kwalitatief de beste van het hele assortiment hengels en loopt altijd voor in de nieuwste materialen en technieken.
en dat voordeel werkt door in het goedkopere segment van shimano.
ik zou eens kijken naar de exage, de speedmaster en de technium(kan natuurlijk niet in je portomonee kijken)
de oudere mavers zijn ook licht en strak,oudere triana's ook super licht.
de nieuwe natuurlijk ook maar dan betaal je weer de hoofdprijs
Reageer
-
Dank je, dan weet ik waar ik naar moet kijken, daar heb ik te minste wat aan.tot een meter of 11 zij de meeste wedstrijd stokken licht en strak vaak gaan ze boven die lengtes doorhangen en worden ze echt zwaarder.
het beste is echt gaan testen in een goed gesorteerde zaak,ik vind het zelf al gauw licht,zeker op 11 meter,maar ik til makkelijk 100kg boven m'n hoofd.
met m'n 2 meter oerpower
is mijn 14 mtr geen probleem.
vis zelf al jaaaaaren 2 shimano's diaflash en heb er van de jaar een crazypower 600 bij gekocht.
ik ben zelf heel erg voor de duurdere shimano's vind ze zo mooi kwalitatief de beste van het hele assortiment hengels en loopt altijd voor in de nieuwste materialen en technieken.
en dat voordeel werkt door in het goedkopere segment van shimano.
ik zou eens kijken naar de exage, de speedmaster en de technium(kan natuurlijk niet in je portomonee kijken)
de oudere mavers zijn ook licht en strak,oudere triana's ook super licht.
de nieuwe natuurlijk ook maar dan betaal je weer de hoofdprijs
100kg boven je hoofd pffff,
alles wat zwaarder is dan 5 kg geef ik al aan schoonmoeder van 84 als ik er te lang mee moet lopen.

Zondag even in het nieuwe Ravehok kijken, eens zien wat die in de aanbieding hebben.Aangepast door Buster; 07-12-2007, 22:01.Reageer
-
Hoi sportvissers.
Ik heb nu de nodig uren met het heledirn station gevist, en wil niet anders meer, met een paar plak waterpasjes van blokker staat hij in een paar seconden waterpas. en het zitcomfort is van grote klasse. dat de zitting ook nog 360 graden kan draaien is erg makkelijk. Ik heb geen moment spijt van deze aankoop, die ook nog eens een stuk lichter is dan mijn eigenbouw visstation.Reageer
-
Hallo John,
Wil je die uren aan de Waal doorbrengen dan spreken we wat af, zodat je wat uren met de heledirn kan vissen, het zal je zeker bevallen.
Het station is natuurlijk niet echt goedkoop maar vergelijk je de prijs en levenduur met wat een goede vaste of feederhengel kost dan valt het wel weer mee, over wat die kosten doet geen wedstrijd visser moeilijk, al kan niet iedereen zich topmatriaal veroorloven.
Groet Jan.Reageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse

Reageer