Q box uni systeem (ultimate)
Collapse
X
-
-
He Jans da`s mooi gemaakt man hoe hou jij die tuigen klem als de deksel naar beneden gaat, kan je hiervan een detail foto van maken.
Het ziet er goed uit man.Member off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020
ik knibbelje foar gjin ien
The Frisian VikingReageer
-
Moi,
Zo ziet het er in detail uit Viking.
De tuigen klemmen zichzelf vast in het zwarte schuim wat in het aluminiunm profiel zit.
Het aluminium profiel is op zijn beurt weer vastgelijmd aan de wand van het deksel.
Het komplete setje (profiel en tuigenrekjes) is kant en klaar te koop van Rive, alleen even op lengte zagen, er moet ongeveer 1,5cm van het profiel afgezaagd worden als ik me niet vergis.
Er is altijd iemand die nog minder vangt.Reageer
-
slim systeem daar zullen ze bij rive best wel een beetje zuur van zijn,ze hebben liever dat je zo'n station koopt
Reageer
-
Mocht je de tijd nog even hebben dan is het ook een optie om nog even te wachten, want als het goed is komt ultimate volgend jaar ook met tuigenplankjes die er in passen. Die werken het zelfde als de preston
Reageer
-
oke goed dat ga ik afwachten, als ze net zo werken als die van preston.
Waar heb je dat dan gelezen/gezien als ik vragen magVisgroet, Pieter
VISSEN NATUURLIJKReageer
-
Da`s mooi Pieter super dat je er een foto bijzet, die klemmetjes zou ik wel vervangen hoor door elastiekjes ( Sensas ) en of zelf maken van metsel elastiek neem een stukje elastiek van ongeveer 15 cm knoop de 2 uiteinden aan elkaar.
Pak dan 1 nietje buig 1 keer recht en 1 keer iets naar elkaar leg hiet het elastiek tussen en knijp het nietje verder dicht.
Ga dan een stukje siliconenslang ongeveer 2 cm schuif dit over het recht gebogen nietje en dan verder over het dichtgebogen nietje met het elastiek ertussen ( als een soort vergrendeling ) je kan hier ook nog een druppie sec lijm doen.buig dan aan het recht gebogen nietje een klein haakje en klaar is kees
goedkoop en echt iets voor de donkere dagenMember off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020
ik knibbelje foar gjin ien
The Frisian VikingReageer
-
Reageer
-
Moi,
Zeg maar gewoon Jans.Da`s mooi Pieter super dat je er een foto bijzet,
Ik moet eerlijk zeggen dat ik die klemmetjes al zeker 15 jaar gebruik en nog nooit lijnbreuk heb gehad door die dingen.
Ik controleer ze trouwens wel altijd op scherpe randjes e.d, het materiaal is volgens mij van hetzelfde soort kunststof als van een elastiekconnector en daar komen heel wat grotere krachten op te staan als op zo'n klemmetje.
Maar als ik nog eens insneeuw deze winter zal ik me eens bezighouden met elastiekjes.
Omdat dit een recensie topic is, terug naar het onderwerp.
Nu precies een jaar de Unibox in gebruik, met extra ladenvak en sleep hem gemiddeld twee keer in de week mee naar het water.
Conclusie, nog steeds zeer tevreden mee.Er is altijd iemand die nog minder vangt.Reageer
-
oke, maar ik denk dat ik het toch hou bij die palnkejs met een schuifje van preston en dan eventueel over ga naar die van ultimate als ze komen.
Ik zal het wel zien, waar werk je trouwens ramate?Visgroet, Pieter
VISSEN NATUURLIJKReageer
-
Visgroet, Pieter
VISSEN NATUURLIJKReageer
-
Reageer
-
die nieuwe plankjes die zo in de Q-box passen?
Maar dat is wel voor de nieuwe versie Q-boxen of kan het ook nog gewoon in de oudere versie de Q-box uni system?Aangepast door Visser Pieter; 08-04-2009, 20:51.Visgroet, Pieter
VISSEN NATUURLIJKReageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse

Reageer