Je nieuwe aankopen
Collapse
X
-
-
ach ja, kun je altijd nog 6 buurjongetjes blij maken met een heel mooi super licht hengeltje.
suc6
Gerrit21 juni 2014: de Belgen verslagen in Oldenzaal
4 juli 2015: de Belgen verslagen op hun eigen Bieswater te Putte
2 juli 2016: de Belgen verslagen bij Blauforlaet
30 juni 2018: de Belgen ....
.......
6 juli 2019: bijna gewonnen op 't witven
4 juli 2020: De Belgen durfden niet
12 juni 2021: De Belgen al bij de grens een retourtje gegevenReageer
-
In UK besteld Erwin ?Groeten
Frank
2015 de Belgen verslagen in eigen huis
2016 walk-over Blauforlaet !
2017 Nipt verloren in Booischot maar volgend jaar gaat de zegereeks weer door!
2018 smadelijke nederlaag in Blauforlaet
2019 Nipt verloren in Beerse maar niet naar huis gevist !Reageer
-

Van middag aangeschaft ter vervanging van mijn huidige spinmolen, een Exage 2500 FC. Vanavond een dik uur staan werpen zonder ook maar een pruik te werpen.
Het lijkt er op dat deze molen 13/00 Power Pro wel fijn vindt.Vaste stok | Match | FeederReageer
-
Reageer
-
Omdat het foudraal, wat destijds bij mijn vaste hengel geleverd is, sporen van slijtage begint te vertonen heb ik van middag bij Voorhuis Hengelsport een Alan Scotthorne foudraal gekocht. Het foudraal is zwart met aan weerszijde een grijs zijvak waar met witte letters Shimano op staat. Het foudraal is ruim genoeg, zodat mijn vaste stok, feederhengel en topset er met gemak in passen en dan hou ik nog ruimte over ook, zodat mijn Catana float hengel er ook nog bij in past. In de zijvakken zit nu mijn schepnetsteel en de banksticks. Aan de onderzijde is het foudraal ook nog eens verstevigd.
Verder heb ik nog een topdeel voor mijn eigen hengel meegenomen, zodat ik nu twee topsets met elastiek heb. Mocht ik met kikkertjes willen vissen dan hoef ik slechts het topdeel van mijn topset te vervangen en niet het elastiek
er uit te halen. Het topdeel is voorzien van Preston Fluoro Slip Elastiek, maatje 6. In het deel zit een Preston stora bung die er met de bijgeleverde tang weer uit te halen is.Vaste stok | Match | FeederReageer
-
Afgelopen donderdag bracht de UPS twee van onderstaande Preston rig winder boxen met 9 x 26 cm
tuigenrekjes. Besteld bij Prestonfishing.nl
De boxen zijn met een afmeting van circa 265 mm x185 mm x 18 mm compact en nemen daar door
niet veel ruimte weg in mijn carryall. De tuigenrekjes hadden wel iets steviger mogen zijn, maar gelukkig
vallen de drijflichamen wel helemaal tussen de beide kanten van het rekje. Verder zijn de plankjes te smal
voor 2 grams dobber. Al met al ben ik tot nog toe tevreden met beide boxen.Vaste stok | Match | FeederReageer
-
Herkenbare dobbers heb je daar rolla, met name die 5 aan de rechterkant
Superdobbertjes voor op karperputten.. Ideaal om met een banded pellet te vissen.
Reageer
-
ik heb vorige week bij john kooy een match craft rivier plato gekocht en vandaag bij flipper hengelsport een onderlijn systeem van guru gekocht,erg makkelijk systeen in een doosje dus nooit meer last van wegwaaiend isolatie materiaal en lekker droog.er passen 200 ondelijnen op dus ben nog wel ff AAN KNUTSELENReageer
-
Mijn nieuwste aanwinsten van eind vorige week:
Guru rig box
Guru rig case
Ik had nog een paar 4" onderlijntjes van Korum liggen, maar zijn niet exact 4" en vallen te ruim over de pennetjes. Advies is wel om ze zelf te knopen en
de juiste lengte bepalen is vrij eenvoudig door de lange pennetjes die voor aan in de box zitten.
-1x Shimano Aspire Silk Shock 0.20 mm
-1x Guru mwg haak 12
-1x Guru mwg haak 14
-1x Guru speedstops with needle
-1x Gamakatsu 1810B maat 12
-1x Gamakatsu 1810B maat 14Vaste stok | Match | FeederReageer
-
Daiwa Team Daiwa Match Bomb/Feeder Rod 10ft
278x278xDaiwa-Team-Daiwa-Match-Bomb-Feeder-Rod.jpg.pagespeed.ic.0sEMQ19BEC.jpg
Daiwa TDM3012D molen.
m9LrmNR5B4pBQMR8XN9XH2Q.jpgGroeten
Frank
-
Inderdaad !Groeten
Frank
Webbies Forumindex Footer
Collapse

Reageer