Hoi Frank, weer terug nu maar snel weer naar het water de temperatuur is zo hoog dat enige verkoeling een uitkomst moet zijn het zal wel de ZW vaart worden, ik moet nog 3 dagen dan mag ik van mijn baas 3 weken weg blijven, ga lekker ff er tussen uit ben ik wel aan toe niet ver maar wel relaxen daar in de Belgische Kempen.
Vakantie
Collapse
X
-
Member off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020
ik knibbelje foar gjin ien
The Frisian Viking -
Nog anderhalf week werken dan 15 dagen naar zweden ,en dan weer 1 week werken en dan gaan we weer met de groep van witvistotaal naar Denemarken ..........................Yes wat heb ik daar zin in ........
Gr JohnnyGroetjes
Johnny
Match
Feeder
StokReageer
-
Viking,
Ben vanmorgen voor het eerst na de vakantie weer eens gaan vissen.
Ondanks de slechte berichten toch wel leuk gevangen op de ZWV tussen Asten en Helmond ( "half 10"in de volksmond).
Heb gevist met de picker en casters en een paar mooie grote brasems , enkele mooie dikke voorns en een paar baarsjes gevangen.
Zoals gezegd niet slecht.Groeten
Frank
2015 de Belgen verslagen in eigen huis
2016 walk-over Blauforlaet !
2017 Nipt verloren in Booischot maar volgend jaar gaat de zegereeks weer door!
2018 smadelijke nederlaag in Blauforlaet
2019 Nipt verloren in Beerse maar niet naar huis gevist !Reageer
-
Ik ga over een uurtje op vakantie.
Tot over een week of 2. Veel plezier op het forum en aan de waterkant.
Laters,
Pieter
Reageer
-
Da´s toevallig, ben hier vorig weekend ook nog geweest.hatsikidee!
Rick gaat vanaf overmorgen 3 dagen op (vis)vakantie naar Kalenberg!!!!!
1 van de meest waterrijke plekken van NL.
Ouders huren hier sinds vier jaar telkens een huisje, en dan komt zoonlief tuurlijk even langs om te kijken of zijn hengel het nog doet.
Maar is inderdaad een leuke plek om te vissen en e.v.t wat te varen. M´n ouders hebben laatst ook nog een rubberboot gekocht dus deze jongen zal nog wel vaker die kant op gaan.
Groet´n MarcelReageer
-
er is daar niet veel te beleven zeg! Voor boodschappen moet je eerst 18 km rijden. Mijn ouders hebben ook 2 quicksilver rubberbootjes....Oorspronkelijk geplaatst door OekeboeroeM´n ouders hebben laatst ook nog een rubberboot gekocht dus deze jongen zal nog wel vaker die kant op gaan.
Groet´n MarcelReageer
-
Klopt als een bus.
In deze tijd is m´n pa ook jarig en komt er vaak wat familie over de vloer.
We gaan dan vaak iets verderop naar een restaurantje/ hotel wat drinken aan de bar met een paar man.
Is geen café en is ook bijna niets aanwezig qau borrel.
Probleem is al, maak je lawaai, kijken ze je de deur eigenlijk al uit.
Als jongere kun je er heen gaan voor het vissen, het zij in de buurt, maar verder geen moer te beleven en kun je beter voor je rust terugkomen als je oud en versleten bent.
Bootje kopen/ huren en dan genieten van de rust.
Maarreh goeie vakantie gehad??
Reageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse

of iets in die richting

Reageer