Welkom bij het Nationaal HengelSportForum. Als dit uw eerste bezoek is, klikt u dan op FAQ voor de spelregels van dit forum.
Om te deelnemen op het forum dient u zich te registreren.
Meldt u zich vandaag nog aan bij de leukste hengelsportsite van Nederland en België en ontmoet uw (nieuwe) visvrienden online!
We waarderen uw bezoek aan het NHSF. We zouden het echter nog meer waarderen indien u aan de discussies meedoet.
Dus kom op, reageer op een vraag of stel zelf een vraag in het forum!
Ik ben ook niet zo'n fan van Landis door zijn stijl in de afgelopen tour-weken, maar vandaag vond ik het toch wel machtig om te zien. Met zoveel lef, zo'n gat slaan......... knap hoor.
Ik vind het jammer. Ik was geen fan van Landis, absoluut niet, maar ik vond zijn ontsnapping fantastisch. Een schitterende ontknoping van de tour.... Dat leek het tenminste. We hebben nu 3 weken (of een deel ervan) naar bedrog gekeken. Als Landis pas doping heeft gebruikt als noodgreep na zijn inzinking wordt de blunder van Phonak om Perreiro te laten rijden alsnog zwaar bestraft.
P.S. Wéér een ex-US-Postal renner die betrapt wordt.......... dat is dan al nummer 3.
Clean wordt helaas niet bepaald door wat er wordt ingespoten, maar wat er kan worden waargenomen in bloed- en urinemonsters. Dat is het kromme in de sport. Als er niets kon worden waargenomen was iedereen 'clean'.
Iemand die alle doping goed camoufleert is 'clean' iemand die een hierin een foutje maakt is 'dopingzondaar'. Dat is volgens mij het huidige wielrennen.
Als elke renner 'het randje' qua gebruik van stimulerende middelen opzoekt is toch min of meer sprake van gelijkwaardige sport. Met het risico voor de renner dat 'het randje' een keer (net) wordt overschreden.
Reageer